saeghe_1

Members
  • تعداد محتوا

    1,020
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

saeghe_1 آخرین امتیاز شما در روز 6 اسفند 1392

saeghe_1 شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

1,511 نشان شجاعت

درباره saeghe_1

  • رتبه حساب کاربری
    ستوان دوم

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.entertosky.ir

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    (?????? ??????? ????(??

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. عصبة الثائرين گروه جدید که برای انتقام از امریکاییها در عراق ایجاد شده. رصد پایگاه عين الأسد https://www.youtube.com/watch?v=lIJEn-JSFCU
  2. http://uupload.ir/files/pdrb_2.jpg http://uupload.ir/files/zqg4_6.jpg http://uupload.ir/files/zsgv_1.jpg http://uupload.ir/files/n4nw_3.jpg فقط سکوت ..
  3. هربار که این تایپیک رو بالا میارین دوباره از اول مطالعش میکنم .برای بار چهارم
  4. شما درحال تماشای خلبان اسکادران های 79 و 91 Mirage F1 پایگاه هوایی القیاره در سال 1985 هستید. که در حال بریف و بحث و گفتگو پیرامون تاکتیک های پروازی بر علیه هواپیماهای F-4 Phantom نیروی هوایی ایران هستند مهدی مهماندوست
  5. با سلام خدمت دوستان تا اونجایی که حقیر اطلاع دارم . فینیکس این قابلیت رو داشت که تا ۱۰ مایلی هدف بدون قفل راداری پیش بره و از ۱۰ مایلی با رادار خودش هدف رو پیک آپ کنه و این موهبت رادار اف ۱۴ تو اون عصر به لطف تکنولو›ی پردازنده های کامپیوتری و دقیقتر زیر سیستم TWS هست Track while scan این قابلیت فقط برای موشکهای رادار فعال ممکن هست. در زیر سیستم TWS رادار هواپیما میتونه اطلاعات چندین هدف رو بگیره و همزمان برای هرکدوم یک یا چند موشک شلیک کنه امروزه رادارهای زمین پایه هم این قابلیت رو دارند. اما در مورد FOX-1 تو کتابهای خلبانهای خودمون برای موشکهای راداری استفاده میشه http://uupload.ir/files/q5yi_photo_2018-05-11_00-53-43.jpg برای اف۱۴ فاکس ۱ تا ۳ هست لانگ رنج فاکس وان مدیم رنج فاکس تو و شورت رنج فاکس ۳ مشخصا هیچ ربطی به فرمیشن نداره.
  6.        سمت راست : استاد مرحوم سرهنگ خلبان کریم رفاهی‌ ، سمت چپ استاد سرهنگ محمود اسکندری   استاد تمام نشدنی‌ نیروی هوایی‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران کریم رفاهی‌ اولین خلبان شکاری ر‌ه گیر شبح مکدانل داگلاس  اف-۴ ایی فانتوم دو  بودند که موفق شدند میراژ اف-۱ عراقی‌ را شکار کنند ، این شکار برمیگردد به تاریخ ۲۰/۴/۱۳۶۶ که ایشان به همراه کابین عقب شان استاد بزرگوار بهمن صلاح اندیش که با هدایت رادار و کنترل شکاری منطقه غرب کشور به سمت تارگت هدایت میشوند و با موفقیت میراژ اف-۱ را مورد اصابت قرار میدهند                       شما را دعوت میکنم به گوش دادن به مکالمه رادیویی بین استاد کریم رفاهی و افسر کنترل شکاری                                                                                                                  http://www.aparat.com/v/coGvA
  7. saeghe_1

    IRIAF C-130 Hercules

    در نابود کردن میراث تاریخی خودمان استاد و با مهارت هستیم    دستو بالم خالیه بعدا اینو تابلو میکنم میزنم دیوار :rose:  :rose:  :applause:
  8. طوفان 2    MFD & Touch MFD  
  9. بوم سوختگیری KC-135 و چراغهای هدایتگر خلبان  برای اینکه در موقعیت  مورد نظر باشه تا اوپراتور  تانکر بتونه بهش سوخت بده  تکیه گاه اوپراتور دو نمونه بسکت از نگاه نزدیک        بحث فنیش به کنار لذتی که در سوختگیری با بسکت هست در بوم نیست هواپیماهای  جدید سیستمهای کمکی برای سوخنگیری  گذاشتن تا خلبان راحت تر باشه مثل محدود کننده تراست یا محدود کننده فرامین اما با خلبان تامکت خودمون صحبت کردم گفت هیچ سیستم خاصی نداریم کاملا دستی حتی محدود کننده تراست 
  10. نکاتی که برای خودم مورد توجه هست رو با شما هم در میون میزارم   رزمایشهای هندی هارو  که نگاه کردم چه مشترک با چین و چه به تنهایی آمادگی جسمانی پایینی دارن اثلا شل ول تشرف دارن  شاید این ضعف رو با نفرات زیاد پوشش میدن شاید هم برداشت من اشتباه هست    در مورد اینجور جنگها  و علت شروعش  بماند  از نظر من تمام این آقایون که نام برده شد حقوق بگیر سرویس اطلاعاتی آمریکا و اینگلیس هستن  بازیچه ای بیش نیستن       تایپیک بسیار خوبی بود و جا ی تحلیل زیاد داره :rose:  :rose:   تشکر
  11. http://gallery.military.ir/albums/userpics/10299/vlcsnap-2015-10-26-23h28m36s328.jpg   نوشته شلیک متوالی و همزمان موشک
  12. بسیار علی بود دوست عزیز    تشابه پرداخت بیشتر و موردی ذکر کردن به درک بهتر کم سوادهایی همچون حقیر کمک میکند  :rose:  :rose:  :rose:  :rose:  :rose: