rastinrastini

Members
  • تعداد محتوا

    116
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

rastinrastini آخرین امتیاز شما در روز 23 مهر 1396

rastinrastini شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

-155

درباره rastinrastini

  • رتبه حساب کاربری
    گروهبان سوم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. سلام - مغلطه نشه شاید بهتر بشه به نتیجه رسید. - در کشور گروه های مختلف عمل میکنن. یک بخشیشون میگن و واقعا هم میتونن و موفقیت های قوی هم داشتن که دفاع از مستضعفین کنن. ببینید الان مثلا سپاه و بنیاد کرامت چکار دارن می کنن. امثال شهید شهریاری ها و حسن تهرانی مقدم ها هم در این گروه هستن و خیلی افراد دیگه. (به عنوان نمونه دیگه. یک کتاب شیوه مذاکره بگیرید. بعد بدون پیش داوری شروع کنید روند و کارهای مذاکراتی ظریف و جلیلی را در بیارید و بر اساس کتاب مذاکره بررسی کنید ببینید کدوم اصل مذاکره را رعایت کردن و کدوم خیر). - گروه دیگری بر مبنای لیبرالی دارن میرن جلو. متاسفانه از بعد از جنگ اکثرا این تفکر حاکم بوده. بانک و اینها هم با این تفکرات رفتن جلو و جامعه صدمات سنگینی خورده. مردم وقتی خودشون بخوان نمیشه کاریش کرد. - الان شاید بشه گفت پلیس ایران به خیلی کشور ها بالاخص آمریکا شرف داره. خواهش می کنم قبل از گفتن این حرف که اونها مسلمون ترن کمی تحقیق کنید. مثلا کانال تلگرامی @kharej2025 فکر کنم کمی بتونه کمک کنه. اما خواهشا قبلش کمی تحقیق کنید. موفق باشید.
  2. سلام - دنیا هیچ نیازی به بهانه نداره. خیلی راحت میتونه بهانه تراشی بکنه. نیازی هم به کارهای من و شما نداره. اگر می خوایی جنگ نشه باید قدرتمند بشی و مقابلشون سفت وایسی. - ارتش و سپاه ادغام بشن چه فرقی میکنه؟ ماموریت این دو با هم فرق دارن. ارتش جنگ کلاسیک و سپاه جنگهای چریکی درون و بیرون. - ما با استکبار در همه دنیا میجنگیم و افتخار میکنیم. اگر نجنگیم اونها جنگ را میارن تو کشورمون. این از بدیهیات استراتژی نظامی بنظر هست. لطفا کمی تحقیق بفرمایید. موفق باشید.
  3. سلام یک پیشنهاد. مستند "پرزیدنت آکتور سینما" را ببینید. موفق باشید.
  4. سلام بنظر دولت نمیتونه به سپاه پول بده. اگر بده تحریم باید بشه. حالا شما پول به نیروی نظامیت نخوایی بدی چی میشه؟ موفق باشید.
  5. سلام وقتی سردار باقری اون صحبت را کردن. چطور نگران نباشیم؟ میشه کمی توضیح بفرمایید وقتی دولت بودجه را درست نده چطور قراره بودجه بهشون بره؟ در ضمن همه این ها را در کنار fatf و 2030 بزارید. موفق باشید.
  6. سلام - بحث اختلاف افکنی نیست. - این خبر ها را بزارید کنار کاهش بودجه نظامی. - بزارید کنار تامین تنها 20% بودجه در حالی که سپاه در حال جنگ هست و باید از اون حمایت بیشتر کرد نه اینکه همین بودجه کاهش یافته را هم درست داده نشه. - بزارید کنار حملات چند وقت اخیر برخی به سپاه مثل ماجرای دولت با تفنگ و امثالهم. - مکرو و مکرالله. ولله خیرالماکرین. موفق باشید.
