hossein9

VIP
  • تعداد محتوا

    755
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

hossein9 آخرین امتیاز شما در روز 28 خرداد 1394

hossein9 شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

2,426 نشان شجاعت

11 دنبال کنندگان

درباره hossein9

  • رتبه حساب کاربری
    استوار یکم

Profile Information

  • Gender
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,295 نمایش های پروفایل
  1. این ماشین سفیده. اون نیسان تیانا که تو تصاویر پر از گلوله است تیره رنگ است. جلیقه تن محافظ است؟ برخلاف اون متنی که دوستان نوشته بودند، محافظ در مسیر رگبار نیست. کلا معلوم نیست چی شده.
  2. خوب متن فوق را مطالعه کنید.من فرض می کنم این متن صحیح است. صرفا با این فرض جلو میرم. ظهر امروز حوالی ساعت ۱۴ خودرو شهید فخری‌زاده به همراه دو خودرو محافظ وارد آبسرد می‌شود---> همان طور که گفتم 2 خودرو برای خفاظت از تابوت متحرک. بعد از انفجار تا شعاع ۵۰۰ متری خیابان پر از تکه‌های خودرو و چوب دیده شده --> مسدود کردن راه تعقیب توسط عوامل ترور. بر اثر انفجار آسیب به دکل برقی مجاور نیسان برق شهر آبسرد نیز قطع می‌شود--> عدم رعایت کامل پدافند غیر عامل. برق یک شهر کلا وابسته به یک دکل معمولی برق است که قطع آن مسلما در موفقیت این ترور کمک کرده. یکی از محافظان نیز برای حفاظت از شهید محسن فخری‌زاده، خودرو را در مسیر رگبار قرار می‌دهد که همان لحظه به فیض شهادت می‌رسد--> هنوز هم درب شهادت باز است. هنوز هم نیروی در معرض خطر جلیقه ندارد. هنوز هم از تاکتیک استفاده از نیروی انسانی برای باز کردن میدان مین استفاده می شود. دقت کنید، چقدر بر روی ظرافت های طرح توسط تیم ترور فکر شده، یک نیسان گذاشتن کنار تیر برق، همزمان حمله ی اولیه با آن انجام دادن، برق شهر را قطع کردن، با الواری که بارش بوده برای تعقیب مانع ایجاد کردن، بعد ما ... یه ماشین فاقد حفاظت در برابر گلوله با تیم شهادت طلب فاقد جلیقه ضد گلوله درست کردیم که ان شاءالله با نیروی ایمان بدنشونو سپر کنند در برابر گلوله های دشمن. ای خداااااااااااااااااااااااااااااااا
  3. یعنی دو خودرو داشتند یه تابوت متحرک را اسکورت می کردند. تابوت متحرک از این جهت که هیچ خفاظتی در برابر گلوله و انفجار نداشته. چند تا از ترورهای قبلی با توجه به همین ضعف انجام شد؟
  4. خیلی خوب به این فیلم دقت کنید. ایشون دبیر شورای عالی امنیت ملی هستند. من نه قضاوت می کنم و نه قصد قضاوت دارم. https://www.yjc.ir/fa/news/6362738/شمخانی-بساط-حفاظت-شخصیت-ها-را-باید-جمع-کنیم-فیلم
  5. به نظر من ایران هیچ واکنشی نشون نده چون آتشی ایجاد میشه که جان هزاران نفر را را میگیره. یه بیانیه یک خطی بده که "آمریکایی ها به ما آموختند که بدون سلاح اتمی نمی شود در این جنگل از خود محافظت کرد" و از NPT خارج بشه.
  6. بسیار محتمل است تعمدا از موشک هایی استفاده کردن که تا الان رسانه ای نشدن تا کشور سازنده تسلیحات در هاله ای از ابهام بمونه.
  7. حرف از دهنش نپرید! چند روزه عربستان و آمریکا میگن در حمله هم از پهپاد و هم از موشک استفاده شده. لاشه های موشک و پهپاد را هم نشان دادند.
