zed

VIP
  • تعداد محتوا

    1,712
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    4

zed آخرین امتیاز شما در روز 19 دی 1400

zed شما بیشتری مطالب مورد علاقه کاربران را دارید!

اعتبار در انجمن

4,733 نشان حکمت

درباره zed

  • رتبه حساب کاربری
    08- ????? ???

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. با سلام خدمت همه دوستان گرامی آزادی تا آنجا خوب است که به نفع غربی ها باشد . هنوز یادمان نرفته چطور کانال آمد نیوز ترویج خشونت و شورش و براندازی می کرد و آش آنقدر شور شد که با یک مطلب آموزش ساخت مواد منفجره مالکین تلگرام مجبور شدند آن را مدتی تعطیل کنند و با یک تعهد سوری دوباره به آن اجاره فعالیت بدهند . اتفاقا به نظر من بهتر است به همین بهانه شکایتی هم از جانب ما تقدیم دادگاه فرانسوی ها شود . این اتهامات فقط مختص فرانسه نبوده و در کشورما هم این جرایم در بستر این پلتفرم اتفاق افتاده است
  2. با سلام خدمت همه دوستان گرامی ضعف آموزش و خطای انسانی در زمانه تحریم ها مزید بر علت می باشد و نشان می دهد استانداردها و عمل به استانداردها کاهش یافته است .
  3. با سلام خدمت همه دوستان گرامی خاطرات دهه 70 و 80 شمسی ما در حال زنده شدن است . البته ما این کارها را با دوشکا انجام می دادیم برای مقابله با موشکهای کروز اما حالا به نحو دیگر و با هدف دیگر مسیر ما در حال طی شدن توسط دیگران است .
  4. با سلام خدمت همه دوستان گرامی ------------------------------------------------ واکنش ایران به رای دادگاه کانادا درباره سقوط هواپیمای اوکراینی ؛ استقبال می‌کنیم وی درباره رای دادگاه کانادا در خصوص پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: دو دعوا درباره هواپیمایی اوکراینی یکی در آی سی جی دیوان بین المللی دادگستری و دیگری در ایکائو مطرح است؛ کنوانسون مونترال که ۴ کشور در آن علیه ما شکایت کردند مبنای دعوا است. رایی که در کانادا صادر شده برای ۲۱ نفر از خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی رای خوبی است و قاضی عادلانه آن را صادر کرده و قصور شرکت هواپیمای اوکراینی برایش ثابت شده و استدلال‌هایی که در آنجا آورده برای دعوایی که آی سی جی مطرح کرده قابل استفاده است. معاون حقوقی دولت تاکید کرد: روشن که هیچ سودی برای جمهوری اسلامی ایران و برای دستگاه‌های اجرایی ما نداشته که هواپیمایی که در خاک خودمان است را بزنیم طبیعی است که اینجا اشتباهی رخ داده اگر آدم بخواهد عاقلانه نظر بدهد، تردیدی در این مساله نباید باشد. متاسفانه چند کشور که برخی از آن‌ها بی‌ارتباط با پرونده هستند شکایت کردند به نظر من ممکن است این رای بتواند به ما در اینکه صرفا این موضوع قصوری بوده که در آن هم شرکت هواپیمایی اوکراینی مقصر بوده و فضایی که آن زمان ایجاد شده و ترور سلیمانی توسط آمریکا هم ممکن است مبنای این قصور تلقی شود کمک کند. وی گفت: ما از این رایی که در کانادا صادر شده استقبال می‌کنیم و می‌تواند در اینکه جمهوری اسلامی ایران در این زمینه مرتکب تقصیری نشده است، موثر باشد. https://www.asriran.com/fa/news/973897/واکنش-ایران-به-رای-دادگاه-کانادا-درباره-سقوط-هواپیمای-اوکراینی-استقبال-می‌کنیم
