mam67

GA-965G-DS3 Motherboard Technical Details gigabyte

Recommended Posts

شرکت GIGABYTE مادربرد GA-965G-DS3 را که بر پایه چیپ ست Intel G965 Express طراحی شده است به عنوان مرکز سرگرمی های دیجیتال خانگی معرفی کرد.

شرکت GIGABYTE یکی از شرکت های پیش تاز در تولید مادربرد, کارت های گرافیک و دیگر سخت افزار های PC, مادربرد GA-965G-DS3 خود را که به طور کامل از خازن های حالت جامد استفاده میکند معرفی کرد. این مادربرد که به چیپ ست Intel G965 Express مجهز است قادر به پشتیبانی از پردازنده های جدید قدرتمند و کم مصرف Intel Core2 Duo می باشد.
این مادربرد که از پردازنده گرافیکی توکارIntel Graphics Media Accelerator X3000 استفاده میکند, کارایی بسیار بالایی را در کاربردهای چند رسانه ای به کاربران ارایه مینماید. بعلاوه این پردازنده گرافیکی با ارایه سطح کاملی از مشخصات, بالاترین سطح کارایی را در انواع بازی ها فراهم می آورد. مادربرد GA-965G-DS3 با استفاده از تکنولوژی Intel Clear Video Technology قادر است تا به راحتی ویدیوی با کیفیت بالا (HD) را در وضوح 1080P اجرا نموده و یک تجربه عالی از سینمای خانگی را به علاقه مندان ارایه نماید.
با پشتیبانی از DirectX 9.0 و سایه زن های نسخه 3.0 و OpenGL 1.5, مادربرد GA-965G-DS3 قادر است تا از تمامی امکانات جدیدترین سیستم های عامل, از جمله Windows Vista, بدون نیاز به استفاده از کارت های گرافیک جداگانه پشتیبانی نماید. علاوه بر این مادربرد GA-965G-DS3 با یک شکاف PCIExpress x16 مجهز شده است تا در صورت نیاز کاربران بتوانند به راحتی و با نصب یک کارت گرافیک جداگانه کارایی گرافیکی سیستم خود را افزایش دهند.
تکنولوژی دسترسی سریع به حافظه (Intel Fast Memory Access (FMA که در چیپ ست G965 Express تعبیه شده است ازحافظه های سریع DDR2 با سرعت 800 مگاهرتز و در پیکره بندی دو کاناله پشتیبانی نموده و با ایجاد دسترسی بسیار سریع به حافظه کارایی سیستم را را حد بسیار زیادی افزایش میدهد. علاوه بر این مادربرد GA-965G-DS3 مجموعه کاملی از درگاه ها از جمله جدید ترین درگاه های SATA 3.0Gb/s را برای اتصال انواع ابزارهای ذخیره سازی با سرعت بسیار بالا در دسترس قرار می دهد. اتصال شبکه گیگابیت بهینه شده و همچنین پشتیبانی از صدای با وضوح بالا (HD) به صورت چند کاناله از دیگر امکانات این مادربرد است.

افزايش طول عمر:
براي اطمينان از طول عمر بالاي سيستم در كاربردهاي روزانه و همچنين افزايش ثبات سيستم در هنگام اجراي برنامه هاي پيچيده، طراحان شركت GIGABYTE با دست زدن به يك ابتكار جالب از جديدترين خازن هاي حالت جامد كه از پليمرهاي رساناي آلومينيوم استفاده مي كنند بهره برده اند. اين قطعات از بزرگترين و معتبرترين سازندگان قطعات الكترونيكي تهيه شده، داراي بالاترين كيفيت مي باشند. شرکت GIGABYTE اولین و تنها سازنده ای است که از این تکنولوژی جدید و کارآمد استفاده می کند.



براي افزايش سرعت، مادربرد GA-965P-DS3 پيشرفته ترين امكانات Over-Clocking را براي سيستم هاي دسك تاپ معرفي كرده است. Over-Clocking هوشمند به همراه يك محدوده وسيع از تنظيمات براي پردازنده/ حافظه و شكاف هاي توسعه PCI-E به علاوه امكانات انعطاف پذيري براي افزايش ولتاژ پردازنده/ حافظه/ اسلات PCI-E و چيپ ست تنها بخش كوچكي از اين امكانات مي باشند. علاوه بر اين مادربرد GA-965P-DS3 امكانات ديگري مانند C.I.A.2 ، بازيافت تنظيمات BIOS، و آخرين نسخه از برنامه EasyTune را نيز به مشخصه هاي فوق افزوده است.



با مديريت درايورها به صورت كاملا" هوشمند و استفاده از نرم افزاهايي مانند Download Center، GIGABYTE BIOS Setting Recovery، Xpress Install ، Boot Menu و Smart Fan كاربران مي توانند به سادگي و بدون نياز به درگير شدن در فرآيندهاي پيچيده، به صورت كاملا" ساده سيستم خود را مديريت نمايند.




امنيت در مادربرد GA-965P-DS3 يكي از مشخصه هاي كليدي ميباشد. طراحي عالي سخت افزار، BIOS كاملا" محافظت شده توسط تكنولوژي GIGABYTE Virtual Dual BIOS و GIGABYTE BIOS Setting Recovery و نرم افزارهاي سيستمي بي نظيري مانند Xpress Recovery2،
PC Health Monitor ، HDD S.M.A.R.T. و C.O.M. از عواملي هستند كه مي توانند مصرف كنندگان را از عملكرد بدون اشكال و صحيح سيستم مطمئن كنند.




مشخصات اصلي مادربرد GIGABYTE GA-965P-DS3

1. پشتياني از پردازنده هاي Intel Core 2 Extreme / Core 2 Duo / Pentium D
2. Intel G965 Express Chipset / Intel ICH8.
3. پشتيباني از حافظه هاي DDR2 800/667/533.
4. معماري حافظه دو كاناله با پشتيباني از حداكثر 8 گيگابايت حافظه توسط 4 شكاف توسعه DIMM.
5. اولین مادربردی که به طور کامل از خازن های حالت جامد استفاده می کند.
6. پشتیبانی از پردازنده گرافیکی Intel Graphics Media Accelerator X3000 به صورت توکار.
7. يك شكاف توسعه PCI-Express x16 برای ایجاد کارایی فوق العاده در نرم افزارها و بازی های سه بعدی.
8. پشتیبانی از نسل جدید درگاه های پرسرعت SATA 3.0Gb/s.
9. پشتیبانی از اتصال بهینه شده شبکه گیگابایت.
10. پشتیبانی از خروجي صدای 8 کاناله با وضوح بالا (HD).

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.