umgh
-
تعداد محتوا
7 -
عضوشده
-
آخرین بازدید
پست ها ارسال شده توسط umgh
-
-
Tu_22m3???!!!
-
Tu_22m3???!!!- 1
-
بنده هم با کاربر MR9 کاملا موافقم.
اعتبار منبع در خصوص این قضیه پایین و غیر قابل استناد است. -
دوست گرامی ...جناب tahayori..سلام.
بعید میدانم کسی پای ثابت انجمن باشد و اشراف به فواید air refueling نداشته باشد..
توضیحات جنابتان حکم تکرار مکررات و واضحات را دارد.
در مورد قرار گرفتن این توانایی بر روی فالکروم های ایران چند نکته حائز اهمیت است که بدان توجه نکردید..
1.فالکروم ، در اکثر مدل های نسبتا جدید دارای این توانایی است و اگر متخصصان ایرانی این سامانه را روی اون بگذارند طبیعتا ، به تقلید مدل های بالاتر است...در صورتی که فراگفوت در هیچ کدام از مدل ها حتی در مدل بهینه سازی شده ی سوخو 39 این توانایی را نداشته.
2.در ایران ، کلا تعداد بسیار محدودی «به نقلی : فقط دو فروند ، یک فرند A و یک فروند UB » تجهیز به این توانایی شدند که به دلایلی نا معلوم هیچگاه روی بقیه قرار نگرفت..
و بعید است بخاطر آزمایش هایی که روی این یکی ، دو فروند انجام شده ، کشور دیگری تقاضای این تکنولوژی آزمایشی را بکند.
3.توضیحات حضرت عالی فقط در مورد کارایی سوختگیری هوایی در نقش بمب افکن بود ، در حالی که این توانایی «مخصوصا وقتی حرف از فالکروم مولتی میزنیم» در گشت هوایی کارایی بیشتری دارد«مراجه کنید به رکورد های پرواز تامکت های ایرانی».
4.سیاست گذاری و هدف گذاری فراگفوت بعنوان یک هواپیمای پشتیبانی نزدیک و شکل آیرودینامیکی و نوع موتورش ، نیاز به این سامانه را بسیار کم میکند و بیشتر روی مخازن سوخت داخلی و اضافی به تعداد بالا تمرکز شده ..در صورتی که به همان دلایل بالا ، فالکروم های نسبتا جدید توانایی سوختگیری یار بع یار را نیز دارند.- 7
-
احسنت صاعقه جان..
حتی توی مدل های بالاتر فراگفوت ، مثل سوخو39 هم نیاز به این توانایی احساس نشد و روش قرار نگرفت.- 1
-
تایفون- 1
- 1
گالری جنگنده -رهگیرها
در گالري نيروي هوايي
ارسال شده در · Report reply
از این گذشته ، بعیده حالا که su_35 رو نمیدن ، بیان mig_35 تازه رسمی شده رو بدن.