  5. با سلام خدمت همه دوستان گرامی گذشته از این سناریوی هالیوودی که احتمالا چند فیلم هم از آن ساخته خواهد شد ، یک چیزی کاملا مشخص شد . اگر آمریکا نباشد صهیونیستها به تنهایی با همه تبلیغاتشان امکان نجات گروگانهایشان را ندارند و البته از حالا به بعد نیروهای آمریکایی مستقر در غزه هم در معرض خطر خواهند بود . حالا باید دید حماس چه خواهد کرد .
  6. با سلام خدمت همه دوستان گرامی من هم فیلم را دیدم و تعجب کردم چرا همراه ناو هواپیمابر ، ناو گروه نیست و این کشتی تک و تنها در حال حرکت در دریا است که موشک می خورد بدون هیچ پدافندی . آن هم دو مورد انفجار .
  7. باسلام خدمت همه دوستان گرامی در ایام جنگ ایران و عراق هم کمیک های مصوری منتشر می شد . مجله کیهان بچه ها داستان مصوری با عنوان گروه ضربت داشت که داستان یک گروه سه نفری بوده که برای نابود کردن توپخانه دشمن قبل از عملیات راهی ماموریت نفوذ به عمق دشمن می شوند . مجله کارتون که بعدها به هزار قصه تغییر نام دادو اکنون منتشر نمی شود داستانی به نام پیشتازان جنگ با الگو برداری از شخصیت های گروه موتورسواران شهید چمران داشت و شخصیت اصلی آن جلال که قهرمان موتور سواری بود به همراه دوستش علی ماجراهایی را در دل جنگ بوجود می آوردند . داستان دیگری که به یاد دارم جان بر کفان نام داشت که در خرمشهر تحت اشغال عراق اتفاق می افتاد و یک تکاور نیروی دریایی به همراه چند نفر از نیروهای بسیج و سپاه مقر نیروهای بعثی را نابود کرده و خود به شهادت می رسند ( شخصیت علی در این داستان زنده می ماند و در داستان پیشتازان جنگ هم رزم جلال می شود ) . در آن روزها امکانات رسانه ای مثل حالا گسترده نبود . نمونه کتابهایی هم کم و بیش در دوران پس از جنگ هم چاپ شد . به دلایلی که من نمی دانم کمیک و داستان مصور خیلی در ایران جا نیافتاده است شاید دلیل آن هزینه بالای چاپ و نشر چنین کتابهایی است . به هر حال ظرفیت بالایی است که اگر درست به کار گرفته شود نقش به سزایی در جذب قشر کودک و نوجوان خواهد داشت .
  8. با سلام خدمت همه دوستان گرامی آیا آثار خودکشی با مرگ موش با آثار غرق شدگی یا مرگ بر اثر گلوله یکی است ؟ پزشکی قانونی قطعا روشهایی برای تفکیک این موارد دارد . احتمالا چون کیف حاوی اسناد برای آلمانها مهمتر از خود جسد آن هم در میان جنگ بوده است ، به همین دلیل هم جسد به طور کلی از معادله حذف شده و تمرکز بر روی اسناد بوده است و حتی صحت سنجی اسناد هم صورت نگرفته است .عجله ای که ناشی از استرس حمله قریب الوقوع متفقین بوده موجب نتیجه گیری زودهنگام شده است .
  9. با سلام خدمت همه دوستان گرامی باز هم مسئله حفاظت اطلاعات رسانه ای . چهره نفر پهپادی ما را از یک ویدئو پیدا کردند و تطبیق دادند . جدا از موفقیتهای ما باید این موارد را به عنوان نقاط ضعف که موجب از دست دادن بسیاری از چهره های موثر کشور شده را در نظربگیریم و چاره اندیشی کنیم
