TNT

ايران صدوهشتادويكمين كشور دنيا در سرعت اينترنت !

Recommended Posts

يك نكته كوچيك رو هم پيرو فرمايشات داداش اپرا عرض كنم.
خيلي دقت كنيد توي اين بحث...هر نوع مثالي رو نميشه براي اين عمل اورد.
مثلا همون چاقو....كاملا بي ارتباطه...چرا؟؟؟
سابقا چاقو و قمه و قداره هاي زيادي توي بازار بود و كاربري اين نوع وسيله ها مشخصه...حتما براي ضرب و جرح و قتل خريداري نميشدن اما در بسياري موارد ناخواسته در اين مورد استفاده شدن.پس نيروي انتظامي همه رو جمع اوري كرد و قوه قضاييه قوانيني بسيار محكم در برابرش گذاشت...اما كسي به كاردهاي اشپزخانه و جراحي و ... گيري نداده.حالا يك قاتل از همون هم واسه ادم كشي استفاده ميكنه اما اكثريت ادمها الان حتي حملش هم براشون ترسناكه و حتي خريد و فروشش غير قانونيه.در نتيجه از دست اكثزيت جامعه خارج ميشه و كسي هم ديگه دنبالش نميره به جز هموني كه يا كلكسيونره(بسيار بسيار اندك) يا براي اسيب رسوندن لازمش داره.كسي هم كه براي حفظ امنيتش حمل ميكنه ممكنه در يك درگيري ساده مرتكب قتل بشه.پس اينكه بيام روي همه چاقوها قفل بذاريم يعني اينكه بساط اينترنتو توي ايران جمع كنيم...
واينكه بيام فيلت***تر كنيم يعني بساط ايجاد جرم رو جمع كنيم..
حالا اوني كه تمايل به انحرفات داره راه خودش رو پيدا ميكنه....
جاني بودن در ذات و نهاد انسانها نيست و بسيار اندك هستن اما تمايلات جنسي در همه انسانها كاملا وجود داره(مگر كساني كه بيماريهايي خاص داشته باشن)

و مسئله اينه كه غربي كه همه چيز براش ازاده چرا به همون نسبت جنايات جنسي درش بيشتر هست؟؟؟

چرا متاسفانه روشهاي غير متعارف و ابزارهاي عجيب(گه گفتن و فكر بهشون منزجر كننده و تهوع اوره) وارد دنياي شهوتراناني شده كه هميشه اسباب اينگونه تمايلات براشون مهياست ولي اگاه تر نشدن؟؟؟

چرا به اينگونه سايتها نه تنها نظارتي نميشه بلكه گسترده تر هم ميشن و حتي مجلاتي به اونها اختصاص داده ميشه؟؟؟استوديوهاي فيلم سازي و هر نوع امكانات براي اينگونه توليدات.

چند سال پيش يادمون هست كه به خاطر برخي ازادي ها جرايم جنسي در كشور در حال افزايش بود و با ورود گوشي هي دوربين دار حريم هاي خصوصي از بين رفت..چه زن و شوهر و چه غير از اون و با ابروي افراد زيادي بازي شد كه برخي هم تا حدودي شناخته شده بودن...
و توي گوشي ها پر شده بود از اين نوع كليپهايي كه ايراني بودن...خب به نظر شما برخورد هاي شديد نيروي انتظامي با اينگونه افراد و جرايم سخت براي كساني كه اينگونه فيلمها رو توليد و يا تكثير ميكردند باعث كاهش اين موارد شد يا همون كلمه فرهنگ سازي؟؟؟

نميشه كه بيام اسباب جرم رو در جامعه مهيا كنيم و بگيم با فرهنگ سازي درستش ميكنيم...خير..
بايد اسباب جرم حذف بشه و در كنار اون كارهاي متناسب انجام بشه.

كلا منظورم اينه كه اين فيل**ترينگ دقيقا همون جنگ نرمه...جنگي كه غرب با گسترش شهوتپرستي سعي در نشونه گرفتن و نابودي خدا پرستي دارن تا انسانيت رو حذف و مارو مادي گرا كنن.


جناب MeTaNa ناراحتي نداره.از اين نوع سايتها كه شايد اشتباه فيل==تر شدن بازهم هست...
اما شما فقط با فيل==تر اين سايتها مشكل دارين يا كل فيل==ترينگ.
يعني از نظر شما با سايتهايي با محتواي مستهجن بايد چيكار كرد؟؟؟

خانم شهرزاد مورد يك 1 كه شما فرمودين هم همون فيلترينگه به نوعي ديگه...يعني كنترل.
باز هم عرض ميكنم مسائل جنسي فراتر از اوني هست كه بشه به راحتي اون رو كنترل كرد..در كنار اون اموزشهايي كه شما ميفرماييد بايد اسباب جرم رو هم دور كرد...
چون بفرمايش شما در برابر دوستان ناباب باز هم ممكنه مشكل ايجاد بشه.تا كي و چه سني كنترل جواب خواهد داد
در واقع شما هم درست ميفرماييد اما بازهم عرضم اينه كه پشت پردن اين مسىله و توليد كنندگاه اين نوع سايتها تفكراتي بسيار وحشتناك و دقيق قرار گرفته كه حدفش نابودي انسانه..خيلي دقيق و برنامه ريزي شده...هيچكدوم اتفاقي و صرفا تفريحي نيت...
غرب خوب متوجه هست كه بايد به كجا ضربه بزنه...اين مسئله شخصي و فردي نيست...اشتباهيست كه دامنگير خود فرد و افراد بسياري خواد شد..هم حق الله داره و هم حق الناس و هم حق النفس...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد.