  8. خیلی وقته یه سوال ذهنمو درگیر کرده. علت حذف یکباره سجیل از تمام رزمایش ها و رژه ها چیست؟
  9. در صورت شروع جنگ چین تنها بازنده نیست بلکه کل دنیا بازنده میشه و هیچ برنده ای وجود نخواهد داشت. دلیلش هم اینه که اقتصاد دنیا به شدت وابسته به نفت و محصولات پتروشیمی است. آن چه که قیمت نفت را تعیین می کند تقاضای جهانی است نو تولید داخلی کشورها. اگر آمریکا روزی 13 میلیون بشکه نفت تولید کند و بی نیاز از واردات آن باشد، باز هم نفت و محصولات آن با قیمت جهانی به دست مصرف کننده نهایی در آمریکا خواهند رسید. لذا، در ظاهر چند کشور تولید کننده نفت از فروش نفت به قیمت گران تر سود می کنند اما تمام مصرف کننده ها در تمام دنیا ضرر می کنند. کافیست قیمت نفت از یک مقدار بحرانی بالاتر برود و مانند دومینو اقتصاد و زندگی روزمره و عادی در تمام دنیا فرو خواهد ریخت.
  10. ترامپ از نظر استراتژی تحریم حماقت عجیبی کرد و همه فرصت هاشو یک جا سوزوند. اصولا اگر ترامپ کم کم ایران را تحریم می کرد و سیاست چماق و هویج را پیش می گرفت می تونست خیلی از ایران امتیاز بگیره. ولی ترامپ یه لگد زد زیر تمام توفقات و تقریبا همه چیز ایران را یکباره تحریم کرد. ایران هم دیگه چیزی برای از دست دادن نداره و با خیال آسوده دست به اقدامات آفندی می زنه چون می دونه آمریکا برای پاسخ دادن اهرم فشار و تهدیدی نداره به جز گزینه نظامی که اون هم فعلا قابلیت اجرایی نداره.
  11. نه عزیزم هیچ کس حالشو نمی بره. قیمت نفت چند برابر میشه و اقتصاد جهانی یک دفعه می خوره زمین. تو آمریکا و روسیه هم مصرف کننده ها مجیورند چند برابر بها بپردازند. حمله به ایران حودکشی جهانی است.
  12. حزب الله از استراتژی بسیار جالبی استفاده کرده. اگر صحبتی از انتقام زده نمیشد صهونیست ها چند روز در آماده باش نسبی قرار می گرفتند و بعد اوضاع به حالت عادی باز می گشت. اما حزب الله اعلام میکنه آماده انتقام باشید. همین اعلام به تنهایی موجب میشه صهیونیست ها در حالت آماده باش کامل قرار بگیرند و در کنار آن جو رعب و وحشت در مناطق مرزیایجاد بشه و در کنار آن هزینه های مادی و روانی و نظامی سنگینی بر دوش صهیونیست ها بیفته. حزب الله فورا انتقام نمیگیره و چند روز ماجرا را ادامه میده تا این هزینه ها بیشتر و بیشتر بشوند. تا اینجا بدون شلیک یک گلوله حزب الله چندین برابر انتقامشو گرفته. اما برای اینکه در دفعات بعدی هم بتونه از همین تاکتیک استفاده و متهم به بلوف زدن نشه باید به حرکت انجام بده و اون هم شلیک به خودرو زرهی است که حتی اگر تلفات هم نداشته باشه پیام خودشو منتقل میکنه. اما حزب الله به این هم کفایت نمیکنه. اعلام میکنه این انتقام اصلی نبود و عملیات دیگری در راه است و باز هم صهیونیست ها تا مدتی در حالت آماده باش خواهند بود با هزینه های سرسام آورش.
  13. لامصب این عکسی که ترامپ گذاشته چه رزولوشنی داره! حتی فنس کشی دور سکوی پرتاب هم کاملا واضحه.
  14. جناب وزیر ارتباطات فرمودند ماهواره ناهید صحیح و سالم در آزمایشگاه است و خبرنگاران هم می توانند بیایند بازدید: https://tabnakjavan.com/fa/news/8899/واکنش-وزیر-ارتباطات-به-شایعه-ناکامی-پرتاب-ماهواره-ناهید۱