nasirirani

تعجب ملک ‌عبدالله از عکس روی میز بشار اسد!

Recommended Posts

[b]بنابر این گزارش، ملک عبدالله و مقامات عربستان در جریان سفر اخیر خود به سوریه، از دیدن عکس سید حسن نصرالله و محمود احمدی‌نژاد بر روی میز کار بشار اسد ابراز تعجب و شگفتی کردند.[/b]

منابع سوری گزارش کردند که ملک عبدالله و مقامات عربستان در جریان سفر اخیر خود به سوریه، از دیدن عکس سید حسن نصرالله و محمود احمدی‌نژاد بر روی میز کار بشار اسد ابراز تعجب و شگفتی کرده‌اند.

به گزارش شبکه ایران مقامات سوری حاضر در نشست مقامات عربستان و سوریه در گفت‌وگو با مقامات ایرانی اعلام کرده‌اند که در جریان سفر ملک‌عبدالله پادشاه عربستان به سوریه که منابع خبری عربستان آن‌را سفری تاریخی توصیف کردند، مواضع ایران در منطقه، موضع‌گیری‌های متقابل ایران و کشورهای منطقه در قبال امنیت و مسائل مهم خاورمیانه و جغرافیای سیاسی اسلام مطرح و درباره آن تبادل نظر شد.

در این دیدار، بشار اسد با رد برخی پیش‌داوری‌های مقامات سعودی در خصوص ایران و به ویژه دولت احمدی‌نژاد گفت: ایران تنها کشوری است که صادقانه پشت سر امت اسلامی و عربی قرار گرفته و رهبری آن با هوشیاری زیاد، مسائل تفرقه‌انگیز میان مسلمین را شناسایی و برای حل آن چاره‌اندیشی می‌کند.

به گفته مقامات سوری حاضر در این نشست، ملک عبدالله پس از این سخنان بشار اسد در خصوص ایران سکوت کرده و بدون هیچ صحبتی سر خود را به علامت تایید تکان داده است.

بنابر این گزارش، ملک عبدالله و مقامات عربستان در جریان سفر اخیر خود به سوریه، از دیدن عکس سید حسن نصرالله و محمود احمدی‌نژاد بر روی میز کار بشار اسد ابراز تعجب و شگفتی کردند.

http://www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=68302

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

برای خودش و کشورش آرزوی سربلندی دارم نه به خاطر عکس بلکه به این دلیل که سوریه همیشه در خط مقدم نبرد با اسرائیل در زمان جنگ های اسرائیل و اعراب بوده و همیشه به این کشور از جانب بقیه کشور ها خیانت شد

دوست عزیز nasirirani از شما هم متشکرم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
انشاالله ثبات به سوریه هم برگرده.چون بهترین متحد و برادر ما تو منطقه همین سوریه هست.
به نظر من به جای مقابله با عربستان باید جذبش کنیم.وقتی نمیتونم عملا کاری تو بحرین انجام بدیم پس بهتره برای خودمون با "سخنان احساسی "دشمن نتراشیم چون به اندازه کافی دشمن داریم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.