بنده هنوز پاسخ سوالاتم رو دریافت نکردم؛ اما علی الظاهر اون سوالات به تاریخ پیوست!!!


اما در تایید فرمایشات برادر اپرا و مهدی عزیز، نکته ای رو هم بنده عرض می کنم که احتمالا قابل تامل باشه.

اون دوستی که فرمودن فرزندشون رو کنترل می کنن؛ خواهر من، شما ممکنه بتونین فرزند خودتون رو به درستی تربیت و کنترل کنین. اما آیا همه خانواده ها تو کشور این کار رو به درستی انجام میدن؟

یه مثال خیلی ساده میزنم.

اسما اکثر ایرانی ها مسلمان هستند. بقیه هم به هر حال اسما به خدا اعتقاد دارن. (بجز اقلیت بسیار اندک) مثلا ارمنی و ... . سوالی که مطرح میشه اینه؛ باوجودی که این افراد مسلمان هستند، چرا همگی اونها نماز نمی خونن؟ یا رعایت حجاب نمی کنن؟ یا حتی به انحرافات و هرزگی کشیده میشن؟
مساله از اینجا شروع میشه. همه آدمها نمی تونن جلوی وسوسه شیطان مقاومت کنن و اولین گناه هر فرد، مقدمه ایه برای گناهان بعدی که انجام اونها از گناه اول به مراتب ساده تره.

پس تو جامعه، همیشه افرادی خواهند بود که پاک نیستند.
______________________

فرض کنیم شما فرزندتون رو به بهترین شکل تربیت کردین. فرزند شما وارد مدرسه میشه و با چند نفر دوست میشه که اتفاقا اونها تو خانواده های خوبی بزرگ شدن، اما تربیت خوبی نداشتن و به انحراف کشیده شدن. مسلما این نوع افراد، سعی می کنن ظاهر رو حفظ کنن و طبیعتا شما (به عنوان والده) متوجه این ایراد دوستان فرزندتون نخواهید شد.

فکر می کنین اون دوستان فرزندتون، تاثیری روی فرزند شما نخواهند داشت؟ (مخصوصا تو دوره راهنمایی و دبیرستان که نوجوان، دنبال برقراری ارتباط و حفظ دوستانه و اصطلاحا، سن جو گیر شدنه!)


تربیت خانوادگی، تا مرحله ای، کاملا اثرگذاره؛ اما از یه جایی به بعد، اگه کنترل خارج از خانواده هم نباشه، خانواده تاثیر خودش رو از دست میده.



درمورد مسائل سیاسی هم قضیه ای مشابه این صادقه.

صدها کانال ماهواره ای فارسی زبان، امروزه برنامه برای مخاطبین ایرانی پخش می کنن. تعداد انگشت شماری از اونها ازطرف جمهوری اسلامی هستند. اما بقیه، همگی بدون استثنا، به دنبال براندازی نظام. (چون می خوان تو ایران باشن! یا ایرانیان فراری و پناهنده هستن، یا شبکه های سیاسی کشورهای مختلف. طبیعتا وقتی کشوری، هزینه می کنه تا برنامه فارسی پخش کنه، برای خیرات باباش این کار رو انجام نمیده و دلیلی برای هزینه کردن داره!)
نکته اینجاست: این صدها شبکه، از صدها راه مختلف به پخش برنامه می پردازن. بعضی صرفا سیاسی هستند، بعضی از موسیقی و فیلم استفاده می کنن، بعضی اخبار راست رو با واژه هایی خاص بیان می کنن که تاثیر منفی ایجاد کنه و ... .

طبیعتا اکثر افرادی که پای این برنامه ها میشینن، متاثر میشن و افراد کمی هستند که اونقدر شناخت دارن که دچار خطا نشن.

بنابراین بهترین روش مقابله با این شبکه ها، وقتی از نظر کمیت و حجم نمیشه باهاشون مقابله کرد، بستن اونهاست!

___________________________________

یه نکته ای هم عرض کنم که احتمالا مفید باشه. حضرت علی (ع) با اون عظمتشون، سعی می کردن تو سلام کردن همیشه پیشی بگیرن. اما به خانمها سلام نمی کردن. از ایشون پرسیدن چرا شما به خانمها سلام نمی کنین؟ فرمودن «می ترسم صدای اونها باعث لغزش در دینم بشه»!

بابا بالاخره ما از حضرت علی (ع) که بالاتر نیستیم! با اون بزرگی، از انحراف می ترسه! اونوقت ما ادعا می کنیم که با شناخت و ... واکسینه میشیم!!!



یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من زیاد حرف زدم ان شا الله از این به بعد میثم جان و برادرم مهدی میاندار خواهند بود.

