ops

قدرت سايبري ايران در برابر اسرائيل

Recommended Posts

[color=darkred][b]رئيس سابق امنيت عمومي رژيم صهيونيستي (شاباك) تاكيد كرد كه ارتش سايبري ايران مي‌تواند خسارت‌هاي استراتژيك به تل‌آويو وارد آورد.[/b][/color]

فارس به نقل از رسانه‌هاي رژيم صهيونيستي نوشت، "يوال دسكين " طي سخناني در كنفرانسي درباره جنگ الكترونيك كه در مركز پژوهش‌هاي امنيت ملي در دانشگاه تل‌آويو برگزار شد، با اشاره به تشكيل "ارتش‌هاي سايبري " در سراسر جهان از جمله ايران و سوريه تاكيد كرد كه اين ارتش‌ها مي‌توانند خسارت‌هاي استراتژيكي به اسرائيل وارد آورند.

وي اظهار داشت: ايران اعلام كرده است كه در حمايت از گنج‌هاي فرضي و حملات هجوم سرمايه‌گذاري كرده است و سوريه نيز به دليل اعتراض‌ها ارتش سايبري تشكيل داده است.

دسكين افزود: سخن ما در مورد يك تهديد حاشيه‌اي نيست بلكه يك واقعيت موجود است.

در همين زمينه نخست‌وزير رژيم صهيونيستي تاكيد كرد كه تل‌آويو از چند جهت در معرض حملات سايبري قرار گرفته و اين رژيم بايد در فضاي سايبري و جنگ الكترونيكي به قدرت مهم جهان تبديل شود.

"بنيامين نتانياهو " طي سخناني در كنفرانسي درباره جنگ الكترونيك كه در مركز پژوهش‌هاي امنيت ملي در دانشگاه تل‌آويو برگزار شد، گفت كه اسرائيل بايد در فضاي سايبري به قدرت مهمي تبديل شود و اين امر نه تنها براي امنيت اسرائيل مهم است بلكه اسرائيل را در قرن 21 قرار مي‌دهد.

وي افزود: پيشرفت سريعي كه در زمينه سايبري اتفاق مي‌افتد ما را از چند جهت در معرض حملات قرار مي‌دهد كه از جمله آن هوا، امنيت، بانك‌ها و ارتباطات است.

وي به تشريح دشواري‌هايي كه در فضاي سايبر وجود دارد، پرداخته و تصريح كرد: توانايي براي دستيابي به موازنه بازدارندگي در زمينه امنيت و تمامي آنچه كه مربوط به "جنگ سايبري " است به ادغام بين دفاع و بازدارندگي بستگي دارد.

نتانياهو افزود: ايجاد موازنه بازدارندگي دشوار است زيرا هويت مهاجم در زمان هجوم يا پس از آن روشن نيست، موضوع امنيت بسيار پيچيده است و ما مدت‌هاي طولاني است كه به چگونگي دفاع از دستگاه‌هاي مركزي اسرائيل در مقابل حملات الكترونيكي مي‌انديشيم.

[url=http://www.bultannews.com/fa/news/50772/قدرت-سايبري-ايران-در-برابر-اسرائيل]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشالله هم این اینترنت ملی زودتر افتتاح بشه وهم بتونیم ابر کامپیوتر های قوی تری بسازیم
از نظر علم نرم افزاری که کم نداریم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]انشالله هم این اینترنت ملی زودتر افتتاح بشه وهم بتونیم ابر کامپیوتر های قوی تری بسازیم
از نظر علم نرم افزاری که کم نداریم[/quote]
سلام دوست عزیز این اینترنت ملی چه مزیتی داره؟
آیا امنیت در مقابل حملات سایبری یکی از این مزیتهاست؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشا الله الان که این گونه ارتش در ایران بوجود اومده باید مهندسین ایرانی به فکر ساخت ابر کامپیوتر های نظامی برای جنگ های سنگین سایبری باشند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.