  7. سلام میشه دوستان هر زمانی می خوان نقد کنن. یک راه حل هم بدن؟ عراق اتفاقا شاید یکی از بهترین اتفاقاتی که میشد افتاد. اگر شما راه بهتری سراغ دارید بفرمایید. الان بجای اینکه تو ایران در جنگ باشیم گزینه ایران یعنی موندن اسد و یکپارچگی داره ثابت میشه. عراق متحد داره ثابت میشه. با اون هزینه سنگین و نیروهای سنگین که ریخته شد الان اتحادی قوی تر از قبل داره شکل میگیره. خواهش میکنم. اگر میگید کاری یا چیزی غلط بوده راه جایگزین هم بدید. موفق باشید.
  8. سلام اگر مدیران صلاح میدونن یک گروه تلگرامی بزنن و بچه ها اونجا هم عضو بشن که اگر سایت به مشکل خورد اونجا بشه ادامه داد. اگر معذوریت دارید. اجازه بدید ما بزنیم و آدرسش را اینجا بذاریم بچه ها اونجا هم باشن. اینطوری قطع و وصل خیلی ناراحت کنندست. یک گروه تلگرامی یا سروشی شاید بتونه تا حدی بهتر کنه وضعیت را. موفق باشید.
  9. سلام کسی از کارنامه ایشون خبری دارن؟ چقدر آدم خلاق یا اهل نو آوری و حمایت های نو آورانه و مهم هستن و به رشد تکنولوژی اهمیت میدن؟ برنامه که کلیات جالبی داشت. اما شخص ایشون طبق گذشتشون چطور هستن خیلی مهمه. موفق باشید.
  10. سلام - بنظر میرسه ما خیلی متخصص داریم اینجا. خب میشه خواهش کنم طرح هاتون را بشکل کلی نه جزئی اینجا بیارید؟ شاید کار گروهی شروع بشه و چند نفر با هم روی یک پروژه کار کنن. - یا اینکه یکی از دستش کاری بر اومد. معرفی شد و به نتیجه ای رسید. منظور تلاش با هم هست نه اینکه مدام بگیم من الم یا بلم. یا اینکه 100 نفر میشناسم فلانن. سعی کنیم معرفی کنیم و شبکه افراد تشکیل بشه تا به نتیجه برسه. - اگر کسی فکر می کنه میتونه باید تلاش کنه تا برسه. الان یکی از بچه ها برنامه نویس. یک برنامه برای معرفی تولیدکنندگان داخلی نوشته که انشاءالله اگر اطلاعات براش تهیه بشه بیاد بالا. اگر سرور ندادن هم شاید خودش با پول خودش بزاره و بیاره بالا. یک بخشی از تلاش بنظر باید اینطوری باشه. - از در راهت ندادن از پنجره برو تو. یک مدیر پروژه ای داشتیم نزدیک این می گفت. همین گوگل قبلا برده بودن الگوریتم جستجوشون را به IBM بدن اما اونها بنظر چندان توجه نکردن بهشون. بعد خودشون رفتن دونبالش. حالا اگر بعدا تونستن حمایت های جایی مثل سیا را هم بدست بیارن اما دقت کنید IBM ردشون کرده بود. موفق باشید.
  11. سلام - متاسفانه تفکرات مجازی متاثر از دنیای مجازی ما را در یک خواب غفلت بزرگ میبره. چرا مدام باید قیاس کنیم؟ چرا واقعیت را نمیبینیم؟ مزیت ما در جنگ دقیقا چیه الان؟ در اسلام چی بود؟ بنظر مردم. از ابتدا قرار نیست مردم بیان وسط جنگ اما این آماده باش میتونه با یک هزینه کم باعث عدم ایجاد یک هزینه بزرگ به نام جنگ بشه. اون هم در شرایطی که ایران راه زیادی برای رسیدن تکنولوژیک داره تا اینکه توازن نظامی مناسب انجام بشه. تکنیک های جنگ نامتقارن هم بنظر در همین زمنیه واقع میشن. واقعا فهمش اینقدر سخته؟ - جلوگیری از جنگ مگه برای عموم نیست؟ شده مثل ماجرای حضور در سوریه و عراق. - یک نکته ای را دوستانه یادآوری بشه. دوستان عزیز. این دنیای مجازی باعث توهم نشه و یک تفکر مجازی براتون نسازه. برخی مواقع احساس قدرت یا دانایی بیش از حد نکنید. تقریبا اثبات شده برام این موضوع. فقط دور هم بودن و تشویق هم دیگه که بله اینجا سایت تخصصی و ال و بل هست و منفی و مثبت هم که دیگه نگو. آخر قدرت نمایی هست؟ ماجراهای مختلفی بود که نشون داد تفکر واقع گرا و حقیقت بین و تخصصی خیلی در این سایت جایگاه نداره بنظر بخاطر توهم تخصص نابجا. نمونه هاش مثل برجام که اصلا چندان نخونده بشدت باهاش موافقت میشد در حالی که خوندم وحشت ناک بود. البته نسخه انگلیسیش نه فارسیش. یا مثل ماجرای هواپیما که یک تحقیق قوی برای اینکه برای کشور ما هواپیما یا قطار سریع السیر بهتره برای برخی سنگین بود و قابل هضم نبود و اصرار به هواپیما داشتن. چقدر خوب میشه که سعی کنیم خودمون را اصلاح کنیم وگرنه با این توهم ها به جای خوبی نخواهیم رسید. موفق باشید.
  12. سلام - آیا اینها نیروهای رسمی نظامی موشک ساز ما هستن؟بنظر که خیر. چند جوان. درسته؟ - چی ترس داره؟ دیگه نمیتونی فقط روی داشته ها یا حتی فرضیات نیروهای رسمی حساب باز کنی. باید حساب کنی در جنگ ممکنه مردمی که اطرافت هستن هر طرفندی به کار ببندن و باهات بجنگن. - خب محاسبه کنید. هزینه ای که برای آماده باش در این حالت نیاز هست چقدره؟ آیا میتونن همه را بکشن؟ پس نتیجه؟ موفق باشید.
  13. سلام بنظر میرسه احتمال زیاد. در دوسال آینده هیچ کدوم اتفاق نمی افته. عربستان با توجه به تحولاتش اگر بکشه کنار که وضع کسی که داره شاه میشه را خیلی بد میکنه و آبروریزی. حوثی ها هم که اگر بکشن کنار کلا قتل عام میشن احتمالا. تجزیه هم فعلا حوثی ها بنظر رمق جنگ دارن و دارن ادامه میدن و خیلی احتمالش کمه بی خیال بشن. فکر نکنم زور هیچ کدوم هم به اون یکی برسه. توکل بر خدا. بلکه انشاءالله کمک های خوبی بتونه بهشون برسه. موفق باشید.
  14. سلام ببینید. این وسط کمی مغلطه هست. دو مورد: 1- اینکه اگر کسی تونستید با تلاش به نتیجه خوبی برسه با توجه به داشته هاش باید ارزشگذاشت. 2- اگر کسی دروغ گفت و عوامفریبی کرد باید باهاش برخورد بشه. ببینید. سو مدیریت هست. شما هم مدیر بشی احتمال زیاد همینی. اگر بدتر نباشی. اکثرا چه توایران چه خارج ایران سو مدیریت دارن. نمونش ماجرای آتش سوزی لندن و خیلی مباحث دیگه. اگر جزئیات مباحث نظامی آمریکا بیاد بیرون اونوقت متوجه میشید احتمالا که اونها با چه چیزهایی خطاهاشون را میپوشونن. مسئله سر اینه که ما چقدر تلاش برای یادگیری و اصلاح روندمون داریم. تا زمانی که مردم ما مثل شما و خیلی های دیگه فکر کنن و مدام انتظار سفید خالص داشته باشن به جایی نمیتونیم به این راحتی برسیم. همین شهید تهرانی مقدم. ایشون هم به احتمال 99 درصد خطاهای مختلفی داشتن که اگر بیان بشه برخی افراد اینجا احتمالا گردنش را میزنن. اما کار را به اینجا با این پیشرفت رسوند. نمونه سو مدیریت را میتونید در همین سایت ببینید. هر کسی اومده بهش کلی گیر داده شده. درحالی که اون فرد مدیر خودش قبلش بنظر به کسای دیگه ممکن بوده گیر داده باشه. اما خودش مرتکب خطاهای بسیاری شده. بیاید سو مدیریت اصلاح پذیر را با غد بازی و یکدندگی جدا کنیم. بیاید با هم کمک کنیم به پیشرفت نه اینکه مدام سیاه نمایی بشه و از کاه کوه ساخته بشه. موفق باشید.