ولی چند تا نکته اول اینکه چرا این حجم شبکه ماهواره ای فقط در مورد ایران هست و به شما میگم که در هیچ کشور دیگه ای این حجم برنامه و بودجه از طرف تمام این کشورها هزینه نمی شه چرا؟ چرا بی بی سی باید میلیونها بلکه میلیاردها دلار هزینه کنه برای اینکه شبکه فارسی داشته باشه؟چرا یورو نیوز ؟ چرا اسرائیل چرا آمریکا و....هدف اینها چیه؟ از کی تا حالا اینها دوستدار ایران و ایرانی شدن ؟ ایرانی که هر روز توی دامان یکی از اینها پاس داده میشد و سر منافعش با هم معامله میکردن ؟ هنوز جنگ اول و دوم جهانی یادمون نرفته مودتای 28 مرداد خیانت ناپلئون به ایران حمله روسها کودتای نوژه جاسوسی آمریکا و.....

در مورد شهوت بهتون بگم اگر اشتتباه نکنم مولا بودن که می فرمایند شهوت تنها صفتی در انسان هست که مانند اسبی وحشی هست که اگر آن را رها کید شما را به دره و سقوط می کشاند و تنها راه رام کردن آن گرفتن افسار آن است.

یک موردی رو بهتون بگم شاید بی ادبی باشه ولی جالبه بدونین که این چیزها چه بر سر روان انسان میارن.
یکی از دوستان ما تعریف میکرد روزی در دبیرستان پسری پیشم اومد و گفت آقا کمکم کنید دارم مجنون میشم .پرسیده بود چرا گفت نشست و اعتماد کرد و حرف دلش رو زد .
این نوجوان گفته بود مدتها هست که در اینترنت(قبل از فیلترینگ ) مشغول خوندن داستانهای مستهجن و نگاه کردن فیلم و سی دی هستم و ماهواره و ....هم در دسترسم هست یعنی توی خونه داریم حالا هر کسی رو می بینم انگار که کاملا برهنه هست و هر کسی رو با این نگاه می بینیم به جایی رسیدم که علاوه بر گناهان فراوان به جنون آنی رسیدم و هر آن اگر مثلا توی کوچه زنی پیره زنی نمی دونم دختری چیزی ببینم به طرفش حمله می برم.
حالا این بنده خدا ببینین چه بر سرش اومده و اون رو بسط بدین به جامعه ای بزرگ می بینین که چه در انتظار ما هست.
این مجنونیت تنها در این مورد نیست این مجنونیت می تونه در عقاید فرد به وجود بیاد کما اینکه اومده و فرد دیگه نماز هم نمی خونه روزه نمی گیره و از همه بدتر موج مسیحی شدن و یهودی شدن و بهایی شدن در کشور شروع شده که نوید آینده ای بسیار سیاه داره تا جای که حالا با شمع توی خیابانهای تهران هم راه می افتن به شب گردی و با یه شمع توی دستشون.
اطلاعاتی در مورد تبلیغ مسیحیت دارم توسط برخی با انواع روشها و حتی یهودیهایی که برای یهودی شدن پول میدن.
این مجنونیت به حوزه سیاست هم میکشه و نتیج رو می بینیم که حتی بعد از یکسال و اندی از فتنه پارسال هنوز متقاعد نشدن که پارسال طرح براندازی در کار بوده و تقلب و این حرفا همش دروغه.
زیر رفتن ارزشها رو می بینیم تا جایی که من برنامه ای از فردی به اسم علی اکبر موسوی خویینی دیدم که توی یکی از برنامه های لوس آنجلسی پخش شده بود این فرد قبلا نماینده مجلس بوده ببینین که دشمن تا کجا پیش اومده ؟
دوستان باید بیدار بشیم دشمن توی اتاق بقلیه و اگگر نجنبیم شرف و مال و ناموس و هر انچه داریم رو به غارت خواهد برد و مثل تاریخهای دور و اصل حجر مردهای ما رو خواهند کشت و زنهای ما رو به بردگی خواهند برد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

چی می گین ...
من امروز رفتم دیدم مدیا فایر فیلتر شده ... من بالای 100 مگابایت اطلاعات رو توی یه سال با هزار بدبختی آپلود کرده بودم و به همین راحتی همش به فنا رفت .... یه مگا بایت ، یه مگا بایت

مدیا فایر هم از همون دست سایت هایی بود که من ندیدم فیلم مستهجنی روش باشه + حتی نرم افزارهای غیر مجاز رو در صورت شناسایی حذف می کرد ...

اینکه نشد وضع یکی مثل من هر روز که وصل می شه به اینترنت منتظر باشه سایتهایی که می رفته فیلتر بشن ....

من هر روز که وصل شم این هراس تو دلم هست که سایت میلتاری بنا به تشخیص آقایون فیلتر شده باشه ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]
یه نکته ای هم عرض کنم که احتمالا مفید باشه. حضرت علی (ع) با اون عظمتشون، سعی می کردن تو سلام کردن همیشه پیشی بگیرن. اما به خانمها سلام نمی کردن. از ایشون پرسیدن چرا شما به خانمها سلام نمی کنین؟ فرمودن «می ترسم صدای اونها باعث لغزش در دینم بشه»!
[/quote]

این حدیثی که گفتید من تا به حال نشنیده بودم .!!!!!!! لطفا منبع را ذکر کنید . تا خدایی نکرده جز آن دسته از احادیث غیر معتبر نباشد. [size=9]من که یکم ابهام دارم در این سخنی که به نقل از حضرت علی (ع) نقل کردید
چون اراده ایی که آن حضرت داشتند بی نظییر هست پس یکم جور در نمی آید .[/size]

