Guardian

Members
  • تعداد محتوا

    320
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

16

درباره Guardian

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ???? ???? ???????
  1. Guardian

    يادي از قديمي ها

    سلام به قدیمیها و جدیدیها.امیدوارم همتون سالم و سرحال باشین.نمیدونم کسی منو یادش مونده یا نه.هرچند من کوچکتر از اون هستم و در برابر بزرگان عددی نبودم که بخوام تو یاد دوستان مونده باشم.چند سالی بود که بدلیل مشکلات زندگی نتونستم بیام تو سایت.امشب یکدفعه یاد اینجا افتادم.اومدم ببینم حال و هوا چطوریه و از قدیمیها کیا هستن که به این تاپیک رسیدم.یادش بخیر.فکر کنم یکی دو سال بدون اینکه عضو سایت بشم میومدم و مطالب رو میخوندم.خب اونموقع حتی در حد یه ایمیل درست کردن هم کار با اینترنت رو بلد نبودم.ولی متاسفانه تو تاپیکها که یکم چرخ خوردم خیلی کم شد که قدیمیهای سایت رو ببینم حالا اگر خدا عمری بده و یاری کنه امیدوارم از این به بعد بتونم بیام توی سایت و در خدمت دوستان باشم و تلاشمو بکنم تا هرچند اندک بتونم به اطلاعات دوستان اضافه کنم
  2. خلبان اون میگ 25 سرهنگ محمد الریان بوده که یکی از تکخالهای نیروی هوایی عراق بوده. خداییش دمش گرم.الحق که خلبانهای ایران بهترین بودن. علامت دادن به هواپیمای عراقی هم نشون از این داره که برای زندگی خلبان دشمن ارزش قائله.تا اونجایی که من دیدم و شنیدم خلبانها برای همدیگر،حتی اگر دشمن باشن،یه احترامی قائل هستن.
  3. ببخشید، رپتور سری ناو نشین هم مگه داره.همش همش 187 تا تولید شد،چندتاش هم افتاد.شاید لایتنینگ بوده.الیته حرفم فقط در حد حدس و گمانه.خدا میدونه.
  4. دستتون درد نکنه.عالی بود. البته این فیلم تبلیغاتی هم هست.همون اول بوئینگ رو بعنوان اسپانسر معرفی میکنه.هواپیمای نقش اول فیلم هم F-15 هست.کلا بجز اینکه مستنده،تبلیغات قدرت نیروی هوایی امریکا رو هست.همونطور که دیدیم زیاد اسمی از شرکت کنندگان دیگه در این مانور برده نمیشه.کشورهایی مثل کانادا،انگلیس،اسرائیل،آلمان و غیره.ولی در کل فیلم جالبی بود.بازم ممنون. بد نیست نیروهای مسلح ما هم هر از گاهی از این فیلما بسازن.هم برای افزایش روحیه نیروها و مردم خوبه،هم نیروی نظامی ایران رو به جاهای دیگر دنیا معرفی میکنه.
  5. [quote]بالاخره دلیل انفجار کی اعلام میشه... (خیلی د موقعی این حادثه پیش اومد)[/quote] خدا رحمتشون کنه. دلیل اصلی این انفجار 99 درصد بطور رسمی عنوان نمیشه.البته اگر یکم رو قضیه فکر بکنین یک چیزایی دستگیرتون میشه.ولی لطفا نه نظرهای بی اساس بدین و اگر چیزی رو میدونین اعلام نکنین.
  6. میگم چرا از موشک تاو یا نمونه های مشابهش روی اینجور قایقها استفاده نمیشه؟یعنی قدرت نفوذش از این راکتها بیشتر نیست؟فکر کنم هم بردش بیشتر باشه.هم هدایت شوندست،و خیلی مزیتهای دیگر هم داره.فکر کنم تنها برتری راکتها به چیزی مثل طوفان اینه که ارزونتره و تعداد بیشتری میشه ازش رو یک قایق نصب کرد.
  7. Guardian

