zax_01001

تل آویو 48 ساعت به حماس مهلت داد

Recommended Posts

یک مقام رژیم صهیونیستی گفت: تل آویو به جنبش حماس و دیگر جناح های مبارز فلسطینی در غزه، چهل و هشت ساعت فرصت داده است حملات موشکی را متوقف کنند.
به گزارش شبكه خبر به نقل از واحد مركزی خبر، این مقام صهیونیست که خواست نامش فاش نشود، امروز با اشاره به اقدام تل آویو در بازگشایی گذرگاه های مرزی در باریکه غزه و ورود محموله های کمک به منطقه اعلام کرد: اگر "جنبش حماس"، با کاهش حملات راکتی و خمپاره ای از باریکه غزه، به این اقدام تل آویو واکنش مثبت نشان دهد، اسرائیل از اجرای برنامه توسّل به عملیات گسترده نظامی در "غزه" چشم پوشی خواهد کرد.

تصمیم نهایی در خصوص واکنش نظامی رژیم صهیونیستی قرار است در نشست روز یکشنبه کابینه امنیتی این رژیم با شرکت ایهود اولمرت، نخست وزیر صهیونیست ها، اتخاذ شود.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اگر حماس تا یکشنبه، یک گام به عقب بردارد و حملات راکتی را متوقف كند، اسرائیل در حمله شتاب به خرج نخواهد داد.

بنا بر ادعای این صهیونیست، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، هنوز از گزینه تهاجم نظامی به غزه، چشم پوشی نکرده است و اگر حماس به حملات ادامه دهد، تل آویو چاره ای جز واکنش قاطعانه نخواهد داشت.
منبع:شبکه خبر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اگر حماس تا یکشنبه، یک گام به عقب بردارد و حملات راکتی را متوقف كند، اسرائیل در [b]حمله شتاب به خرج نخواهد داد. [/b]

lنبع:شبکه خبر[/quote]

[color=red]اقا گرگه رو کرد به خرگوش و گفت اگه دست و پا نزنی یکم باهات بازی میکنم و بعد میخورمت و گرنه میخورمت !!![/color]

از قدیم میگفتند چه خواجه علی ، چه علی خواجه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
با عرض پوزش از تمامی دوستان
به علت سرعت کم اینترنت دوبار کلیک کردم و فکر کردم ارسال نشده. به هر حال دوستان مدیر لطف کنند این یکی رو پاک کنند. :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.