یا حق

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]

من نمی دونم چرا دوستان همه ی بحث های سایت را یه جورائی به اسلام ربط میدن ؟!
عزیز دل من بحث علمی و روانشانسی کنین ، تا کی باید این فیلترینگ باشه ؟! 100 سال دیگه
اصلا اگه یه آدم تا آخر عمرش پشت رل نشینه راننده میشه ؟!
حالا ما فیلتر میکنیم برای مصون نگه داشتن ! از چی ؟ ازکی ؟ از واژه سکس
یعنی فقط توی اینترنت پیدا میشه جای دیکه نیست ؟
چرا وقتی بحث فیلترینگ میاد وسط همه فقط وفقط به سایت های پورنو و انحرافات اخلاقی فکر میکنید ؟
آخه سایت های خبری هم پرنوگرافی هستند ؟!
سرعت کمه اینترنت هم به پورنو ربط داره ؟! یک فیلم 1گیگ اگه با اینترنت دیده بشه فکر کنم حدود 5 تا 9 هزار تومان خرج داره ! ولی سر هر میدون و پاساژ و چهار راهی میشه با قیمتی بسیار کمتر تهیه کرد !
آقایون لطفا فقط از یک زاویه اون هم بد بد بد بد نبینید آخه این همه بدبینی برای چیه ؟!
من نمیدونم سایت تویتر و فیس بوک سایت های خبری هم پورنو هستند ؟! حالا بد ولی فقط واسه من و شما بد ؟!

[/b]

[img]http://uploadtak.com/images/541leqewh32ph1i40gv.jpg[/img]





[quote]
اینساید من جان خواهر من بلاگفا رو چک کردم بازه و مشکلی نداره ممکنه شما وبلاگ سیاسی چیزی داشته باشین و اون رو فیلتر کردن برای ای پی شما وگرنه برای من بازه در ضمن من مدتهاست که هیچ مشکلی با اینترنت ندارم نه با ایمیل و نه با هیچ چیز دیگه ای ساید مشکل از ای اس پی شما باشه.
[/quote]


[b]
نخیر این مشکل مرکز فیلترینگ بعضی اوقات برای 10 یا 15 دقیقه این اتفاق می افته
یادمه پارسال بلاگفا 1 هفته فیلتر شد


[/b]
-------------------
[b]
من دارم در مورد فیلترینگ بد صحبت میکنم در مورد اجازه ندادن کاربر ها برای دسترسی به اینتر نت پرسرعت اینها چه ربطی به حجاب اسلامیداره ؟! لطف کنید همه چی را با هم قاطی نکنید .
[/b]


[quote]
کجای اسلام نوشته تربیت فقط مال خانواده هست پس نقش آموزش پرورش صدا سیما وزارت ارشاد سینما و یه دو جین دیگه از این بخش ها چیه

[/quote]


خدا خیرت بده ! از کلاس اول ابتدائی میان 2عدد چشم بند و گوش گیر میزنند به چشم و گوش بچه ها تااااااااااااا دانشگاه بعد یه هو روشنفکر میشیم تنظیم خانواده درس میدیم !!!
( به مرحمت این وزیرهای لایق این درس هم داره حذف میشه )
چه اشکالی داره فیلترینگ برداشته بشه ولی این بودجه صرف فرهنگ سازی بشه صرف آموزش بشه ، صرف کاربرد اینترنت توی زندگی بشه !!! بابا به خدا اینترنت پورنو نیست !!



[quote]
اصلا تصور کنین که ما فیلترینگ رو برداشتیم خودتون بگین آینده جامعه چگونه خواهد بود ؟ فقط این سوال رو دوستانی که ادعای روشنفکری دارن بگن در نظر هم بگیریم فرهنگ سازی 100 درصد شده ؟ بفرمایین تحلیل کنین.
[/quote]

[b]
کسی ادعای روشنفکری نکرد.
داریم بحث میکنیم اون هم در کمال خونسردی و متانت :
من آینده ای بهتر از این میبینم البته به شرط اینکه موازی با حذف فیلتر فرهنگ سازی هم وارد بشه ( در ضمن توی هیچ جامعه ای فرهنگ سازی 100 نمیشه همیشه بد هست خوب هم هست ولی نباید فقط و فقط بد را دید )

[/b]




[quote]

دوست عزیز opera،

با این لحنی که شما پیش گرفتی،من اگه بخوام به بحث ادامه بدم مجبورم یکمی بازتر حرفامو بیان کنمو یه سری چیزیایی بگم که شاید شما خوشتون نیاد و فکر کنم بیای گردن بنده رو بزنی و منو مرطد از دین بخونی.

من همینجا اعلام میکنم اون پست من اشتباهی اومده و لطفا یکی پاکش کنه...

معذرت میخوام از دوستان.
با تشکر...

[/quote]

[b]
اگر نتونیم یه بحث ساده داشته باشیم پس وای به حال ما
یک نکته دیگه این حرفهائی که زده میشه نباید 100% تمام کاربر ها موافق باشند احتمال به یقین خیلی ها هم مخالف باشند ولی دلیل نمیشه زده نشه !
باید گفت و شنید تا یه مشکل حل بشه .



