nasirirani

اعدام عبدالحمید ریگی

Recommended Posts

اعدام عبدالحمید ریگی
[b] عبدالحمید ریگی برادر سرکرده گروهک تروریستی مالک ریگی صبح امروز در محوطه زندان زاهدان به دار مجازات آویخته شد. [/b]

به گزارش واحد مرکزی خبر ، بنا به اعلام دادگستری کل سیستان و بلوچستان به موجب حکم صادره از سوی دادگاه انقلاب اسلامی زاهدان عبدالحمید ریگی فرزند آزاد به جرم محاربه و افساد فی الارض از طریق هواداری و تلاش موثر در شاخه نظانی گروهک تروریستی به سرکردگی عبدالمالک ریگی به اعدام محکوم شد .

جرائم نامبرده به این شرح است :‌

1- راهبندی و سرقت مسلحانه

2- آدم ربایی مسلحانه در جاده نوبندیان چابهارکه منجر به ربایش 22 نفر شد .

3- اقدام مسلحانه علیه پرسنل انتظامی پاسگاههای مرزی و به شهادت رسیدن جمعی از نیروهای نیروی انتظامی

4- ربایش مسلحانه 2 تبعه هندی از زاهدان و بریدن گوش اتباع هندی به قصد اخاذی

5- مخفی کردن مسلحانه 2 نفر از اتباع ایرلندی و آلمانی

6- تهیه و حمل ونگهداری سلاح و مهمات سبک و نیمه سبک

7- تبانی در جهت ربایش اتباع هندی ( شهروندان تهرانی)

8- آدم ربایی مسلحانه که منجر به شهادت شهید سرهنگ کاوه و زاهد شیخی شد .

9- آدم ربایی مسلحانه چند نفر از کسبه زاهدان به قصد اخاذی

10- راهبندی مسلحانه جاده زاهدان به زابل (تاسوکی ) که منجر به شهادت 22 نفر از مردم بیگناه شد .

11- راهبندی مسلحانه جاده بم به کرمان (دارزین ) که منجر به شهادت 12 نفر از مردم شد .

12- آدم ربایی و سرقت مسلحانه که منجر به شهادت علی رحیم پور در چابهار شد .

13- آدم ربایی و سرقت مسلحانه 2 تن از پرسنل شیلات در چابهار

14- تبانی در جهت ربایش مسلحانه اتباع چینی به قصد اقدام علیه امنیت داخلی

15- تحصیل مبلغ 15 میلیارد ریال مال نامشروع از آدم رباها

http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=227113

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/541732_orig.jpg[/img]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خدا رو شکر - حیف که نمیشه یه نفر رو چندبار اعدام کرد.

اون موقع که این کارها رو می کردن - فکر می کردن که گیر نمی افتن - ولی شکر خدا - دستگیر و مجازات شدن. :(

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
عبدالحمید ریگی قاتلی كه همسر بی‌گناهش را كشت

عبدالحمید ریگی، برادر سركرده گروهك ریگی است كه خود نیز یكی از جانیان بالفطره به‌شمار می‌رود. جنایت‌‌های این مرد تا جایی پیش رفته بود كه حتی زمانی كه عبدالمالك ریگی دستور قتل همسر عبدالحمید به نام فائزه را صادر كرد، او خود دست به كار شد و زمانی كه همسرش در خواب بود، وی را به قتل رساند.

به گزارش ایسنا پدرخوانده فائزه كه به همراه اعضای خانواده‌‌اش به زاهدان سفر كرده بود در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح نحوه آشنایی‌اش با این جنایتكار پرداخت و گفت: چند سال پیش همسر و دخترم برای خرید به زاهدان آمده بودند كه در خیابان جوانی به آنها اهانت كرد.

وی افزود:‌ عبدالحمید ریگی كه در همان زمان در حال عبور از این محل بوده با فرد مزاحم برخورد كرده و از همسر و دخترم خواست برای خرید لوازم آرایشی و عطر و ادكلن به مغازه او در بازار چهار راه رسولی زاهدان بروند و همین مسئله زمینه آشنایی خانواده ما با وی را فراهم كرد و پس از مدتی عبدالحمید ریگی برای خواستگاری دخترم به تهران آمد.

وی ادامه داد: در نخستین حركت غیراخلاقی حمید پس از عقد او با دخترم انجام شد به طوری كه بعد از عقد بدون اجازه من و همسرم دخترم را به حالت فرار از تهران به زاهدان برد. با توجه به اینكه هر دو نفر با هم محرم شده بودند و چند نفر از نزدیكان حمید نیز وساطت كردند، از این خطای وی گذشت كردیم و با زندگی آنان در زاهدان مخالفتی نكردیم.
پدرخوانده قائزه اضافه كرد: در چند سال گذشته ارتباط ما با حمید و برخی اعضای خانواده وی خوب بود و حتی این زن و شوهر جوان با امكاناتی كه برایشان فراهم كرده بودم مدتی را در تهران زندگی كردند اما دوباره به زاهدان برگشتند.

