reza444

Members
  • تعداد محتوا

    6
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره reza444

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. ولی درصد آسیبدیدگی ما در برابر ویروس در آمارجهانی رسمی خیلی بالا بود. خیلی ناراحت شدم. ما که مهد تمدن و دانش و به قول بزرگان دانش و فن آوری در رتبه های 1-10 جهان و خاورمیانه ایم خیلی بد بود. این ویروس و یا بدافزار تا محل زیست من رسیده بود در دورترین بخش کشور از نیروگاه و تهران و مراکز هسته ای. تقریبا در هر رایانه ای وجود داشت. آموزش افراد در حفاظت سایبری بسیار کم است. بیشتر بحث صدا و سیما فرایندهای گذشته نگر است و بحث حقوق و درامد فوتبالیست و کارگردان و بازیگر سیما و حضور افراد قدیمی با بیش از 30 سال سابقه و دیدگاه گذشته و مدیریت بر مبنای هنر. اصولا باید دانش و تکنولوژی وارد بحث شود.
  2. reza444

    اخبار برتر نظامی

    گزارشهایی از سپر نامرئی خوانده ام برای تانکهای مرکاوا. با عنوان سیستم تروفی خیلی جالب و محیر العقول است که موشک آرپیچی را درفاصله 1-2 متری بدنه تانک با محاسبه مسیر و سرعت و با انفجار ضد موشک در این فاصله منفجر میکند. این اقدامات تکنولوژی بسیار پیشرفته تر از ذهن من و امثال من را تدائی میکند. حتی در گزارشات رسمی دیگر سیستم دیگری البته در حد مطالعه را مطرح نموده بودند که با اتصال به مفصلهای بدن و سیستم راداری و پالسهای تحریک مفاصل از برخورد گلوله ها به بدن با شناسایی مسیر گلوله و احتمال برخورد با بدن جلوگیری و مسیر برخورد گلوله را شناسایی و بدن را تغییر وضعیت میدهد.
  3. باید تدابیر ایجاد درامد از محصولات داشته باشیم تا بخشی از دانش ما که صرف توسعه این تجهیزات میشود منبع درامد شود. البته توسعه تجهیزات نظامی در جهان باعث توسعه سایر علوم شده . فروش دانش یعنی اینکه ایده های نواورانه خود را بتوانیم تبدیل به پول کنیم. وقتی کشوری موشک کورنت را از روسیه با مبلغ بالا میخرد ما آنرا بسازیم با یک دهم قیمت. به نظر من وسعت کشور که زیاد است باید متناسب با آن نیز توسعه و درامد و دانش ایجاد کنیم . البته با دیدگاه بازدارندگی و دفاعی. و به افزایش تعداد نیرو صرفا بسنده نکنیم. مثلا تجهیزاتی پرنده با برنامه ریزی اولیه در حافظه و بدون کنترل راداری و ارتباط بیسیم باشد در تعداد زیاد که نه سیستم جنگ الکترونیک بر آن اختلال ایجاد کند و نه امواج آن قابل رمزگشایی و هک شدن.
  4. reza444

    اخبار برتر نظامی

    البته منطقی به نظر نمیرسد برای یک موشک قسام که قدرت تخریب معنی دار ندارد این سامانه فعال شود. قیمت ضد موشک ها خیلی بیشتر از موشکهای دست ساخت است. ولی با اینحال سیستم پیچیده ای است که یک جسم با مقطع راداری کوچک و پرسرعت را شناسایی و محاسبه برای هدف میکند. سرعت بسیار زیاد محاسبات رامیطلبد . چقدر خوب بود یک نسخه از این سستم پدافند در اختیار ما قرار میگرفت برای بومی سازی و مهندسی معکوس.
  5. عمدتا در امور جاسوسی و خرابکاری فعالیت دارد. بیشتر تمرکز بر کسب اطلاعات از طریق هک و جاسوسی است. آنزمان که ماهواره های امریکا دیجیتال امواج را مخابره میکردند روسیه از سیستم کپسول و نوار فیلم و لنز برای تصویربرداری استفاده میکرد. برای تکنولوژی غربی له له میزند. بعید میدانم الکترونیک قوی تر از اروپای غربی داشته باشد.
  6. با توجه به تعداد کشته شدگان احتمالا شینوک بوده و احتمالا یا در مرحله ابتدای بلند شدن یا در مرحله نشستن بوده و ثابت مانده. البته اگر با آرپیجی زده شده باشد.