البته فیلترینگ برداشته نمیشه و آب در هاون کوبیدنه ولی من امیدوارم روزی برسه که وضعیت اینترنت ایران در حد نام ایران باشه.
[/b]


یاعلی

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]


نخیر این مشکل مرکز فیلترینگ بعضی اوقات برای 10 یا 15 دقیقه این اتفاق می افته
یادمه پارسال بلاگفا 1 هفته فیلتر شد

[/quote]

این لینکی که شما وارد کردیم بلاگفا نیست که icon_cheesygrin

[URL=http://uploadtak.com/][img]http://uploadtak.com/images/18stj0n2mvuw1ru8bp0c.jpg[/img][/URL]

من خودم همون روز رفتم تو بلاگفا باز بود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]

ای بابا ببخشید فکر کنم وقتی میخواستم عکس بگیرم اشتباه وارد کردم .
ولی این فیلتر بود !! خودم وبلاگ نویس بلاگفا هستم اصلا هم نمیخوام سیاه نمائی کنم
اینقدر سیاهی هست که دیگه احتیاجی به سیاه نمائی من نیست.


[/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من که adsl 512 استفاده میکنم سرعت دانلودم به ندرت به 60 میرسه
حالا وای به حال عزیزان دیال اپی at_wits'_end_new! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینساید من جان اول یه فکری برای درجه های سایت بکن تا بعد icon_cheesygrin

در ضمن من نمی دونم چرا ظاهرا شما پستهای من رو یا نمی خونید یا خیلی سر سری (به خدا انگشتام داغون شدن بابا گل که لگد نمی کنیم ) من اشاره کردم فقط بحث مسائل جنسی نیست توی همین چند پست آخر در مورد موارد اعتقادی و سیاسی و امنیتی هم اشاره کردم و سم سمه همین ..
در مورد اسلام هم باید بگم که اگر ما اعتقاد داریم اسلام کامل و جوابگوی تمام مسائل انسان و جامعه در کل ابعاد هست(که داریم) پس نباید چیزی رو خارج از قران دنبال کنیم و فرهنگ بدون قران میشه بی بند وباری سیاست بدون قران میشه دروغگویی ، قدرت بی قران میشه طاغوت و ظلم و .....
توی یکی از پستها در مورد ریشه فرهنگ صحبت کردم که ما اصلا شاید تا یک صده پیش همچین .اژه ای اصلا نداشتیم ولی حالا می بینیم عده ای فقط دارن اون رو به زبان میارن ولی در عمل هیچ کس نمی دونه این واژه چیه اصلا.
به ما گفتن فرهنگ یعنی دستاوردهای معنوی یک جامعه خوب به نظر شما دستاوردهای معنوی ما ایرانیها چیه غیر اسلام می تونین چیزی رو تعریف کنین که بوی خدایی بده .من مطمئنم نه شما نه هیچ کس دیگه ای این توان رو نداره واگر چیزی هم تعریف کنه مثل شوروی که دین رو حذف کرد و یک فرهنگ من درآوردی درست کردن و دیدیم همونطوری که امام اشاره کردن چطوری از هم پاشید.
برخی فرهنگ رو ادب تعریف می کنن برخی دیگه دین اخلاق و ما تعریف می کنیم اگر ادب ادب باشه و اخلاق اخلاق چیزی غیر از دین نیست و تعلیمات اون(البته دین هم اسلام نه دینهای تحریف شده دیگه) چون همونطوری که خیلی از بزرگان گفتن دین چیزی جز اخلاق و ادب نیست ولی خوب این دین کامله نه مثل بودیم و یا مسیحیت که فقط جنبه محبت و مودت رو در پیش میگیرن ولی خوب اسلام چون کامله برای تمتم امور طرح و نقشه داره برای همین در عین حال که ادب و اخلاق و محبت رو پوشش میده احکام قانونی حقوقی و شرعی داره احکام اجتماعی سیاسی و..... البته تمثیلی و وجود 12 امام شریف هم برای همین بوده که این قران تمثیلی رو به مقتضیات زمان برای مردم تعریف و تدوین کنن.
امیدوارم شما و دوستان راضی شده باشین.و به ما خرده نگیرین چرا همیشه همه چیز رو به دین می بندیم ؟چرا که ما این کار رو نکردیم دینمون و خدامون بهمون دستور داده.
خواهر من شما اسم سایت رو اشتباه وارد کردین و بر اساس همون قضاوت هم می کنید .در مورد فیلترینگ هم که موضوع زن اوباما رو مطرح کردم بخونین تا بفهمین همین تویتر و فیس بوک برای کی و برای چی طراحی شده.

تنظیم خانواده چه ربطی به تربیت داره .اون درس زمانی که انفجار جمعیتی در کشور به وجود اومد لازم شد ارائه بشه برای تنظیم جمعیت و در مورد بعدی هم ظهور بیماریهای جدید و لزوم آگاهی مردم و هیچ ربطی به تربیت خانوادگی و... نداره.

من یه سوال از شما می پرسم ما فیلتر رو برداشتیم و حالا شما به من بگید چطور با تبلیغ و تبشیر یا هر کار فرهنگی دیگه ای می خواین مردم رو به راه راست هدایت کنین ؟اصلا کار فرهنگی یعنی چی ؟شما چه طرح و برنامه ای دارین؟ البته اگر هم بگید ندارین تعجب نمی کنم چراکه عملا نه سما و نه من و نه هیچ کس دیگه ای خارج از بحث اسلام هیچ کاری نمی تونه بکنه و تاثیر پایدار داشته باشه.

