00Amin

رکورد سرعت حافظه شکسته شد!

Recommended Posts

تیم تحقیقاتی مشترک کمپانی‌های ASUS و G.Skill که سابقه خوبی در پروژه‌های مشترک دارند، موفق شدند به رکورد سریع ترین حافظه DDR3 موجود در دنیا دست یابند.

تیم مشترک این دو شرکت در تاریخ سوم ماه جاری میلادی موفق به کسب این رکورد شدند و برای نخستین بار توانستند فرکانس حافظه‌های DDR3 در حالت دو کاناله را به رقم فوق‌العاده 2500 مگاهرتز برسانند.

دستیابی به این سرعت پیش از این با هیچ یک از حافظه‌های موجود در بازار امکانپذیر نبود. به گزارش تی‌مدیا به نقل از وب‌سایت رسمی اسوس و جی‌اسکیل، این دو شرکت برای دستیابی به این موفقیت از بهترین متخصصین خود در کنار بهترین قطعات موجود خود استفاده کرده‌اند.

تیم مشترک ASUS و G.Skill برای این کار از حافظه‌های حرفه‌ای سری Trident خود بر روی مادربردهای P7P55D-E Deluxe و P7P55D-E EVO شرکت ASUS استفاده کردند. این گروه همچنین برای دستیابی به هماهنگی بیشتر میان قطعات در تست‌های خود از پردازنده‌های Core i5 و Core i7 اینتل استفاده کرده‌اند.

گفتنی است خبر این موفقیت در حال حاضر سرخط خبرهای وب‌سایت رسمی هر دو شرکت ASUS و G.Skill قرار دارد. نکته جالب در مورد این رکورد، طبق اعلام تیم مشارکت کننده در این طرح پایداری بسیار مناسب حافظه پس از دستیابی به رکورد مذکور است.

این تیم سیستم تست را در فرکانس بدست آمده برای دوره زمانی نسبتاً طولانی مورد آزمایش قرار دادند که این سیستم موفق به حفظ پایداری خود در تمام این مدت شد.

لینک
http://www.itna.ir/archives/news/013961.php

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.