00Amin

برطرف کردن مشکلات قلبی ویندوز

Recommended Posts

[color=green][size=18]Regvac Registry Cleaner[/size][/color]
ریجستری یکی از مهمترین قسمتهای اصلی سیستم میباشد که تمامی امور مختلف سیستمی به ان وابستگی دارد. از انجام کوچکترین عمل در سیستم عامل گرفته تا اجرای نرم افزارها و کارهای گرافیکی ، بازیها و.....همگی به ریجستری مربوط میشود.

برای مثال شما با جابجایی یک پنجره با موس در حال ساخت وتغییر مقادیری در ریجستری میباشید. زمانی که چند ماه از نصب سیستم عامل میگذرد و بر تعداد این مقادیر افزوده میشود، از سرعت ویندوز و کارایی ان کاسته میشود. امروز به کمک نرم افزارهای مختلف بهینه سازی سیستم میتوان این مشکلات را برطرف نمود.

با استفاده از ابزارهای مختلف این نرم افزار میتوانید مشکلات را حل کرده و باعث افزایش کارایی سیستم میشود.
این نرم افزار درسایت هایی که به ارزیابی نرم افزار میپردازند داری بالاترین امتیاز {5} میباشد.
این نرم افزار دارای امکاناتی از قبیل پاک سازی ریجستری ، تاریخچه ، لیست اخرین فایلهای استفاده شده ، بک اپ گیری از ریجستری ، کنترل برنامه های که هنگام بالا امدن سیستم اجرا میشوند و... داراست.

این برنامه با داشتن 6 پاک کننده ، 3 ویرایشگر، 7 ابزار ، جزء بهترین نرم افزار ها برای رفع مشکلات و افزایش سرعت ویندوز میباشد.

[color=green]قابلیت ها [/color]
1-[color=blue] افزایش سرعت کامپیوتر [/color]: ویندوز به طور متناوب به ریجستری رجوع میکند و از ریجستری میتوان به عنوان قلب ویندوز و شریان حیاتی ان نام برد.لذا سالم ماندن ان سبب میشود سرعت کامپیوتر شما بیشتر و کاربرد ان موثرتر شود.

2- [color=blue]ریجستر کاملا پاک داشته باشید [/color]: علاوه بر مشکلات معمولی که این نرم افزار و دیگر نرم افزارهای پاک کننده میتوانند شناسایی کنند ، هزاران مشکل توده ای نیز وجود دارد که دیگر برنامه های پاکسازی ریجستری قادر به حل انها نیستند.این برنامه قادر به یافتن اینگونه مشکلات میباشد.

3- [color=blue]بازسازی ویندوز و برنامه های کاربردی[/color] : وقتی ایرادی در رجستری وجود دارد ، ان ایراد میتوانند سبب شود که ویندوز ویا برنامه های کاربردی به درستی عمل نکنند. به گزارش سایت های معتبر این نرم افزار یکه تاز در برنامه های تعمیر رجستری میباشد.
این برنامه با ویندوز ویستا سازگاری کامل دارد.

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/regvac_registry_cleane.jpeg[/img]

منبع میلیتاری

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.