غیر از اینه که می خواین برنامه تلویزیونی و رادیویی و آموزش در دانشگاه و .... بزارین ولی هیچ کدوم کارساز نیست چراش خیلی طولانیه ولی من میگم نمیشه.نمونش رو دوستمون عرض کردن اگر شما مر داری شب تا صبح و صبح تا شب در مورد عدم استفاده از دوربین موبایل برای ابرو نبردن مردم حرف بزنین و یا بگین آقا مردم زن مردم رو ندزدین و .... هیچ اثری نمی کنه بدتر تبلیغش میشه به خاطر نفس کار جنسی .
ولی دیدین که حکومت گفت هر کس از این کارها بکنه بی رد خور اعدام خارج از روال اداری هم انجام میشه و اثر اون رو د جامعه می بینین.
گفتن چاقو و درگیری ممنوع دیدین که با حکم اعدامی که گذاشتن خیلی ها ماستها رو کیسه کردن.

اصلا برای من این سوال پیش میاد اگر منظور از کار فرهنگی همین مواردی هست که حقیر گفتم آیا 124هزار پیغمبر خدا و 12 تا امامش بهتر از ما حرف نمی زدن ؟آیا درکشون و فهمشون بیشتر نبوده؟ ایا انسان با حرف خالی هدایت میشه؟(البته برخی میشن که گفتن اگر در خانه کس است یک حرف بس است و اگر انسان نباشه که تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر) لزوم تعبیه احکام الهی چی بوده ؟ حدود به چه معنی هست ؟ آیا دین اسلام شخصی هست؟
اینها سوالهای مهمی هست که باید مطرح و جواب داده بشه تا بتونیم یک تعریف جامع از اوضاع داشته باشیم.
ولی باز تکرار می کنم فیلتر برخی سایتهای بی مشکل رو کسی تائید نمی کنه و سرعت و هزینه ای بالای اینترنت در کشور ولی قرار نیست ما بخوایم ابرو رو درست کنیم چشم رو هم بزنیم کور کنیم.
اینترنت و ماهواره و در کل فناوریهای نوین به شکلی در ذهن ما باید با شکل یک اسب تروا دیده بشه در حالت عادی همه یک اسب زیبا و با وقار می بینن ولی در این اسب معلوم نیست چه توطئه ای برای ما چیدن.دنیا با ما دشمنه اگر ما این رو بفهمیم و درک کنیم اون وقت میتونیم خیلی از کارهای حکومت رو درک کنیم .

در مورد جامعه به شما بگم در هر جامعه ای عده ای منحرف و خلافکار داره و این طبیعی هست و غیر از این نیست ولی اگر این کار از اندازه گذشت باید دنبال ریشه ها بود .
مثال می زنم قوم حضرت لوط به نظر شما چرا به اون وضعیت فجیع منحرف و سپس به درک واصل شدن. در برخی متون اومده اونها مهمانیهای شبانه گرفته و به مستی و خلاصه لهو لعب می پرداختن. زن ها و مردها لباسهای شبیه به هم می پوشیدن برخی اوقات هم لباسهای همدیگر رو و به پشت همدیگه سیلی میزدن.در طول زمان قبح گناه از بینشون رخت بر بست و حتی در ملع عام دست به کارهای شنیعی می زدن(اینه که اسلام دستور میده آبروی هم دیگه رو نبریم و گناه هم رو بازگو نکنیم برای اینکه قبح اون از بین نره و عادی بشه و بعد اینکه شاید فرد توبه کرد و برگشت).
زن به زن و مرد به مرد اکتفا می کرد و این یکی از دلایلش در ابتدا این بود که در سر راه تجارتی قرار داشتن و با این کار در ابتدا می خواستن ممردم بترسن و وارد شهرشون نشن (به شکلی از دست مهمانداری خسته شده بودن) ولی این باعث شد در منجلاب شهوت فرو برن بارها و سالها حضرت لوط اونها رو هدایت می کرد و تبشیر و تنظیر می کرد ولی چه بسا در عین حال عادت به حرام خواری کرده بودن و دیگه تاثیری درشون نداشت.
نهایتا اون بلا بر سرشون نازل شد.
سوال من اینه آیا من و شما و یا هر کسی نمی دونم نماینده مجلس رئیس جمهور و... می تونن ادعا کنن بیشتر از این عبد صالح خدا می تونن در راه فرهنگ سازی کار کنن و یا اصلا کسی می تونه به اندازه حضرت نوح استخوان دار باشه که فرهنگ سازی بکنه می بینین که جواب نه هست.
فرهنگی که پشتوانه نداشته باشه ضمانت اجرای نداشته باشه فقط ور ور زدن یکی مثل من هست و بی نتیجگی اون.
کگر چند درصد از جامعه گوش میدن و عده ای به عمد و عده ای از روی نادانی و عده ای هم از روی دشمنی این کارها رو انجام میدن.و مشکل کشور ما اینه که تمام دنیا یا علیه ما هستن یا بی تفاوت و کسی اراده ای برای کمک به ما نداره و این بحث فقط مسائل جنسی نیست بلکه در قالب این اسب تروا به همه چیز ما حمله بردن سیاست مذهب فرهنگ اقتصاد ارزش ها و...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام مجدد.



