edvardoali

Members
  • تعداد محتوا

    487
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    1

edvardoali آخرین امتیاز شما در روز 18 اردیبهشت 1395

edvardoali شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

1,314 نشان لیاقت

درباره edvardoali

  • رتبه حساب کاربری
    01- ??? ???

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iran-Mazandaran
  • Interests
    None of your business!
    (:

Contact Methods

  • Skype
    edvardoali

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. فاجعه به نظرم بیشتراز سمت خود ماست!ما فقط توی همایش های گرم و نرممون اون جلو مینویسم امریکا را زیر پا می گذاریم!   اما در عمل ابتکار عمل رو میدیم دست روس ها و سوری ها! اونم همیشه در مقاطع حساس!   اگر واقعا دولت موضع انفعالی داره و همیشه دست نیروها توی پوست گرئو میمونه باید ورق بازی رو بر گردونن اقایون فرمانده !   ایا فاجعه بارتر از این داریم که روس نه!سوری ها نه! حتی حزب الله پشتیبانی توپ خانه ای نکرد از نیروهای حاضر در منطقه ان طمان در اتش بس اول!   نیروهایی که استعدادشون به زور اندازه یک گردان بوده!!!و تقویت شده با نیروهای فاطمیون بوده!   به نظر من ما خودمون هنوز در سطوح بالا تصمیم گیری چه در دولت و چه در بخش های نظامی مون نمیدونیم واقعا دنبال چی هستیم تو سوریه!
  2. موقعی که این بیت رو خوندم واقعا لذت بردم و گفتم پیش خودم که این بیت وصف حال اکثر دلسوزان این مملکت هست!   و هر روز که میگذره بیشتر اعتقاد پیدا میکنم که احوالات این کشور توسط امام زمان عج مدیریت میشه که تا بحال کشور شیعی ایران با تمام این مشکلات و دسیسه ها پا برجا مونده!   و به نظرم این مساله در مورد نهادهای نظامی بیشتر صدق میکنه! با احترامی که قابل هستم و قدردان زحمات خیل عظیمی از نیروهای با ایمان و دلسوز حاضر در نیروهای مسلح هستم !   اما به دلیل فضای بسته و عدم امکان تحقیق و دسترسی به یکسری اطلاعات  و وجود یکسری از قواعد و انگاره هایی که از شکل درستش انحراف پیدا کردن! شرایط حادتری وجود داره!   شاید شرایط خیلی بد نباشه!شاید حرفی برای گفتن داشته باشیم در بعضی از عرصه ها! اما تا ایجاد لشگری در حد و قواره!لشگر امام زمان خیلی راه داریم! لشگرهامون فقط شعار لشگر صاحب زمان رو یدک میکشن!   اصلا تحمل انتقاد و دیدن شرایط و حقایق موجود در اکثر نیروهایی که توان ایجاد تصمیم سازی یا انتقال این مباحث رو دارن وجود نداره!   برای مثال چند باری که با عزیزان نظامی در مورد اشتباهات رخ داده در خان طومان ( با توجه به حقیقاتی که کردم اتفاقات افتاده در خان طومان اشتباه فرماندهی بوده و باعث یکسری تغییرات در نحوه مدیریت جنگ در سوریه   شده که در این میان عزیزان هر کدوم قصد دارن تقصیر رو بگردن دیگری بندازن!و معذورم از بازگو کردن اطلاعات بیشتر!)   و همینطور نحوه جنگیدن در سوریه رو با توجه به اطلاعاتی که درکنار دوستان چه در این فروم و چه گروه های دیگه بدست اوردم انتقال بدم! در نهایت در مقابل منطق و استدلال های محکم که تسلیم میشن!   دست به سمت انگاره های تحریف شده یا به اشتباه رفته و یا درست درک نشده!میبرن تا بتونن خودشون رو قانع کنن!و همینطور ارزش استدلال طرف مقابل رو پایین بیارن!   یکی از اونها مفهوم شهادت هست!   لازم هست که همچین دوستان عزیزی به این درک برسن که شهادت نتیجه جهاد هست!نه منتهی امال !ما برای ارزش هایی میجنگیم که شاید زنده بودن رزمنده هاش بیشتر بکار اون ارزشها بیاد تا شهادتشون!   