ops

زره پوش براي هارد شما!!!!

Recommended Posts

[img]http://www.narenji.ir/sites/default/files/articleimage/1/11/wdnomadcase.jpg[/img]

هاردهای اکسترنال امروزه با گیگابایت های فراوان به جزء جدایی ناپذیری از زندگی یک خوره فیلم یا گیک کامپیوتری تبدیل شده اند. آنها همیشه پر از فیلم های دانلودی، عکس های دوربین دیجیتال و برنامه ها و بازی های کرک شده هستند! اما اگر ناخواسته از دست تان بیافتند چه می شود؟ اطلاعات عزیز شما خواهند مرد. علاوه بر خرید یک هارد جدید، باید به سوگواری برای دیتاهای مرحوم تان هم بپردازید. اما چاره کار چیست؟



وسترن دیجیتال تنها با ۳۰ دلار یک کیف نیرومند در اختیارتان می گذارد که به اندازه کافی در برابر سقوط، گرد و خاک مقاوم بوده و جلوی خش افتادن هارد دلبند شما را هم می گیرد. با این کیف شما یک بالش پلی کربنات ارتجاعی میان اطلاعات فوق العاده تان و اتفاقات طبیعی قرار می دهید، که خواب شان آشفته نشود.



این کیف زیبا و پر استقامت گیره کوچکی هم برای آویزان کردن به کمربندتان دارد. طراحی آن هم اگر چه زیاد امروزی نیست، اما شکیل و زیبا به نظر می رسد. اگر هم می خواهید در شرایط بد آب و هوایی از هاردتان استفاده کنید، نیازی به بیرون اوردن آن از اتاقک امنش نیست. تنها کافی است دریچه USB آن را باز کرده و کابل را وصل کنید.

به گمانم با داشتن این کیف، شوخی با هارد حسابی سرگرم کننده خواهد بود! شما چه تست تجربی را برای محک زدن مقاومت این کابوی وسترن پیشنهاد می کنید؟

[url=http://www.narenji.ir/2953]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بعضی هارد ها یک حفاظ پلاستیکی مثل محافظ کامپیوتر دور خودش داره که قیمتش کمی بیشتر از هارد های اکسترنال معمولیه مثل:SILICON POWER

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.