[quote]این حدیثی که گفتید من تا به حال نشنیده بودم .!!!!!!! لطفا منبع را ذکر کنید . تا خدایی نکرده جز آن دسته از احادیث غیر معتبر نباشد. من که یکم ابهام دارم در این سخنی که به نقل از حضرت علی (ع) نقل کردید
چون اراده ایی که آن حضرت داشتند بی نظییر هست پس یکم جور در نمی آید .

یا حق[/quote]

اصل حدیث رو پیدا کردم. دقیقش خاطرم نبود ولی با هر زحمتی بود پیدا کردم! icon_cheesygrin

علی بن إبراهیم عن أبیه عن حماد بن عیسى عن ربعی بن عبد الله عن أبی عبد الله ع قـال کـان رسـول الله ص یسلم على النساء و یرددن علیه السلام و کان أمیر المـؤمـنـیـن ع یـسـلم عـلى النسـاء و کـان یـکره أن یسلم على الشابة منهن و یقول أتخوف أن یعجبنی صوتها فیدخل علی أکثر مما أطلب من الأجر


حضرت صادق (ع ) فرمود: که رسولخدا (ص ) بزنها سلام میکرد و انها نیز جواب مى دادنـد، و امـیرالمؤ منین نیز سلام مى کرد و خوش نداشت که بجوانهاى از زنها سلام کند، و مى فرمود: مى ترسم آوازش مرا خوش اید، و زیادتر از ان اجرى که مى جویم (گناه ) بمن رسد.

اصول کافی جلد1 باب سلام کردن به زنها

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دوست من اينسايد من جان...
كسي منكر نياز به سرعت بالا نيست...
كسي هم منكر اينترنت يستوواگه دسترسي به اينترنت نبود كه الان دوستان خوبي مثل شما نداشتم.
من هم مثل اكثريت بدم نمياد انلاين فيلم ببينم اما خب هزينش بالا هست...
اصلا يكي از كارهاي من ارسال امار مرتبط با كارم هست توي سايت مرتبط.

كلا كسي با اينترنت مخالف نيست....اصلا كي ميگه اينترنت برابر هست با سايتهاي پورنو...
درباره سايتهايي هم كه اشتباه في==لتر ميشن يا بر فرض به ناحق هم حرف شما قبوله...

اما درباره كاربران اينترنتي كه بالاخره وقتي هم ميگذارن براي رصد سايتهاي غير اخلاقي و يا سايتهايي با محتواي ضد ديني و ضد امنيتي چرانبايد فيل===ترينگ انجام بشه...

دوست من شما كلمه س=ك=س رو سرچ كن ببين چند سايت با محتواي غير اخلاقي مياد و چند سايت با محتواي علمي...اصلا قابل مقايسه نيست...حالا بمند كلمات كليدي كه منحصرا درباره انواع اين جور مسايل ايجاد شده و از بعد انساني هم خارج شده...
ذهنيتي كه با ديدن اين نوع فيلمها تحت اثيره يعني امادگي براي ارتكاب جرم...
ما در مورد قويترين نيروي دروني انسان صحبت ميكنيم.نيرويي كه به طرزي وحشتناك قوي هست و خورد كننده.
و سالمترين راه هم براي مهارش ازدواج در سن مناسب با امادگي ذهني كامل هست كه اين خودش بحث كاملي هست.

[color=red]كمپاني هاي سازنده پورنو و ترويج دهندگان فق هدفشون باز كردن چشم و گوش نيست...بهتره با افكار توليد كنندگان اينگونه فيلمها اشنا بشين..و حالا به جايي رسيده كه براي برخي فقط شده وبلاگ يا وبسايت گردوني..شده تفريح...زن و مرد شدن كالاي نمايش...اهداف پشت پرده خيلي دقيقا..خيلي وحشتناكن...دقيقا به اسلام ربط داره.به دين ربط داره.به اخلاق ربط داره.بانيان اين سايتها دقيقا و دقيقا و دقيقا [color=blue]لا اله الا الله[/color] رو هدف گرفتن.[/color]
صحبت ما درباره افرادي نيست كه هركاري كنيم باز هم راه اشتباه رو ميرن و نه در مورد كساني كه اعتقادات ديني قوي دارن.
صحبت درباره اكثريت افراديه كه به هر سمت كه جاذبه بيشتري داشته باشه گرايش پيدا ميكنن.
اگر كسي اين ادعا رو داره كه با ديدن اينگونه فيلم ها و يا تصاوير به هيچ عنوان تحريك نميشه حتما بايد به يك دكتر روانپزشك مراجعه كنه و يا شايد لازمه يك ازمايش هورموني بده كه شايد هورمونهاش درست كار نميكنن.مگه ميشه؟؟؟؟
شايد برخي افراد با ديدن صحنه اعدام ذهنشون تكوني بخوره و از ارتكاب جرم بترسن اما كسي هم ميشه با ديدن صحنه اي غير اخلاقي درس عبرت بگيره؟؟؟؟
مثلا صحنه هايي نا شايست رو ببينه تا به اين نتيجه برسه كه اينها بده؟؟؟
فرهنگ سازي كه كار يكسال و ده سال نيست....
124 هزار پيامبر از اغاز افرينش انسان سعي در ادم سازي كردن و هنوز شاهد دور شدن و فاصله گرفتن بسياري هستيم....در برابر مسايل جنسي من فرهنگ سازي رو نميبينم.ميتونم با ازدواج باهاش مقابله كنم اما براي فرهنگ هيچ روش و الگويي رو نميشناسم(خب از بي سوادي من ميتونه باشه اما بايد شما بتوني مثالهايي رو در اين مورد بفرمايي)
وقتي در اين موارد با دوستام صحبت ميكنم و اونها به من ميگن كه ذهنيتت خرابه و فكر ميكني همه به چشم بد به اين قضايا نگاه ميكنن و خيلي زود ميبينم كه در مورد فلان دختر توي خيابون يا تلويزيون چه تفكرات چندش اوري دارن چيو بايد باور كننم؟؟همه از خانواده هايي با سواد با ازادي بالا.تا بگم تحقير و توهين ميشم اما خودشون زن رو كالا ميدونن.اينها واقعيته.شايد اطراف شما همه خوبن اما در اطراف من و توي محيطي كه هستم خيلي ها عاشق رسيدن به اين مسائلن.
راهش هم كه باز بشه ديگه مهار نشدنيه...

