mohammaddanger

Members
  • تعداد محتوا

    652
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

1,044 نشان لیاقت

درباره mohammaddanger

  • رتبه حساب کاربری
    استوار یکم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

3,783 نمایش های پروفایل
  1. سلام حوثی ها دوشپرتاب ضد هوایی ندارن ؟ نزدیک فرودگاه میتونن هواپیماهای باری رو بزنن .
  2. در مورد خرید کمان راهنمایی میخوام ، حداکثر میخوام 1 الی 2 تومن هزینه بکنم . اگر زیر 500 هزار هم چیزی باشه خیلی خوبه . برای آموزش و تفریح و شاید شکار .
  3. راکت Antares کلا 240 تن هستش و توان حمل ۶ تن بار داره، چطور شد حامل هزاران تن تجهیزات و " ۵ هزار تن بار " ؟
  4. مطلبی در مورد کوبانی در کتب قدیمی خودم پیدا نکردم ، در ویکی توضیح داده که در عربی عموما به این شهر عین العرب گفته میشه در دهه 1920 میلادی که یک شرکت آلمانی مسئولیت تاسیس راه آهن بغداد رو برعهده داشت این شهر به Kompanie ( به معنی شرکت در آلمانی ) و در نهایت به company معروف شده ...
  5. معمولا برای این سطح از جابجایی از همین توربو کماندر یا فوکر 27 استفاده میشه ، حالا اینبار فقط چهار نفر عازم بودند که از توربو کماندر استفاده شده ، اتفاقا توربو کماندر هواپیمای بسیار خوبی هستش ... اتفاق هم یعنی همین دیگه ، تحریمیم و باید با همین ها فعلا بسازیم .
  6. معمولا ADM و IDM رقیب یکدیگر عنوان میشن ولی کلا IDM یه سر و گردن بالاتره ...
  7. http://gallery.military.ir/albums/userpics/10273/Screenshot_2014-10-11-14-03-25-1.png فکر کنم این 23 میلیمتری خودش یکی از عوامل تلفات ی پ گ باشه ، سلاح های آنتی متریال هم ظاهرا دوربین های چینی دارند ، همانند آنتی متریال های ساخت پ ک ک ... --- فکر کنم دختر سمت چپی گریلا باشه ، هم موهای خودش رو گره زده که اغلب گریلا ها این کار رو میکنند ، هم فیزیک بدنیش با گریلا ها مطابقت داره ، البته ساعت به دست راست بسته ، احتمال زیاد چپ دست خواهد بود ... ، استیلی هم که سلاح رو بدست گرفته نشون میده آمادگی جسمانی مناسبی داره .
  8. بعد اول مقابله با این مسائل اشراف اطلاعاتی است که هم نیازمند تکنولوژی های جدید است ( + ) و هم نیازمند مدیریت یکپارچه ، من گمان میکنم که حتی ارتش و سپاه و نیروی انتظامی در س و ب به صورت عملیاتی سیستم اطلاعاتی یکپارچه ندارند و جدا از هم عمل میکنند ... بعد دوم هم نیازمند سلاح موثر است ، که نیست ! نه نیرو های اموزش درست و حسابی دارند و نه تجهیزات موثر داریم ، حتی از تاکتیک های جنگ نامتقارن هم به صورت صحیح استفاده نمیشود ... بعد سوم هم نیازمند کمی اقتدار و استقلال در عمل است ، فرمانده جنوب شرق کشور باید یک نفر بوده و اختیار تام داشته باشد
  9. فایل ها قدیمی هستند ولی مطالعه اینها خوبه ، http://www.modares.ac.ir/file/letter-1.pdf?p=L3VwbG9hZHMvVEFSQklBVC9UQkxfUEFHRV9GSUxFL2xldHRlci0xLnBkZi4zMDk4MDVfUEFUSA--&n=bGV0dGVyLTEucGRm http://www.modares.ac.ir/file/nokhbegan.pdf?p=L3VwbG9hZHMvVEFSQklBVC9UQkxfUEFHRV9GSUxFL25va2hiZWdhbi5wZGYuMzA5ODA2X1BBVEg-&n=bm9raGJlZ2FuLnBkZg--
  10. سلام بر مهدی عزیز  :rose: اگر سوء برداشتی از نظر من میشه ، عذر خواهی میکنم  :rose:  مطمئنا این کژتابی گفتار و تعبیر به توهین ، از گره سخن و خام بودن بنده بوده که نتوانسته ام منظور خودم رو بهتر انتقال بدهم . برای جلوگیری از مسائل آتی و سودجویی منافقان از ادامه بحث خودداری میکنم .
