wilhelm

Members
  • تعداد محتوا

    227
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

235 نشان افتخار

3 دنبال کنندگان

درباره wilhelm

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان دوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. wilhelm

    بدون سرنشین تارانیس (BAE Systems Taranis)

    آنها رونمایی دارند   ، ما هم رونمایی داریم....................................  
  2. [quote name='SoheilEsy' timestamp='1381077330' post='343270'] حداقل تا سال 95 از سپهر خبری نیست ! سیمرغ هم یه مشکل اساسی داشت که حل شده ولی چند ماه طول میکشه که برای پرتاب آماده بشه ! برای من عجیبه ! ما به کره ای ها کمک کردیم تا اونها 3 رو پرتاب کنن ... ولی خودمون تو سیمرغ موندیم ! برای من قابل درک نیست ! چرا سیستم هایی که قبلا درست کار می کردن یهو تصمیم گرفتن درست کار نکن !؟ و مجبور میشیم دوباره از اول طراحی کنیم و بسازیم !!! فکر کنم قبلا ماهواره بر رو با آیت الکرسی پرتاب میکردن ... الان یادشون میره که ... [/quote] دلیلش احتمالا شهادت تعداد زیادی از متخصصین موشکی ما در انفجار بیدگنه(انفجار منجر به شهادت شهید تهرانی مقدم) و احتمالا برخی خرابکاری در قطعات وارداتی توسط برادران صهیونیست است.
  3. [color=#282828][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right]یک کلیپ دردناک از شهدای مدافعان حرم در آپارات دیدم،حالم را وحشتناک خراب کرد.پیکر پاک شهدا افتاده دست تکفیریهای کثیف...........[/right][/font][/color] [url="http://www.aparat.com/v/m8Ww9"]http://www.aparat.com/v/m8Ww9[/url][color=#282828][font=tahoma, helvetica, arial, sans-serif][right] [/right][/font][/color]
  4. [quote name='SoheilEsy' timestamp='1380898873' post='343092'] مگه یاور در این مورد حرفی زده ؟ [/quote] نه ،منظورم گفتگوت با یاور در ایران میلیتاری فروم بود.
  5. ژیموسی جان خناصر آزاد شد؟
  6. بالاخره خناصر آزاد شد یا نه؟؟
  7. wilhelm

    تک تیراندازی در طول تاریخ

    دوست عزیز و گرامی ارنستو رومل عزیز،از دو جهت از شما سپاسگزارم.اول بابت نوشتن این مقاله بسیار جامع و پربار در مورد اسنایپر ها که مشخصه زحمات زیادی جهت تهیه آن متقبل شده اید.برای من بسیار آموزنده بود. اما تشکر دوم و سپاس بی اندازه بابت معرفی که از شهدای گرانقدر ما در انتهای هر بخش مقاله انجام داده اید.بسیاری از این شهدا از جمله شهید قجه ای بسیار مظلوم و ناشناخته هستند.من خودم بالشخصه ارادت بی اندازه ای به شهید متوسلیان،شهید قجه ای و شهید محمود شهبازی و البته سایر شهدای عزیزداشته و دارم.باز هم ممنونم بایت این زحمات شما.اجرتان با امام حسین.
  8. دوست عزیز یک سرچ در اینترنت بکن تا اقدامات قهرمانانه این مجاهدین راه خدا را ببینی. تا دلت بخواد فیلم هست از صحنه هایی که مجاهدین قهرمان دارند سر یک اسیر دست بسته را با اشکال مختلف می برند.اسیر دست بسته را آتش می زنند.بچه را دار می زنند.مردم غیر نظامی را تیرباران می کنند. و البته همه هم با نوای تکبیر(که به کمرشان بزنه) و در راه رضای حق(که البته همان شیطان رجیمه).از کی دفاع می کنی؟؟؟اگر دین ندارین لااقل آزاده باشید
  9. سهیل جان اون پهپاد استراتژیکی که سردار اسلامی خبر رونماییش را داده بود همین شاهد 129 هست یا پهپاد شبیه سازی شده آر کیو؟
  10. سهیل زیر پستت چی نوشته بودی که پاکش کردی؟؟ راستشو بگو...
  11. اوضاع حلب خرابه سیموسی جان؟؟