نكته....

باز هم ميگم در مرود سايتهاي غير اخلاقي عرايضم بود و درستي فيلترينگ در برابر اين سايتها.
اما در مورد ساير سايتها كه گاها اشتباه فيلتر ميشن...يا سرعت اينترنت كه بهتره بالا تر باشه و اينكه اينترنت همش منفي نيست كاملا موافقم
حرفم اينه كه با اعمال غير انساني بايد به شدت مبارزه كرد.اسباب جرم را بايد تا حد امكان و باز هم تكرار ميكنم تا حد امكان از دسترس خارج كرد و در كنار اون به اموزشهاي اخلاقي و ديني توجه بيشتري كرد و بستر ازدواج رو هم فراهم كرد..حالا اوني كه عشقه جرمه حسابش با قانونه...
به نظر شما بيشترين كلماتي كه توي محيط نت جستجو ميشن كدوم كلمات هستن؟؟؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red][size=18][b]دوستان عزیز اقایان و بانوان محترم ![/size]
[/color]
واقعا بحث غیر منطقی شده این تایپیک تا اینجا که ما نظرات دوستان رو پیگیری کردیم متوجه شدیم سرعت و کندی اینترنت و مشکل فیلترینک ما در اصل گره خرده به مسائل و مشکلات اسلامی و سیاسی بعضی افراد که همین مشکلات دلیل محکمی بر حل نشدن این موضوع در کشور است و از این دست بحث ها هیچ نتیجه ای در بهبود شرایط ندارد فقط دوستان اعصاب و روان خودشونو تحت فشار قرار میدن و سعی بی فایده در قانع کردن همدیگر میکنن چون دلایل طرفین ریشه اش در مسائل فنی و تئوری و منطقی نیست این دلایل فقط دلایل توجیهی عملکرد نادرست بهره برداری کاربران از اینترنت و سیاست های مسئولان است .
پس دوستان سعی در قانع کردن همدیگر نکنن چون نتیجه ای ندارد و این جور مسائل با وجود همین مسائل نادرست و افراطی سیاسی و مذهبی قابل حل نیست .

برین و از زندگی لذت ببرین تا دوستان ایه فیلترینک رو تلاوت نکردن [/b]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ما رو مسخره کردی مرد حسابی یا خودت رو خودت تاپیک زدی خودت شر درست کردی خودت هم ور می داری میگی گره خورده به مباحث دینی و بحث غیر منطقیه.
برادر من اگر میگم حرفات مشکوکه برای این میگم خودت در عرض 5 صفحه هدف اصلیت رو داری می گی یعنی شما هدفت بحث علمی فنی و روانشانی و.... نبوده از اول می خواستی همین رو بگی .
این رو بهتون بگم آقای یا خانم تی ان تی با این تفکر توی این سایت دوام نمی ارین یا خودتون تشریف می برین یا تشریفتون رو می برن اینجا همه ولایتمدار هستن و روحیه منافقی وجود نداره حرف دلت رو بزن ما ناراحت نمی شیم حداقل من خودم ولی خواهشا دورویی در نیار .
من یکی اگر بگه اصلا به دین اعتقاد ندارم و خدا هم دستش رو می بوسم که اینقدر مرد هست داره حرفش رو می زنه.

شما که اینقدر عقلتون بازه و می دونستین اعصاب و روان بچه ها خراب میشه چرا تاپیک می زنین.
از کی تا حالا ریشه دینی غیر منطقی شده .پس ما از صبح تا حالا داریم گل لگد می کنیم مرد حسابی هزار تا بحث روانشناسی و امنیتی آوردیم وسط تازه شما داری می گی دینی هست و منطقی نیست.حرف دلت رو بزن .

شما بیجا می کنی قران رو هم به تمسخر گرفتی اگر از شما و امثال شما بود باید برای مضر بودن قرص نمی دونم امپرازول هم باید آیه می اومد .اما تقصیرتون نیست وقتی سروش اون حزعبلات رو میگه باید عده ای هم گشو بدن.
بله برداشت شما رو دیدیم از دین افراطی غیر منطقی افراطی سیاسی افراطی مذهبی نادرست .حتما شما درست میگین و من اشتباه میکنم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.