  11. دوستان احساسی نشوند ، اینکه ما حاضر به دیدن ناراحتی مردم کرد نیستیم یک موضوع است و اینکه هدف از این فعالیت های گروه های کرد چیست یک امر دیگر است ، پر واضح است که خود گروه های کرد در عراق و سوریه نیاز به یک قربانی جهت تهییج کردهای ترکیه و منطقه داشتند ، از چند ماه قبل که وضعیت کوبانی معلوم بود نه پیشمرگه نه ی پ گ و نه سایر احزاب کرد ، هیچ کدام حرکتی برای کمک رساندن به این مردم نکردند ، همین چند مدت قبل هم که دیدیم کردها به یکباره یک عقب نشینی فجیعی انجام دادند و ایزدی ها را به دست داعش سپردند ، هر دو این اتفاقات برنامه ریزی شده بود ، چطور ممکن است نیرویی که وظیفه دفاع از مردم را دارد بدون تحمل تلفات سنگین حاضر به عقب نشینی بشود ؟ ----- من به احزاب کرد سر سوزنی اعتماد ندارم ، نه به بارزانی ها و نه به دار و دسته اوجالان و ...  امروز هم که آمریکایی ها و اروپایی ها مشغول آموزش و تجهیز برخی احزاب کرد در عراق هستند ، نتیجه چیست ؟ ----- و اما در مورد جهان بینی و دیدگاه امروزی کردها ، کردها امروز در هر کشوری که هستند به جای اینکه موتور محرکه آن کشور بشوند و اتحاد را تقویت بکنند با راه دادن به جریانات بی بنیه ( مثلا در ایران امثال دموکرات ، کومله ، پژاک و ... ) باعث سلب امنیت آن منطقه شده اند و در عوض در هر جایی که کردها خودشان این جریانات را سرکوب کرده اند ، اتحاد و قدرت آن منطقه افزایش پیدا کرده است ... به نظرم توطئه دشمنان در ایجاد تفرقه درون ملت ها با بهانه های نژادی و مذهبی موفق بوده و ایضا اولین قربانی این تفرقه خود کردها خواهند بود . در همین عراق ، اگر کردها بعد از صدام دست به دست شیعیان میدادند و کشور را متحد میکردند ، امروز عراق قدرتی بود که در کنار ایران میتوانست مستقلانه عمل بکند اما دیدیم که رویای احمقانه امثال بارزانی ها به تجزیه عراق سرانجامیده و کردستان خودمختار مانند تافته جدا بافته از ملت عراق رفتار میکند .... نتیجه این تفکرات چیست و کردها تا کی میخواهند به امثال بارزانی و اوجالان گوش فرا بدهند ، فقط خدا میداند ... علی ای حال ، به عنوان برادر کوچک این ملت بزرگ ، برای تمامی ملت کرد که از ساکنان کهن ایران هستند آرزوی پیروزی در برابر دشمنان و موفقیت و توفیق در محضر خدای متعال را دارم اما از این ترس دارم که روزی همین کردها به سمت ما سلاح بکشند ... همانند گذشته ، هنوز دموکرات ، کومله و پژاک رو فراموش نکرده ایم .
  12. http://gallery.military.ir/albums/userpics/10058/Autonomous_Swarm_08.jpg http://gallery.military.ir/albums/userpics/10058/Autonomous_Swarm_07.jpg به صورت گروهی هماهنگ میشوند ، یک نوع هوش جمعی دارند . احتمالا چند نوع قایق خواهند بود ، نمونه های ارزانتر در حکم سلاح یا ابزار برای نمونه های گرانقیمت ، برای انجام تاکتیک های پرخطر ... به نظرم حلقه های مکمل این سیستم هواگرد خودمختار مانند هلیکوپتر بدون سرنشین و یک نوع سیستم سونار زیرآبی متحرک مانند یک زیر دریایی متحرک یا یک سیستم کششی خواهند بود . اتکا اصلی سیستم به چند مورد خواهد بود ،  اول ، عدم مواجهه با تهدیدهای نامتعارف مانند ناوچه ها دوم ، ارتباطات و سنسور ها سوم ، منابع ...  برای مقابله با این سیستم ها میتوان از قابق های توپدار یا قایق هایی با قابلیت غوص به عمق 6 الی 10 متری استفاده کرد ... یا میتوان از بمب ای ام پی برای ار کار انداختن سیستم های الکترونیکی استفاده کرد یا از بمب های حاوی ده ها جمر شناور کوچک باتری دار استفاده کرد !  یا اینکه با فریب هوش موصنوعی یا تزریق اطلاعات اشتباه به اوپراتور ها منابع ( سوخت ) قایق ها رو تمام کرد !   -- راه های مقابله زیاد هستند ولی دشمنی پویا داریم که از ابزارهای تکنلوژیکی قدرتمندی برخوردار است و در طول زمان مطمئنا نقاط ضعف رو برطرف خواهند نمود.
  13. mohammaddanger

    تحلیل و پیگیری تحولات عراق

    اینها فتوشاپ هستند ، چون تصویر مناسبی از شهید پیدا نمیشه فتوشاپ میکنن اون هم به بدترین شکل ممکن ... ولی سلاح به گمانم فاماس باشه !
  14. موتور راکتی رو میزارم کنار ، بدون محاسبه اصطکاک و غلظت جو و ... عرض بکنم که روی کاغذ میشه 50 ماخ ! در واقعیت احتمالا بشه دو الی چهار ماخ ! مهم پلتفرم و متریالی هست که بتونه سرعت بالا رو حفظ بکنه ! ------------ مثال عرض میکنم ، پروژه فالکون دارپا رو دنبال بکنید ! http://en.wikipedia.org/wiki/DARPA_Falcon_Project