و همینطور درک کنن که اگه عزیزان رزمنده مثل جنگ احد به دلیل اشتباه یک عده دیگه از رزمندگان به شهادت برسن!ارزشی از شهادت شهدا کم نمیشه! و همینطور دلیلی برای سرپوش گذاشتن روی اشتباه فرماندهان و رزمندگانی که تصمیم نادرست گرفتن نمیشه!!!   و متاسفانه درک لازم در بعضی ها وجود نداره که تفاوت منطق و استدلال برای قوی تر شدن برای مقابله با دشمنان رو از ترس تشخیص بدن!   در تمام لحظاتی که مشکلات و نقایص رو در برابر عزیزان عرض میکنم سعی میکنم حداقل در این زمینه تقوا رو رعایت کنم تا شبهه ای حداقل در خودم بوجود نیاد که این صحبت ها شاید از روی بی ایمانی باشه و نادرست!   و در تمام این لحظات بحث شاهد هستم این اقایونی که بعضی ها بواسطه پدرهاشون به مناصبی رسیدن و جلوی تریبون ها قشنگ صحبت میکنن!   مثل یک جوجه در کنار رینگ گیر افتادن و راه فراری از حقیقت ندارن!   به هر حال همه باید سعی کنیم حقایق رو از روی ایمان بیان کنیم!چه برای بعضی ها خوشایند باشه!چه نباشه!   اما خیلی ها هم هستن در همه جا!!!   از روی بی ایمانی برای بی ارزش کردن زحمات رزمندگان و فرماندهان لایق مطالبی بیان میکنن!که کار رو برای بیان حقیقت ها ست تر میکنه!   به هر حال خداوند عاقبت همه ما و مملکت و دینمون رو خیر قرار بده!و ما رو از سربازان واقعی امام زمان به حساب بیارن!
  3. ممنون داداش. مثل اینکه تقدیر ایشون اين بود که شهید بشن. شهادت گوارای وجودت حسین جان.لیاقتش رو داشتی. هر چند که یکی بود مثل همه. نه مثل تو فيلم ها! ایشالله که بتونیم ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم. واقعا ! نه تو حرف ! و بتونیم انرژی و استعدادمون رو در راه تشیع وقف کنیم! حیف الان خیلی خستم و بي حوصله! اما هر چیزی که دلیل شهادت این عزیزان بوده! مطمن باشید که برای تشیع خون به منزله آب حیات هست! همون طور که انقلاب اسلامی ما ثمره خون شهداي کربلاست! خون این عزیزان زمينه ساز انقلاب جهاني امام مهدی باشه! که این بدست نمیاد بجز کار و تلاش و ایمان!
  4. دوستان برای برادر بنده هم دعا کنید!   از دیشب تا حالا که یک سری از خدا بی خبر خبر شهادتش رو پخش کردن!   هنوز خبر موثقی نداریم ازشون! دعا کنید ان انشاالله سالم و سلامت باشن!   یا حداقل خبری ازشون بهمون برسه!
  5. برادر گرامی نمیدونم ضریب هوشی شما در چه حد هست!   اما من روی جزییات این حمله بحث نکردم! وقتی حمله نکنی باید انتظار خوردن ضربه رو در حملات داشته باشی!   چون اونها عقب افتاده نیستن!و همینطور در حمله ابتکار عمل با اونهاست !   بعضیا هنوز یک کالک عملیاتی ندیدن نشستن اینجا فقط برای خودشون داستان میبافن!
  6. اخرین صحبتی رو که با یک منبع موثق داشتم 10 تا از بچه های مازندارن شهید شدند!   برای شادی روح شهدای بزرگوار دعا کنید!   و در خواستی که دارم بجای اینکه نمک روی زخم باشید در اینطور مواقع ! مرهمی باشید!   و بدونید اینجا بیشتر از اینکه ما چوب کم کاری های نظامی رو بخوریم!   بخاطر تعلل سیاسی!و معطل شدن پشت میزها دچار این میزان از تلفات شدیم!   که قطعا اگر حتی بدون حمایت هوایی روسها حمله میکردیم قطعا تلفات کمتری داشتیم!
