Black_Angel

Members
  • تعداد محتوا

    244
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

230 نشان افتخار

درباره Black_Angel

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,702 نمایش های پروفایل
  • cgp

  1. فیلم اول برای سال 2000 نیست بلکه برای تاریخ 7 جولای 2015 هست که تو یوتیوب با عنوان Trumpastic Voyage آپلود شده. اپیزود Bart to the Future (فیلم دوم) انیمیشن سیمپسون ها هم به این خاطر درست شد که از سال 1991 ترامپ علاقه اش رو به ریاست جمهوری اعلام کرده بود و سازنده انمیشن هم این موضوع طنز و مسخره دیده بود برا همین یه اپیزود با این موضوع درست کرد. این لینک توضیحات کامل تر داده :   http://www.snopes.com/simpsons-trump-prediction/
  2. دوست عزیز جناب معراجی. شما گیر دادی به اون شبکه ها icon_cheesygrin  من از لفظ اینترنت استفاده کردم چون دوستان میگفتن اینترنت، نخواستم کلمه دیگه ای به کار ببرم. وگرنه شبکه ای درکار نیست : http://en.wikipedia.org/wiki/Outernet     منظور از Mobile Reciever هم دستگاه قابل حمل هست.
  3. دوست عزیز جناب معراج (درسته؟) اگر پست قبلی بنده رو میخوندید متوجه میشدید که این خبرنگار عزیز اشتباه کردن و چیزی کی ایشون خبرش رو زدن یه چیز خیالی تو مغز خودش بوده. در ضمن این محتوایی که برای شما ارسال میشه در داخل سایت با توجه به آرا انتخاب میشه و شما می تونید چیزی رو که می خواید از بین این مختواها ببینید. این لینک پست بنده اگر هم پست بنده را قبول ندارید. میتونید کلمات Lantern و Outernet و یا Outernet Lantern   را در گوگل سرچ کنید.
  4. دوست عزیز تا حالا اسم دانلود آفلاین از طریق ماهواره به گوشتون خورده؟ این سیستم هم مثل همین دانلود آفلاین هست با این تفاوت که محتوای وب رو به شما نشون میده.البته محتواهایی که قبلا در سرورها کش و ذخیره شدن و از طریق ماهواره برودکست می شن. منظور من از اینترنت بدون ارسال همین هست.به زبان ساده گفتم همین.
  5. دوستان دلتون رو اینقد صابون نزنید. حداقل تا 4 5 سال آینده خبری از اینترنت رایگان و ماهواره ای نخواهد بود و تازه اون موقع هم معلوم نیست این اینترنت رایگان قابلیت ارسال داده داشته باشه یا نه.
  6. بیشتر منظورم این قسمت بود "بعدم من مگه چی دارم که به دردشون بخوره بزار هر چی میخوان جاسوسی کنن "
  7. جناب rh8 پیشنهاد میکنم فیلم ex machin رو ببینید.توی قسمتی از فیلم درباره تحلیل اطلاعات موتورهای جست و جو واطلاعاتی که مردم توی گوشیشون دارن صحبت هایی میکنه که متوجه میشد همچین بدردنخور هم نیست اینطوری جاسوسی ها. دریافت و تحلیل این اطلاعات برای رسیدن به موارد تاپ سیکرت کشور نیست، بلکه مربوط به موارد دیگه ای میشه که این تاپیک جای صحبتش نیست. کوچکترین مثالش اطلاع از عادت ها و علایق افراد هست. که این علایق و عادت ها یکی از کاربردهاش توی تبلیغات هست.