  15. سلام - اگر کسی نخواد چیزی را متوجه بشه روز روشن را هم با داد و بیداد و مغلطه ممکنه شب جلوه بده که آقا الان در کهکشان تاریکه پس شبه. - دوست عزیز ما فکر می کنم هممون ایرانی هستیم و ارزش قائلیم. پس احساس دشمنی با هم نکنیم. - پست قبلی مواردی بیان شد. اگر مخالفتی با دلیل با هر کدوم دارید بفرمایید. - موارد دیگر: 1- ما اگر بخوایم بشکل کلاسیک مقابل دشمن قرار بگیریم خیلی زمان و هزینه سنگین نیاز داریم فقط ببینید بحث بدنه جت جنگنده چقدر نیاز به زمان داره تا بتونیم به چیزی که نزدیک f35 باشه برای مقابله برسیم. اما با سرمایه گذاری بر جنگ نامتقارن که بارها بیان شده مزیت رقابتی پیدا می کنیم. مثل سوارم و موشک و پهپاد که بعضا اونها عقب هستن و این میتونه نتایج را بسیار جابجا کنه و زمان بسیاری برای ما بخره تا کم کم سر فرصت بقیه بخش ها هم رشد کنن. مثلا الان ببینید کم کم بحث کشتی و زیردریایی و تانک و ... داره بهبود پیدا میکنه. خیلی راه داره اما زمان داره خریده میشه تا کم کم به اونجایی که باید برسیم. 2- بنظر در تلاش هستند سوخو 30 بگیرن. وقتی نمیشه یعنی نمیشه دیگه. باید بدن که ایران بخره. 3- الان سپاه در خیلی جاها درگیره اما درگیری ارتش چقدر هست؟ طبیعتا تیمی که درگیر مبارزه هست هزینه جاری بسیار بالاتری نیاز داره. 4- الان سرمایه گذاری ها در نیروی دریایی ارتش و پدافند ارتش چی هست؟ فقط هواپیما ارتش هست یا اینها هم هستند با این همه سرمایه گذاری و کار که بنظر داره انجام میشه یا مثلا بحث تانکی که به نتیجه رسید. یا خود ارتش کاری میکنه مثل نیروی دریایی که خیلی وقته کلی سرمایه گذاری شده و داره کارهای گسترده کشتی و زیردریایی میکنه یا نیاز به خرید هست. وقتی نیاز به خرید هست باید طرف شما با شرایطی که میتونید تحملش کنید حاضر به فروش باشه. وقتی نفروشن شما به زور مگه میتونید بگیرید. 5- هلیکوپتر هم که با توجه به درگیری سپاه و بحث شیوه جنگی که کشور داره بخشی از هلیکوپتر ها به اون داده شدن. فکر نمی کنم اینها را بتونیم جدا از هم بدونیم. فرماندهی در اصل یکپارچست. طبیعتا اون کسی که نوک پیکان درگیری هست باید نیازهاش بیشتر تامین بشه. مثلا الان باید نیرو های مرزی را بشدت تجهیز کنن و این ارزشمنده. اگر نشده بنظر یعنی یک خطای بزرگ. اما دلیل نمیشه جاهایی که داره این کار به درستی انجام میشه را زیر سوال ببریم. 6- بودجه مملکت هم در کل خیلی کمه و خطرات بالا. همین بودجه کم هم بعضا درست داده نشده مثل اون بنظر 20% که فرمانده گفته بودن فکر کنم یکی دوسال پیش بود. موفق باشید.