وی با اشاره به اینكه حمید و دخترم دارای 3 فرزند ( یك پسر و 2 دختر دو قلو) هستند، افزود: هنگامی كه دخترم برای زایمان دو قلوها به تهران آمد و حمید نیز به گروهك تروریستی ملحق شده بود چند بار در تماس‌های متعدد از وی خواستم تا به تهران بیاید و با امكاناتی كه برایش فراهم می‌كنم زندگی راحت و بدون مشكلی داشته باشد،‌اما قبول نكرد.

او گفت: پس از زایمان دخترم، حمید تماس تلفنی گرفت و تاكید كرد كه همسر و فرزندانش را به مرز بفرستیم تا او در نزدیكی مرز آنها را تحویل بگیرد و با خود به پاكستان ببرد و وقتی با این كار مخالفت كردم تهدید كرد كه اگر همسرش را نفرستیم تمام اعضای خانواده ما را به قتل می‌رساند.

پدرخوانده همسر عبدالحمید ریگی اظهار داشت: در تماسی كه با حمید گرفتیم قرار شد پسرم شهاب خواهرش فائزه و 3 فرزندش را تا مرز پاكستان همراهی كند و در مرز تحویل حمید ریگی دهد.

پس از عزیمت فرزندانم به زاهدان و مرز پاكستان، پسرم تماس گرفت و گفت چون حمید برای تحویل خواهرم نیامده من خودم آنان را تا محل استقرار حمید همراهی می‌كنم و بعد از چند روز مجددا بر می‌گردم.

وی اضافه كرد: مدت‌ها از پسر و دخترم خبری نداشتیم تا اینكه یك روز [color=green]حمید تماس گرفت و گفت پسرتان با موتورسیكلت تصادف كرده و جنازه‌اش را می‌توانم در مرز تحویل‌تان دهم. حین گفت‌وگوی من با حمید، گوشی را عبدالمالك ریگی از وی گرفت و بدون مقدمه گفت كه فردا شب فیلم سر بریدن پسرت را از شبكه العربیه تماشا كن.[/color]

وی افزود: پسرم بدون هیچ گناهی توسط مالك ریگی با قساوت تمام سربریده شد.
موسوی اضافه كرد: مالك ریگی ادعا كرده بود كه فرزندانم جاسوس هستند و با نیروهای امنیتی ایران ارتباط دارند در حالی كه پسر و دخترم نه تنها نحوه ارتباط با نیروهای انتظامی و امنیتی را نمی‌دانستند بلكه در مكانی كه سكونت داشتند هیچ امكان ارتباطی وجود نداشت.

وی افزود: در آخرین دیداری كه 2 روز پیش با عبدالحمید داشتم سوگند خورد كه مطمئن بودم در منطقه‌ای كه شهاب و فائزه در پاكستان سكونت داشتند امكان ارتباط با بیرون وجود نداشت و شهاب نیز اصلا راه و رسم ارتباط گرفتن با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی را نمی‌دانست.

او اضافه كرد: عبدالحمید ریگی در این دیدار قسم می‌خورد كه چون به‌شدت تحت تاثیر القائات عبدالمالك قرار گرفته بود دست به چنین جنایتی زده و همسر و مادر 3 فرزندش را در خواب كشته است. وی اظهار داشت: حمید می‌گفت آنچنان تحت تاثیر گفته‌های مالك قرار داشتم كه اگر می‌گفت برف سیاه است قبول می‌كردم و هیچگاه اعتراضی به سخنان وی نمی‌كردم.

پدر همسر عبدالحمید با تشریح دیدار 2روز پیش با عبدالحمید ریگی گفت: با توجه به صحبت‌هایی كه با حمید كرده بودیم در این دیدار به‌شدت شرمنده بود و وقتی همسرم از او سؤال كرد كه به چه گناهی 2 فرزندم را از ما گرفتید با اظهار شرمندگی و ندامت گفت آنچنان تحت تاثیر القائات مالك بودم كه نمی‌دانستم چه اشتباهی را مرتكب می‌شوم.

وی افزود:‌حمید در این دیدار گفت اكنون كه با حقایق آشنا شدم و فهمیدم كه آنچه مالك به ما دیكته و تلقین می‌كرد خواسته‌های آمریكا و انگلیس و حب جاه‌طلبی و دنیا پرستی خودش بود، اگر به من اجازه دهند و مالك را نیز پیدا كنم به خدا قسم می‌خورم قطعه قطعه‌اش می‌كنم.

پدرخوانده همسر عبدالحمید ریگی بیان كرد: من و همسرم از دستگاه قضایی اشد مجازات و قصاص را برای عبدالحمید و مالك ریگی و سایر كسانی كه در جنایت شان دخیل بودند، درخواست كرده‌ام و هیچگاه آنان را نمی‌بخشم.

وی افزود: از دولت پاكستان مجدانه می‌خواهیم در زمینه دستگیری مالك ریگی و سایر جنایتكاران همدست وی و همچنین بازگرداندن 3 نوه‌ام محمد متین، مونا و مینا 4ساله اقدام كند.

[color=red]ادرس مطلب ارسالی را بگذارید[/color]
[color=red]امین[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.