SAEID

31 كودك در منطقه شيعه‌ نشين پاكستان به شهادت رسيدند

Recommended Posts

[align=center]به علت كمبود شديد مواد غذائي
[color=red][b]31 كودك در منطقه شيعه‌ نشين پاكستان به شهادت رسيدند[/b][/color]

بدليل مسدود شدن راه‌هاي ورودي منطقه قبايلي در ايالت سرحد پاكستان توسط طالبان و كمبود مواد غذايي، 31 كودك در منطقه شيعه‌ نشين "كرم ايجنسي " به شهادت رسيدند.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/11-20-52.jpg[/img][/align]

به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در پيشاور، "سيد صادق حسين " و "رانا ولادت " رهبران محلي شيعيان منطقه "كرم ايجنسي " يكي از مناطق قبايلي در شمال غرب پاكستان در جمع خبرنگاران اعلام كردند كه به علت بسته بودن مسيرهاي ورودي اين منطقه توسط طالبان، شيعيان در "كرم ايجنسي " با كمبود مواد غذايي و لوازم بهداشتي و درماني مواجه هستند و طي چند روز اخير 31 كودك جان به جان آفرين سپردند.
اين دو رهبر پاكستاني تأكيد كردند: نمايندگان مردم كرم ايجنسي افشا كردند كه چند ماه است كه حتي خيابان‌هاي شهر نيز بسته شده كه در نتيجه آن مواد غذايي و داروهاي مورد نياز در بازار فراهم نيست لذا امروزه مردم در اين مناطق در وضعيت بسيار وخيمي بسر مي‌برند.
اين دو رهبر محلي شيعيان مناطق قبايلي تأكيد كردند: اگر دولت براي باز كردن خبابانها اقدام لازم انجام ندهد، به علت كمبود شديد مواد غذايي و تسهيلات دارويي و درماني فاجعه‌اي بزرگتر از اين در منطقه رخ خواهد داد.
"سيد صادق حسين " در پايان سخنان خود تقاضا كرد كه دولت پاكستان بايد عوامل شرور را محاكمه كند.
شبه نظاميان طالبان در چند ماه گذشته چندين نفر از شيعيان مناطق مختلف قبايلي پاكستان از جمله پاره چنار، هنگو و كرم ايجنسي را كشته و تعدادي را گروگان گرفته‌اند و راه ها را بسته‌اند اما دولت پاكستان تاكنون نتوانسته است اين مسأله را حل كند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8802161320

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
متاسفانه قضیه شیعیان پاکستان هم داره خیلی غم انگیز می شه اون از پاراچنار و این هم از این خداوند همه عاملان این اتفاق را هر چه زودتر مجازات بگرداند و اون طالبان بی همه چیز رو هر چه زودتر به همراه اربابانشون سرنگون بگرداند به امید آن روز

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام
چه خبره شلوغش كردين بچه هاي ... كه طوريشون نشده. بچه هاي پاكستان بودن. به موضوع فقر در اروپا و افزايش جرم جنايت در آمريكا بپردازين اين مسائل كم اهميت به ما چه ربطي داره امت اسلامي فقط شامل سه كشوره ايران .... و ونزوئلا

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.