amir00

Members
  • تعداد محتوا

    5
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط amir00


  1.  

    این روزها در منطقه‌ای به نام حجر الاسود که حدوداً در سه کیلومتری حرم حضرت زینب(س) قرار دارد؛ درگیری شدیدی بین مدافعان حرم و گروه‌های تروریستی رخ داده است.

    ابنا: منطقه «حجر الاسود» که در سه و نیم کیلومتری حرم حضرت زینب(س) واقع است، این روزها شاهد درگیری‌های شدید بین نظامیان ارتش سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب(س) با گروه‌های تروریستی است.

    این منطقه از دو سال قبل به کنترل گروه های تکفیری در آمده است و جزو آخرین پایگاه‌های تروریست‌ها در اطراف حرم حضرت زینب(س) به شمار می رود.

    حجر الاسود که در هشت کیلومتری شهر دمشق قرار دارد، جزو مناطق پرجمعیت جنوب دمشق است و پیش از شروع جنگ در سوریه، بیش از شصت هزار نفر در این منطقه زندگی می‌کردند.

    بافت مسکونی در این منطقه فشرده است و این مسئله جنگیدن را برای ارتش سوریه گروه‌‌های مدافع حرم دشوار ساخته است.

    حجر الاسود پایگاه اصلی گروه‌های تکفیری ـ تروریستی همچون «داعش»، «جبهه النصره» و «کتائب اکناف بیت المقدس» است.
     

    262403_482.jpg

    داعش چندی پیش این منطقه را جزو مناطق تحت سیطره خود اعلام کرد و پرچم خود را در آن برافراشت. این گروه تروریستی پس از سیطره بر حجر الاسود با گروه‌های مسلح فعال در جنوب دمشق درگیر شد که در پی آن ده‌ها تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

    گفتنی است، گروه‌های تروریستی در آخرین اقدام خود، در روز عاشوراء چندین خمپاره را از این منطقه به سوی حرم حضرت زینب(س) پرتاب کردند که با عنایت خداوند خسارت جدی به این بنای متبرکه وارد نشد.

    مدافعان حرم حضرت زینب(س) حدود یک سال پیش با همراهی ارتش سوریه در عملیاتی سنگین اکثر محلات حومه بارگاه ملکوتی دخت امیر مومنان علی(ع) از جمله «بحدلیه»، «حسینیه»، «ذیابیه»، «بویضه»، «غزاله»، «حجیره»، «سبینه صغری» و «سبینه کبری» را از لوث وجود تکفیری‌ها پاکسازی کردند و آرامش را به این مناطق بازگرداندند.

     

    منبع

     

     

      3 کیلومتری !!!!!

     

    یا زینب .............

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  2. با سلام

    قابل توجه دوستان

    و بازهم جناب حسين موسويان و اينبار كل كل با وزير امور خارجه كانادا!!!!!!! هرچند مرتبط با مقوله هسته اي نيست اما چون در باره اين شخص اتهامات و ترديدهايي مطرح شد بد نديدم اينجا اينو  پيست كنم!!

    (من امروز اين شخص رو بشدت دوست دارم و ميپسندمش، دسته كم اينهاي كه داره ميگه فوق العاده ان!!)

     

     

    جهان نیوز: پروپاگاندای رسانه های بین المللی درباره نقش قاسم سلیمانی در تحولات منطقه کماکان ادامه دارد.

    به گزارش جهان در یکی از تازه ترین خبرها، وزیر خارجه کانادا در سخنانی در اجلاس "دیالوگ منامه" مدعی شد که قاسم سلیمانی، نماینده ترور در منطقه امروز خود را به عنوان قهرمان مبارزه با داعش نشان داده شده است!

    ایسنا در همین رابطه در خبری نوشت: حسین موسویان، معاون پیشین سیاست خارجی شورای عالی امنیت ملی که در این نشست حضور داشته به این اظهارات گستاخانه وزیر خارجه کانادا واکنش نشان داد.

    موسویان که جزو تیم مذاکره‌کننده ایران با ۱+۵ در زمان دبیری حسن روحانی در شورای امنیت ملی بود، گفت: آقای وزیر! در حالی که شما اوقاتتان را در کاخ های کشورهای منطقه و در هتل های فوق لوکس می گذرانید، سردار سلیمانی جانش را کف دست گرفته و در صحنه عملیاتی با داعش و تروریسم تکفیری مبارزه می‌کند.

    وی همچنین گفته است:" شما ایران را در مورد تروریسم داعش محکوم می‌کنید اما همه می‌دانند که تروریسم تکفیری داعش، جبهه النصره، طالبان و القاعده ریشه در یک ایدئولوژی خطرناک دارد که منزلگاه آن کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس (GCC) است ولی شما برای مبارزه با ریشه این ترور چه کرده‌اید؟ داعش و تروریست‌های تکفیری با پول و اسلحه کشورهای GCC ریشه کرده و پدید آمدند، برای مبارزه با این واقعیت تلخ چه کرده‌اید؟ اینها واقعیاتی است که کسی در این کنفرانس جرات ندارد در مورد آن حرف بزند."