  10. با سلام خدمت همه دوستان گرامی تجربه ثابت کرده است بیشتر اشخاص آن چیزی را باور می کنند که دوست دارند باور کنند و خیلی کار به صحت و سقم ماجرا ندارند . یکی از بزرگترین ترس ها میان بیشتر افراد شکسته شدن تصویز ذهنی است که از حقایق و واقعیت ها پیش خود ساخته اند و همه این شجاعت را ندارند که ریسک تغییر ذهنی و عبور از ساختارهای خودساخته را بپذیرند . در نتیجه حتی اگر خورشید را پیش چشم آنها بیاوریم ، چشم ها را روی هم گذاشته و تاریکی پشت پلکها را نماد شب می دانند . آنها کسانی هستند که ساده ترین روش ها را برای تحلیل وقایع پیش می گیرند و ظاهر ماجرا را برای قبول کردن کافی می دانند . نظیر قبول نقش مار به جای نوشتن کلمه مار . اما افرادی نظیر ساحران فرعون که در حرفه خود خبره روزگار بودند و حد و اندازه قدرت و خود و فرعون را به خوبی می دانستند با دیدن عصایی که نه تنها اژدها شد بلکه مارهای تقلبی آنها را بلعید فهمیدند که با چیز دیگری طرف هستند که در حد و اندازه آن نیستند پس بسیار راحت تر از دیگرانی که حضرت موسی را العیاذ بالله ساحری مانند دیگران و تنها کمی خبره تر می دانستند حق را پذیرفته و ذهن خود را تغییر دادند . اگر نتیجه مطلوب می خواهیم باید افراد را تشویق کنیم تا یاد بگیرند تصویر ذهن خود را تغییر داده و بهبود دهند و شجاعت پذیرش تغییر را داشته باشند .
  11. با سلام خدمت همه دوستان گرامی نیروهای سپاه پاسداران ظاهرا به تکنولوژی دست یافته اند که نمی کشد ولی طرف را دچار ضربه مغزی ملایم می کند . مشکل این تکنولوژی فقط این است مقدار مصرف مدال های قلب بنفش را برای وزارت جنگ آمریکا افزایش می دهد که به دلیل افزایش هزینه و بودجه لازم به اقتصاد آمریکا ضربه وارد می کند . بعد هم جنازه ها در مکان مورد حمله ناپدید شده و در جاهای دیگر و کشورهای دیگر پیدا می شوند در حالی که طی حادثه های غیر رزمی دچار فوت شده اند . گاهی هم که امکان حادثه غیر رزمی نیست اصلا ناپدید می شوند و پیدا هم نمی شوند .
  12. با سلام خدمت همه دوستان گرامی جهان به توحش و دیدن توحش عادت کرد و از این پس هر جنایت بزرگتری در هر نقطه جهان را به راحتی خواهد پذیرفت .
  13. با سلام خدمت همه دوستان گرامی آمریکا آنها را از پاسخ به یمن منع کرد و پاسخ به یمن را خود و ائتلافش بر عهده گرفت .
  14. با سلام خدمت همه دوستان گرامی بعید است آمریکایی ها و دوستان بتوانند ظرف چند روز چیزی بیشتر از عربستان و دوستان ظرف چند سال بدست آورند . فکر می کنم کشتی های استرالیا و بحرین و کانادا و هلند هم هدف های بعدی انصار الله خواهند شد . باید دید انصار الله چقدر خود را برای این وضعیت آماده کرده است .
  15. با سلام خدمت همه دوستان گرامی حالا خوبه مثل ما تحریم نیستند و این وضعشان است . اگر جای ما بودند چه می کردند . این را باید به پیروان نظریه " بستن با کدخدا راحت تر است " گفت . این که خودش کدخدا را اداره می کند و دهکده جهانی را به طور کامل می چاپد وضعش این شده است . خلا کی را می خواهد پر کند ؟ شما که برنامه دارید فلسطینیان را از غزه و کرانه باختری اخراج کنید . ضمن اینکه یارو را تو ده راه نمی دادند سراغ خانه کدخدا را می گرفت . هنوز حماس در غزه مسلط است و لشکرهایتان یکی یکی عقب نشینی می کنند و هر جا را که خالی می کنند حماس و رفقا دوباره پس می گیرند . محمود عباس خیلی هنر کند کرانه باختری را بتواند اداره کند ( که نمی تواند ) حالا یک بار اضافی هم می خواهید بگذارید روی دوشش ؟ اگر این بابا داخل غزه محبوبیت داشت که غزه دست حماس نمی افتاد .