  7. یه خواهشی دارم از دوستان گرامی! که همیشه تو این مواقع بیان میکنم!   بدتر از دست دادن اون مناطق! و حتی عزیزان رزمنده!   اه و فغان کردن شما گرامیان هست!!!   همونطور که یک عده تا مدتی قبل تصور فتوحات خان طومان و شرایط فعلی رو که با تمامی اتفاقات اخیر دولت سوریه و متحدین دست بر تر رو دارن!نداشتند!   شرایط روی زمین و در حلب هم همینطور باقی نمیونه!   گاهی اوقات میشه دوباره اون مناطق رو دوباره بدست اورد!   اما باید در موقعیتی اتفاق بیافته که از لحاظ سیاسی هم در موقعیت درست باشیم!که بتونیم حقانیت و گام درست رو نشون بدیم!   بجای جلز و ولز کردن بهتره برای برادرانمون و عزیزان رزمنده دعا کنیم که در سلامت باشن!   منی این حرف رو میزنم که شاید مثل عزیزان دیگری تو این سایت عزیزترین هاشون الان اونجا هستند!و از روی شکم سیری این حرف رو نمیزنم! -------- تو پرانتز جناب ادمین گرامی که دسترسی منو به استاتوس قطع کردی! و بر خلاف قوانین در قسمت برخورد های انظباطی اعلام نکردی دلیلش رو! و زمانش رو!خودت بیا درستش کن! تو این سایت بعضی عزیزان مثل مصطفی بای!و بعضی دیگر در لوای عقلانیت!و منطق!و دانش!که انگار فقط همین عزیزان! نمادش هستند هر مطلبی رو ازادانه مطرح میکنن!اما بقیه ...! میترسم باز عباراتی رو استفاده کنم .... به کام اقایون شیرین نیاد!
  8. نشریه دیپلمات تانک جدید ساخت ایران را دهشتناک  rolling_on_the_floor  و ترکیبی از تانک‌های آمریکایی و چینی خواند. به گزارش فارس، نشریه «دیپلمات» که به برسی اخبار خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی می‌پردازد، در مطلبی با اشاره به ساخت تانک جدید ایرانی «تیام» نوشت: ایران درحال ساخت تانک جدید به نام تیام است و در این مسیر از ترکیبی از قطعات آمریکایی و چینی استفاده می‌نماید. نشریه یاد شده با انتشار تصویری از تیام نوشت: ایران اخیرا تانک رزمی تولید خود را عرضه نموده است. به نظر می‌رسد تیام ترکیبی از تانک‌های آمریکایی و چینی در دهه 60 میلادی باشد. بر این اساس، بدنه تانک تیام که در مراسمی در اوائل ماه جاری رونمایی شد ، شبیه تانک «M47M Patton» آمریکا است که در دهه 50 و 60 میلادی از سوی ارتش و تفنگداران دریایی این کشور استفاده شد. البته تانک M47M نیز در اوائل دهه 70میلادی در ایران و تحت امتیاز ساخته می‌شد و این کشور نمونه ارتقا یافته آن را در آوریل 2014  به نام «سبلان» به نمایش گذاشت. به نوشته هفته نامه دیپلمات، تانک جدید تیام تا حدودی نیز شبیه تانک‌های «Type 59» و «Type 69»  چین است . توپ اصلی تیام به قدرت توپ 120 میلی متری تانک‌های ‌آلمانی یا آمریکایی یا 125میلی متری روسی نیست . همچنین هم برجک و به احتمال زیاد قطعات بدنه ، به صورت قطعات آجر مانند لایه لایه و به منظور دفاع در برابر سلاح‌های جدید ضد تانک طراحی شده است. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: این نشریه در ادامه با اشاره به دیگر سلاح‌های تعبیه شده در تانک تیام چون مسلسل سنگین «دوشکا» و مسلسل‌های سنگین دیگر 7.62 میلی متری با ابراز نامعین بودن بقا این تانک در نیروهای مسلح ایران، به احتمال ساخت نسل جدید تانک رزمی «تی- 90» روسیه در ایران اشاره کرد. http://fararu.com/fa/news/270540/%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86
  9. من که به شخصه خوشحال میشم !بتونم قسمتی از کار رو بر عهده بگیرم!به اندازه توانایی هام!   و در کنار عزیزان دیگه باعث رشد برند میلیتاری در فضای مجازی و واقعی بشم!   و ادم پای کار هم تو صحنه مشخص میشه چه کسی هست! نهایتش اینه که مدعی ها کنار میکشند!
  10. اگه شهید طهرانی مقدم هم افکاری مثل شما داشت!   قطعا در زمینه موشکی اقتدار امروز رو نداشتیم!و تمام افتخارمون ساختن چندتا خمپاره بود!   قطعا همچین افکاری نه باعث پیشرفت فردی میشه!نه جمعی!   این رو هم بدون نیروهای ما تقریبا میشه گفت جلیقه و تفنگ خوب رو دارن!   نمیدونم چرا اکثر مردم از داشتن افکار بزرگ میترسن!   بعد هم صحبت من از جنبه یه فن و علاقه مند به موضوعات نظامی هست!   شما من رو احتمالا با فرماندهان نظامی اشتباه گرفتید!(:
