mohamad17

امسال عهدنامه ترکمانچای به اتمام میرسد

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

توضيحات لازم رو من در پست قبلي براي دوستان دادم اما شما جناب insidman چرا انقدر دست و پاتون رو گم كرديد؟ و عصبي شديد؟ از نوشته هاي شما و عكسي كه در بالا قرار داديد به راحتي ميشه فهميد در چه طرز فكري هستيد و در كدام سو قرار داريد به قول معروف [b]پسته چون خندان شود رسوا شود[/b] خدا هر چي پانترك هست رو لعنت كنه icon_arrowd

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حالا همه چيزمون درسته فقط بايد بريم پس بگيريم !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟! بعضي ها چه فكر هاي خنده داري مي كنن !؟!؟!؟!؟!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]توضيحات لازم رو من در پست قبلي براي دوستان دادم اما شما جناب insidman چرا انقدر دست و پاتون رو گم كرديد؟ و عصبي شديد؟ از نوشته هاي شما و عكسي كه در بالا قرار داديد به راحتي ميشه فهميد در چه طرز فكري هستيد و در كدام سو قرار داريد به قول معروف [b]پسته چون خندان شود رسوا شود[/b] خدا هر چي پانترك هست رو لعنت كنه icon_arrowd[/quote]

[b]
برادر من من نه دست و پام را گم کردم نه عصبی شدم فقط شما که اون متن چند ده خطی را نوشتی بهتر بود زیر اون متن یه توضیح اجمالی به بی محتوا بودن این ادعا هم بدی تا یه بنده خدای بیخبر از همه جا که زحمت یه سرچ ساده اینترنتی را به خودش نمیده خیال باز پس گیری این سرزمینها را مطرح نکنه !!!

اگر این روشنگری حمل به رسوائی شده که نه تنها ناراحت که خیلی هم خوشحالم ......

من که فکر نمی کنم این بحث ارزش بیشتر پرداختن را داشته باشه .

نقطه سرخط....

خدا هر چي پانترك هست رو لعنت كنه





یا علی

[/b]

[quote]

اگر ذره ای از خاک وطنم به پوتین سرباز دشمن چسبیده باشد آن را با خونم در خاک وطن می شویم و مرگ در این راه را افتخار می دانم و اگر ارزشمندتر از جانم هدیه ای داشتم حتما به این مردم خوب تقدیم می کردم.

سرلشکر خلبان شهید حسین خلعتبری

[/quote]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با توجه به پست‌هاي دوستان و پايان يافتن موضوعيت تاپيك، به دليل جلوگيري از دعواهاي احتمالي، تاپيك قفل مي‌شود.

درخصوص قراردادهاي صادره هم خواهشاً دوستان كمي دقت بيشتري بفرمايند.
مسلماً اگه قراردادي در زمان فتحعلي‌شاه نوشته شده باشه؛ قطعاً سنش بيشتر از 100 سال هست. با در نظر گرفتن حكومت 53 ساله‌ي پهلوي‌ها (1304-1357) و انقلاب 32 ساله‌ي ايران (1357-1389)، عملاً 85 سال سپري مي‌شه. ديگه سال‌هاي حكومت مشروطه (پايان حكومت مظفرالدين‌شاه)، حكومت 50 ساله‌ي ناصرالدين‌شاه و ساير موارد رو اضافه كنيم، فكر كنم به اندازه‌ي كافي سال بهش اضافه بشه كه اين رو به يادمون بياره كه قراردادهاي دوره‌ي قجري، انقضاءاش اگه تو خود همون زمان نبوده باشه، قطعاً تو دوره‌ي پهلوي بوده و چيزي به اينور نمي‌رسيده!

اينجور موارد، بيشتر در راستاي به چالش كشيدن انقلاب اسلامي بوده و هست. اين موضوع، چند سال پيش هم مطرح شد كه البته در اون زمان، تاريخ‌دانان متعهد مستند بهش پاسخ دادن و موضوع كنسل شد! ولي تا هست، چنين توطئه‌ها و چنين تفرقه‌افكني‌هايي خواهد بود. بخصوص با در نظر گرفتن آمار اسفناك مطالعه در نسل جوان عزيز و بدتر از اون، احساسي‌ بودن بيش از اندازه‌ي اين عزيزان كه خود، چراغ خطري است براي آيندگان.

ان شاءالله كه دوستان جوان‌تر هم پايه‌ي مطالعاتي‌شون رو افزايش بدن و تبديل به اساتيدي بشن كه به همين راحتي، خبرگزاري‌هايي چون BBC فارسي و VOA و امثالهم، به همين راحتي عقل و شعور ما ايرانيان رو به سخره نگيرن!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.