    IRIAF & MIG-29 A/UB

    دوستان یکی از بزرگترین تفاوتهای خانواده میگ و سوخو و ذکر نکردن.با یک نگاه ساده به نوک بال میشه فهمید میگ هست یا سوخو.چون نوک بالهای خانواده فلنکر میشه موشک لود کرد.اما در خانواده فالکروم یا حداقل میگ 29 نمیشه این کارو انجام داد.
  8. خدا بیامرزه شهید صیاد شیرازی رو.یکی از بزرگترین فرماندهانی بودن که جنگ به خودش دید.هرچی از خدمات این شهید بزرگوار به ایران بگیم کم گفتیم. یکی از نکات جالب ایشون این بود که با وجود جثه کوچکشون تو هر کاری بهترین بودن.چه در کارهای فرماندهی.چه در کارهای میدانی.یکی از دوستان من در طول خدمت سربازی دوره رنجر هم دیده بود.میگفت فرمانده آموزش رزم تن به تنشون همیشه موقع تمرین شهید صیاد رو مثال میزده و میگفته در کل ایران کسی رو ندیده که بتونه تو رزم تن به تن حریف شهید صیاد بشه. خدا لعنت بکنه این منافقین رو که ایشون رو از این مملکت گرفتن. برای شادی روحشون صلوات بفرستین.
  9. تو تاریخ چند نفر به درجه ژنرال 5 ستاره رسیدن.فکر کنم زمان جنگ جهانی بود.به اونها چی میگن؟
  10. خدا بیامرزتشون.واقعا انسان بزرگی بودن.خدا نبخشه کسانی رو که در تلاش بودن تا چهره ای بزرگواران رو بد جلوه بدن.
  11. [quote] البته اگه قبلش از فاصله ی 200 کیلومتری منهدم نشده باشه. ولی اگه کار به داگفایت بکشه ... [/quote] 200 کیلومتر؟چه خبره بابا.امریکا الان موشکی که از این فاصله هدف رو شکار بکنه نداره.یک زمانی AIM-54 داشتن.اما الان بازنشست شده.
  12. دمت گرم.کف کردم.عجب نشونه گیری ای داشته طرف.کاش یکم اطلاعات هم براش موجود بود.مثلا نوع اسلحه،فاصله و اینجور چیزها.
  13. [quote]به نظر من فانتوم از همه نظر بهترینه فقط رادارش یکم مشکل داره! هنوزم به خوبی میشه ازش استفاده کرد ! عراقی ها تو جنگ تحمیلی فانتوم براشون یه کابوس شده بود توی خاطرات یک خلبان ایرانی گفته بود که سه تا هوا پیمای میگ عراقی جلوش بودن یه موشک به یکی از هوا پیما ها شلیک میکنه هوا یما منفجر میشه میره رو هوا ترکشش میخوره به دومی دومی هم خلاص برای سومی هم همین اتفاق میفته ! باید هم عراقی ها بترسن توی یک مکالمه ی رادییوی عراقی تا تو رادارشون (دو میگ) تا فانتوم رو تشخیص میدن به تمام نیرو های حاضر دستور عقب نشینی میدن! [/quote] داداش اینایی که گفتی مربوط به تامکت بود.تو اون شکار هم یک تیر موشک فونیکس باعث نابودی سه فروند میگ 23 و خسارت زدن به یک فروند دیگه شد.البته بعضی منابع هم ذکر کردن که چهارمین فروند هم سقوط کرده.
  14. Guardian

    کاتانا روح سامورایی

    [quote][quote]سلام همیشه از دیدن این شمشیرها وحشت می کردم و هنوزم وقتی می بینمشون جدا ترسناک و خطرناکن این شمشیرها واقعا با یه ضربه می تونن دست یا سر رو براحتی پاره کردن یه برگ کاغذ قطع کنن چقدر این نژاد زرد قاتی پاتی هستن البته نمی خوام موضوع بی ربطی رو طرح کرده باشم اما بچه ها می دونید در جریان حمله به نانکینگ چین همین شمشیرها چقدر آدم بی گناه بخصوص بچه و زن کشتن ... من سال پیش یه وب سایت دیدم که عکساش و اسناد جنگی که نشون میداد واقعا جهنمی بودن این ژاپنی ها بجای خودش خیلی کثیف و عوضی بودن[/quote] موجود نژادپرست، لطفا دهانت رو گل بگیر و این حرفهای کثیف راسیسمی رو تموم کن حرفهایی که ربطی به تاپیک نداره... با این حرفهای صدمن یه غاز سایت رو نجس نکن خود تو که درباره ژاپنیها اینها رو میگی، خوی درندگی کمی نداری[/quote] شما هم بهتره اول قوانین سایت رو مطالعه بکنین،بعد چیزی بنویسین.اهانت به اعضای سایت خلاف مقررات هست.اگر با نظر اون آقا مخالف هستین باید با دلیل و مدرک حرف میزدین.نه اینکه هرچی از دهنتون در بیاد بگین.
  15. [quote]حداکثر سرعت؟[/quote] تو متن نوشته شده.ولی کاش به سیستمهای تسلیحاتیش هم اشاره میشد.البته اگر داره.