  8. نمیدونم دقیقا این خبرنگار عزیز چطوری روش شده این خبر رو کار کنه؟ اصلا روی این خبر کار کرده؟  یا همینطوری رو هوا باشنیدن اسم  اینترنت ماهواره ای از خودش داستان ساخته؟ 1. outernet یک پروژه Crowd Funding هست و دست دولتمردان آمریکا نیست و در واقع قصدش این هست که اینترنتی رو ارائه کنه درش سانسور وجود نداشته باشه (البته اگه اسمش رو اینترنت بشه گذاشت) 2. این اینترنت(!) رو نمیشه با Wifi گوشی دریافت کرد بلکه شما نیاز دارید دستگاهی بنام Lantern رو بخرید یا اینکه خودتون اون رو بسازید. لنترن در واقع مثل همون دیش ماهواره میمونه که اطلاعات رو دریافت میکنه و با استفاده از wireless hotspot اجازه میده تا از طریق Wifi گوشیتون به دیتاها دسترسی داشته باشین. تصویر 3. در outernet شما به همه چیز توی اینترنت دسترسی ندارید بلکه فقط به مطالبی دسترسی دارید که توی سایتشون بیشترین امتیازها رو آووردن،یعنی یه چیزی مثل دانلود آفلاین که از طریق ماهواره انجام میشه. 4. در outernet شما امکان ارسال داده ندارید. 5. در حال حاظر تنها 10 مگابایت داده در روز برای شما ارسال میشه و در صورتی که بودجشون به 1 میلیون دلار برسه این میزان به 200 مگابایت خواهد رسید. (البته همین 200 مگ هم محدودیت هایی داره و فقط تو آمریکا و اروپا و آفریقا دسترسی خواهد داشت وباقی مناطق باید لنترن رو به دیش وصل کنن.) 6. درصورتی که بودجشون به 10 میلیون دلار برسه می تونن ست های خودشون بفرستن فضا (Cube Sat) تا داده ها رو بهتر ارسال کنن. نحوه کلی کار outernet : تصویر مناطق تحت پوشش outernet (آبی) : تصویر تنها با 10 میلیون دلار میتونن پوشش رو جهانی کنن.اونوقت دولت آمریکا لنگ این 10 میلیون دلاره که اینکار رو انجام نمیده؟ نمیدونم اسم این خبرنگار عزیز(!) رو میشه واقعا خبرنگار گذاشت؟ خبرنگاراخبار داغ!!!!! گروه فضای مجازی!!!!!! باشگاه خبرنگاران!!!!!!!!!
  9. عکس دوم فکر کنم قبلا توی تاپیک سوریه به عنوان غنائم داعش بود.
  10. در حال حاضر انجین های Frostbite و Snowdrop از نظر قدرت ،فیزیک و بهینه بودن در رتبه اول قرار دارن نه آنریل.اتفاقا آنریل برخلاف انجین های دیگه از هسته سنگینی برخورداره که کفر برنامه نویس هاشو درآوورده به دلیل زمان کامپالی طولانی که داره.تنها دلیل اینکه در حال حاضر Unreal از دیگر انجین ها مطرح تر هست امکانات سندباکس یا همون ادیتورش هست که نسبت به انجین های دیگه عالی تر کار شده. البته انجین Snowdrop در این مورد هم از آنریل پیشی گرفته. https://www.unrealengine.com/blog/striving-for-real-time-photorealism
  11. نه سیاوش عزیز.Frostbite ، Snowdrop، Cryengine و حتی Unity هم در حال حاضر قدرت رندردشون در حد آنریل و حتی بیشتر هست.در حال حاضر بیشتر رقابت بر سر سبک بودن ، Simple بودن محیط انجین و ابزارهایی که در اختیار طراح قرار میگیره هست.
  12. نسخه ای که این دمو باهاش ساخته 4.5 هست.نسخه 4.7 و 4.8 این انجین که طی دو ماه آینده عرض میشه از نظر رندر و نورپردازی از این فراتر خواهد رفت. البته این کیفیت رندر خیره کنده که توی متریال ها دیده میشه مدیون مدل BRDF شرکت disney هست. این شرکت روش BRDF رو برای متریالها PBR تعریف کرده که نسبت به روش دیگه راحت تر هست.
  13. بنده اصراری ندارم. صرفا جهت اینکه بهتر بحث بشه لینک رو گذاشتم. توی خبر بیشتر روی مدرک Ph.D. صحبت کرده. این لینک هم مطالعه کنید این صحبت رو بررسی کرده.
  14. لینک   کافی بود یک بار در گوگل سرچ میکردید : "rouhani cabinet has more Us educated"