  11. صحبت های شما کاملا متین و درست هست   علاقه وجود داره دوست عزیز!   نیاز هست یک فرمانده خوب باشه و بتونه جهت بده به این افکار و گرایشات دوستان حاظر در انجمن!   بنده که با وجود اینکه کارم تو دنیای واقعی چیز دیگه ای هست!   اما علاقه عجیبی به موضوعات نظامی دارم!و به همین دلیل به این فروم پیوستم!   از علاقه ام به مجله جنگ افزار!تا زیر نظر گرفتن پادگان وزارت دفاع تو حکیمه !که کنار پردیس ما بود!   و رصد تمامی تجهیزات و ... که اونجا دپو میشد !و یا کار ساختمانی و ... میشد!(:   و بعد هم پیوستن به میلیتاری!   اینجا هم اگه دانش و توانایی ما قابل عرضه در زمینه ای باشه!خوشحال میشم در یک کار گروهی بتونم قسمتی از کار رو انجام بدم!   هر چقدر هم که کوچیک باشه !
  12. راستش رو بخواید نمیدونم این مطلبی رو که بیان میکنم!   اینجا و این تاپیک مکان مناسبی هست براش یا نه!   و امیدوارم منو متهم به خیالبافی کردن نکنید! :mrgreen:   به نظر من با توجه به جنگ سوریه!اینده جنگ در جهان به این سمت داره میره!   شما هر چقدر هم که بمب و موشک و حتی از نوع اتمی داشته باشی!   برای اینکه بتونی منطقه ای رو که اکثریت غالب اون مخالفان شما هستن تصرف کنی !   احتیاج به نوع دیگه ای از سلاح دارید!نه تانک !نه هواپیما و ...!خاص!   ما احتیاج به سرباز اینده داریم!   یه چیز تو مایه های ایرون من!انت من!بت من و ...!   شاید شما بگید این صحبتا تخیلی هست!و رسیدن به همچین جنگ افزار هایی نیاز به سطح بالای فناوری و ... داشته باشه!   اما این رو تصور کنید که اگه همچین جنگ افزاری سبب بشه!رزمنده در مقابل انواع گلوله ها و ترکش ها مقاوم بشه!   و همینطور باعث افزایش توان پیامش مسافت و حمل تجهیزات بشه!   چقدر میتونه در صحنه نبرد تعیین کننده باشه!   باید روی همچین سلاحی سرمایه گذاری کرد!   وگرنه باید اینده ای رو شاهد باشیم!که سربازان ما شانسی در مقابل دشمنان نخواهند داشت!   قطعا اونها روی همچین مواردی دارن کار میکنن!   یا سلاح هایی دیگه!که شاید تاحالا زیاد ضرورت وجود اونها احساس نشده!و شاید با یکم تخیل پردازی!بشه انواع جدیدی از اونها رو بوجو اورد!(:
  13. خب !باز به نظر من شما اثرات کوتاه مدت رو دیدید!    برای اینکه شما اعتماد رو در همه نیروهای خودتون بوجود بیارید!علاوه بر تجهیز که من هیچ شکی در اون ندارم!و لازم هم نیست بهش اشاره کنم!   اثراتی هست که  جنبه روانی همچین شرایطی بر پیکره نیروهای حاضر در بدنه نیروهای مسلح میزاره!   گاهی اوقات لازم هست برای حفظ ارزش هامون هزینه بدیم!چه ارزشی!؟!   اینکه یک مجموعه برای ازادی و جون یه تعداد از نیروهاش هر هزینه ای رو در ظاهر قبول کنه!   چقدر خوبه این هزینه دادن که همیشه برای یک منطقه!و شاید زمین و غیره باشه!   برای نیروهای خودمون باشه! چون نیرویی که اعتقاد داشته باشه گوشت جلوی توپ نیست!   میتونه هر جایی رو بخواد دوباره فتح کنه!
  14. یه مقدار به نظرم میرسه این استدلال شما کوته بینانه هست!   حتی اگه در معاوضه تعداد بیشتری نیرو بهشون تزریق بشه!و ما حتی یک نیروی خودمون رو بدست بیاریم !   داریم به رزمنده های خودمون ثابت میکنیم که براشون ارزش قایل هستیم!   اینگونه!هست که میتونیم رزمندگان بیشتری و با انکیزه بهتر در میدان داشته باشیم!   شهادت و ...!در جایگاه خودش درست!   اما کی میخوایم بفهمیم ارزش دادن به نیرو و نفرات مهم ترین نقش رو ایفا میکنه!   یه مقدار این تفکرات رو از دشمنانمون!مثل اسراییل یاد بگریم خوبه!