Persian_ranger

Members
  • تعداد محتوا

    344
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    2

Persian_ranger آخرین امتیاز شما در روز 1 تیر 1395

Persian_ranger شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

1,859 نشان شجاعت

درباره Persian_ranger

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان یکم

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

11,117 نمایش های پروفایل
  1. با توجه به تجربیاتمون در سوریه عراق در زمینه زرهی! وجود یه سامانه دفاع فعال روی زرهی هامون حتی از خرید تانک جدید (تی 90) هم واجب تره!
  2. حالا یکی ندونه فکر میکنه این همه مقاله های زرهی و هوایی و موشکی و دریایی تو سایت هست  حاصل تالیف و ترجمه تانکیست ها و خلبانان  و ملوانان نیروهای مسلحه که الان میپرسن نویسنده این مطلب با اسلحه های فوق الذکر کار کرده یا نه!
  3. بخاطر امنیت بالایی هم که داره دستگیره نذاشتن که از بیرون باز بشه! فقط از داخل! اون رسوایی کنده شدن دستگیره در توسط پوتین اینجا بدردمون خورد
  4. در رابطه با قسمت اول فرمایشات جنابعالی اگه حافظه یاری کنه در زمان سفر جناب شمخانی به فرانسه از طرف مقامات فرانسوی پیشنهاد پشتیبانی گسترده و فروش جنگنده های میراژ و موشک های اگزوسه به ما شد.. حتی صحبت هایی در رابطه با خرید سوخو 27 از روسیه! ولی باید دید چه موانع و مشکلات و دستان پشت پرده و کار شکنی هایی دخیل بود که این قرارداد ها به سرانجام نرسید!
  5. کلاه کولار پلیسی که در حادثه اورلاندو از فاصله زیر 50 متری با کالیبر 5.56 به سرش شلیک شده ولی زنده مونده!
  6. خدا بیامرزه اما.. http://gallery.military.ir/albums/userpics/10185/orlando_28229.jpg
  7. پهپاده م چیز خاصی نیست.. کیت های آماده تو نت هست! http://www.robotshop.com/en/airplanes.html
  8. لارم نیست به من یادآوری کنید که مرزهای امروز ما کجاست! فکرکنم دیگه هر کسی میدونه جنگیدین در سوریه برای چیه! حرف من اینه جنگیدن در نقاطی از سوریه که حمایت مردمی و توان دفاع ازش و نداریم حماقت محضه! حرف من همینه! برگشتن به سوریه 2011 و متحد کردن این کشور محاله! توانمون و بذاریم برای کشور شیعی جدید متحد در سوریه!
  9. داوطلب شدن افراد برای رفتن به میدان نبرد هیچ حقی  برای تصمیم گیران امرقرار نمیده که این بندگان خدا و سلاخی کنن! وقتی که داریم میبینیم در اصول و مفاهیم ساده و پایه نظامی موندیم! گفتنی ها تو این سایت به کرات و مفصل گفته شده من بخوام بگم مثنوی هفتاد من میشه و تکرار مکررات.. ولی! وقتی قابلیت پشتیبانی هوایی، توپخانه و لجستیک از نیروهاتون و ندارین این یعنی سلاخی! وقتی نیرو میفرستی جلو ولی نمیتونی عقب بکشی این یعنی سلاخی! وقتی مجبوری برای پشتیبانی هوایی و توپخانه از نیروهات دست به دامن ارتش عربی مقتدر سوریه باشی ابن یعنی سلاخی! وقتی طرف مقابلت از تاو داره جای قناصه استفاده میکنه ولی شما برای نیروهات محدودیت قائل بشی این یعنی سلاخی! وقتی بعد از 5 سال! هنوز نتونستین برای مقابله با انتحاری ها چاره ای پیدا کنید این یعنی سلاخی! وقتی فرمانده میدانیت تو فقر مطلق اطلاعاتی از وضعیت جبهه نبرده و نمیتونه نقشه هوایی بخونه با دوربین قناصه باید منطقه نبرد و دید بزنه این یعنی سلاخی!     در مورد این قسمت از فرمایشاتتون که فرمودید برای بنده متاسفید.. والله که اگه تاسف خوردنتون به حال من مقابله به مثل با اقدامات شیوخ عربی میشه بنده هم با شما همراهی میکنم! من اقدام متقابلی در برابر تحرکات اون ها نمیبینم متاسفانه!
  10.   حالا من از شما میپرسم.. جنگ سوریه 50 سال دیگه هم طول کشید تا نفر آخر و هم بردین شهید کردین آوردین! آخرش که چی؟ نقطه پایانش برای شما کجاست؟ به نظر شما پول شیوخ عربی و سلفی ها و وهابی ها تموم میشه یا تفکرشون ریشه کن؟ ویتنام برای آمریکا؟ افغانستان برای شوروی؟ سوریه هم لابد برای ما دیگه؟
  11. ظاهرا باید 3 سال دیگه بگذره که یه 8 سال دفاع مقدس در سوریه هم رقم بخوره تا دوستان تن به جام زهر بدن! مثلا ما تمام قد هم در سوریه حضور پیدا کنیم(که کردیم) چه تاثیر خاصی میتونیم داشته باشیم؟ داشته های انسانی ما همینه که میبینید! دانش فرماندهی و مدیریت میدان نبرد فرقی با سال 68 نکرده! از نظر تجهیزات که وضع نیروی هوایی سوریه به مراتب بهتر از ماست.. از نظر زرهی هم هم در کمیت هم در کیفیت برتر از ماست! توپخانه و پشتیبانی آتش هم که فبها! قراره قایق ها تندرو بفرستیم سوریه یا زیر دریایی السابحات؟ با سجیل و قدر و شهاب باید کجا و بزنیم دقیقا؟ دقیقا کی باید به این نتیجه برسیم که از توهم سوریه 2011 در بیایم؟ تا کی باید برای گرفتن یه روستا و دوباره پس دادنش 15-20 تا شهید بدیم؟ مگه این نیروهای فاطمیون و دفاع وطنی و شیعیان عراق تحت فرمان ما نیستن؟ مگه خونه ما رنگین تر از اون هاست که تلفاتشون برای دوستان محرز نیست؟ هر جای دنیا تو هر ارتش و یگان نظامی تو یه محور 20-30 تا شهید بدی اونم به این شکل نه تنها دادگاه نظامی برای دست اندکاران برگزار میشه بلکه تا ابد هم  انفصال از خدمت میشن! حالا اینجا با یه تقدس بخشی و پوشیدن لباس شهادت به اشتباهاتشون مدال افتخار هم میگیرن! خودشون و سرباز امام زمان و زمینه ساز ظهور هم میدونن! زرشک!
  12. با گوگل ارث میرن عکس هوایی میگیرن! ولی 2 متر پارچه و یه لپتاپ و پرژکتور ندارن تصویر و بندازن رو دیوار! پایبندی به سنت ها بیداد میکنه! جای گونیا و پرگار و نقاله برای استراتژی چیدن خالیه!
  13. دقیقا کجاش غیر حرفه ای بود؟ با دست نشون بده..
  14. والا آخرین اطلاعی که من دارم ام 4 رد شد! حالا کدوم مدل و نمیدونم! اون اسلحه فجر هم برای تست دادن به نوهد که ایراداتش و گزارش کردن برای برطرف کردن!
  15. بزرگوار این ام 4 که میفرمایید نمونه چینی نورینکو بود که برای تست به تیپ نوهد تحویل داده شده و همون موقع به دلیل اشکلات عمده و کیفیت ساخت پایین هم رد شده!!