     

     

    حسين موسويان دمت گرم

    • Upvote 2
    • Downvote 1

  3. هرچی دلت می خواد بگو فقط یادت باشه کلمه به کلمش رو باید اون دنیا ثابت کنی .....

     

     

    وای  اگه دروغ و تهمت باشه وای  ....

     

    وای  اگه با دروغ تهمت آبروی یه مسلمون رو برده باشی وای.... 

     

    وای  اگه به ظاهر خدا ترس باشی ولی به عمل خدا نترس وای.... 

     

    وای  اگه بجای حق و حقیقت دنبال اهداف سیاسی باشی و با آبروی یه مسلمون بازی کرده باشی وای....

     

    وای  به ما وقتی بخوایم خودمون به خواب بزنیم وای .....

     

    وای  اگر از پس امروز بوود فردایی .......

     

    وای  وای وای ..................................................................................................

     

     

    :applause: :applause: not_worghy not_worghy

    • Upvote 3

  4. ببخشید  یه سوال بی مربوط نسبت به این تاپیک دارم اگه اشکال نداره کسی میدونه جواب بدید

     

    من 3 روز میخوام مثبت یا منفی بدیم میگه

     

    تعداد نظر مثبتی که شما می توانید بدهید برای امروز به پایان رسیده است

     

    مشکل از چیه ؟؟؟؟

    • Upvote 1

  5. دو کشور آفریقایی به دنبال تولید مشترک جنگنده JF-17 هستند.

    به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق، فرمانده نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد که دو کشور آفریقایی نیجریه و آفریقای جنوبی علاقه خود را برای تولید مشترک جنگنده JF-17 اعلام کرده اند. این جنگنده که محصول تلاش و همکاری مشترک چین و پاکستان می باشد امیدهای فراوانی را به بازار صادرات دارد.



    816102_672.jpg

    این هواپیما از بخش های مختلف ساخت چین و روسیه تشکیل شده است و بخشی از سرمایه گذاری طرح نیز توسط پاکستان انجام شده است. برای نمونه موتورهای این هواپیما روسی می باشد. قیمت مناسب این هواپیمای رزمی باعث شده است تا سازندگان آن امیدوار باشند که این هواپیما در بین کشورهای در حال توسعه و جهان سوم مشتریان خود را پیدا کند.

    • Upvote 2

  6. امیرجان دستت درد نکنه درست میگفتی....

     

    واقعا خیلی متفاوت تر از گذشته شوده بنظرم 40 درصد تغییر کرده امیدوارم این سرکاری نباشه چون حداقل

     

    از این زاویه خیلی قشنگ تر شوده

     

    امیرجان چشمای تیز بینی دارین واقعا بازم تشکر میکنم.....

    • Upvote 2
    • Downvote 2

  7. البته من با کلیت حرف شما مخالف نیستم ( ولی بازم ایمان دارم که فقط کشورهای مثل آمریکا و اسرائیل و... رو فقط امام زمان می تونه نابود کنه )

     

    ولی بیا فرض کنیم اینم شودنی بود ولی شما روی مردمی حساب باز کردین که زمان جنگ برای اینکه صدام به ایران حمله کرده و داره شیعیان رو میکشه

     

    میزدن می رقصیدن این به کنار همینا اولین کسای بودن به کمک اخوان المسلمین رفتن وبا بشار اسد جنگیدن و تا همین قبل جنگ اخیر روابط ایران با هاشون به

     

    پایین ترین حد ممکن رسیده بود تا حدی که مقامات حماس رو که میخواستن به ایران بیان نپزیرفتن ولی بخاطر جنگ یه حرکت تاکی باعث بهبود شود....

     

    حالا فکر کن بعد اینک اسرائیل نابود شود (( البته انشاالله )) چی میشه بهت قول میدم همینا واسه نابودی ما و حزب الله و شیعه صف میکشن ...

     

    اینا که گفتم دلیل بر مخالفت با حرف شما نمیشه اما خیلی روی این آدم حساب نکن که یه روز همین ها بعد نابودی اسرائیل (( انشاالله )) .....

     

    به بدترین دشمنای ما تبدیل میشن شک نکن .........

     

     

    من هیچ وقت توی بحث ها شرکت نمیکردم و فقط میخوندم  مطالب سایت رو ولی نتونسنم الان هیچی نگم 

     

    من صد در صد با حرفای شما موافقم  حیف که فقط یه مثبت میشه داد دیگه ببخشید

    • Upvote 3
    • Downvote 2