ColonelShak

ویدئو مقایسه تیربار M-240 و تیربار گاتلینگ M-134

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%281%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%282%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%2810%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%289%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%283%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%285%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%287%29.JPG[/img] [img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/M-240_%288%29.JPG[/img]


فیلم زیر مربوط به مقایسه بین 2 تیربار نصب شونده روی پرنده های امریکایی است :

1 - مسلسل M-240
2 - مسلسل گاتلینگ M-134D

دوستان دانلود و تماشا کنند تا به قدرت واقعی و موثر بودن هر کدام از این تیربار ها برای استفاده در هلیکوپتر ها پی ببرند .


دانلود با حجم 5 مگابایت : http://www.4shared.com/video/6ygmnCu8/M-240_Machine_Gun_and_M-134D_M.html


از لحاظ حجم اتش و قدرت کوبنده تیربار گاتلینگ بسیار مفید تر از تیربار های معمول است !

فقط برای میلیتاری

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=darkblue]با تشکر فراوان از جناب کلنل عزیز

در این مقایسه ، تیر بار M240 و گاتلینگ مینیگان را بر روی یک هیویی نصب کرده اند و در شرایط کاملا برابر از نظر برد و طول زمان شلیک

به دو صفحه از روی هلیکوپتر شلیک می کنند . در پایان تیربار M240 تنها 10 گلوله به صفحه زده است در حالیکه مینیگان بیش از 100 گلوله

را به صفحه زده است . در مجموع مقایسه جالبی است . به خصوص گرد و خاکی که در هنگام شلیک مینیگان از اطراف صفحه هدف بلند می شود . icon_eek [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
شاید از نظر دقت گتلینگها بهتر باشند ولی فقط مسئله دقت نیست . خودتان خیلی بهتر از من می دونید که برای انتخاب یه سلاح باید مسائلی مثله وزن، قابلیت تعمیر در شرایط نبرد، مقدار آموزش لازم برای پرسنل، حجم مهمات محمول و کلی فاکتورهای جانبی رو در نظر گرفت. اینه که شاید گتلینگ به خاطر مسائل تعمیرات و نگهداری و پیچیده بودنش برای بعضی از ارتشها مناسب نباشه و برای بعضی ها مناسب باشه.

کلا من خودم شخصه طرفدار سلاح های ساده هستم . هر چی سلاح پیچیده تر می شه در شرایط نبرد بیشتر دست آدم رو توی حنا می ذاره. نمونه اش همین استارک. (یو اس اس استارک)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من با نظرات شما رضا کیانی عزیز موافقم ولی فکر کنم دیگه وقتش شده یک سری ملاحظات کنار گذاشته بشه و روی کیفیت بالا و تکنولوژی بالا برای سلاح ها کار بشه !!! برای یگانهای مرزبانی واقعا مسلسل های گاتلینگ لازمه ! جلیقه های ضد گلوله لازمه ! تمام سربازان باید به دوربین های دید در شب مجهز بشوند و اموزش های لازم و حرفه ای برای کار با طیف وسیعی از تسلیحات ببینند . این مسلسل ها حتی روی شناور های کوچک و بزرگ هم می تونه بسیار مفید باشه !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من هم با نظر شما کاملا موافق هستم.
صحبت من درباره سلاح سازمانی بود که به صورت گسترده استفاده می شه. ولی برای موارد خاص مثله اون که شما اشاره کردی باید که تجهیزات خاص و مناسب و در صورت لزوم پیشرفته داشته باشیم.

در مورد جلیقه ضدگلوله من معتقدم که همه سرباز ها و نیروی انتظامی باید داشته باشند چه در مرز خدمت کنند یا نه. این سلاح های گتلینگ رو نمی دونم که در لب مرز به درد می خورند یا نه(خودتون می دونید که تخصص من نیست) ولی اگر به درد می خوره باید حتما حتما داشته باشیم. و همین طور دروبینهای دید در شب ، پهپادهای کوچک مجهز به دوربین مادون قرمز و دوربین معمولی و کلی تجهیزات ارتباطی ماهواره از لوازم واجب برای گروه های مرزبانی هستند.

در کل هر گروه نظامی با وظایف خاص باید سلاح خاص خودش رو داشته باشه. یادمه که گروه دلتا وقتی که تشکیل شد داد تا براش یه اسنایپر مخصوص درست کردند.(یادش به خیر چه روزهایی با چارلی بکویث داشتم)

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.