IRANIANTOMCAT

Members
  • تعداد محتوا

    3
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره IRANIANTOMCAT

  1. با سلام خدمت اقا SAEID بايد خدمت شما عرض بكنم كه طبق نوشته ي كتابي كه قبلآ گفتم قيمت هر فروند تامكت با رشوه هاي دهده شده 27 ميليون دلار پاي ايران در امده و در ضمن قيمت هر فروند تامكت در ان زمان 13 ميليون دلار بوده نه 7 ميليون دلار . بهتره به نوشته هاي قديمي زياد اعتماد نكني چون اوايل انقلاب از هر حربه اي براي كوبيدن نظام پيشين استفاده مي شده . در ضمن بهتره اول از اطلاعاتت به طور كامل اطمينان پيدا كني بعد بري يه تاپيك بذاري و اسمشم بذاري 1267 فروند F-4E يا 80 فروند F-14A ٬ به نظر من اين تاپيك اينقدر مسخرس كه حتي ارزش بازديد رو هم نداره چه برسه به جپاب دادن. در ضمن من شكاري هاي حال امريكايي رو با شكاري هاي فعلي روسي مقايسه نكردم كه شما ميگي الان روسا برترن٬ به نظر من برتري اونها تويه يك جنگ واقعي مشخص ميشه. در ضمن قيمت هر فروند فانتوم توي كتاب نيروي هوايي ايران 3 ميليون دلار ذكر شده كه احتمالآ مربوط به نوع D اين نوع شكاريه نه نوع پيشرفته ي E اين نوع جنگنده ٬ كه بااحتساب 27 ميليون دلار تامكت ميشه 720 فروند فانتوم از نوع D . در ضمن مي دوني تحويل 720 فروند شكاري چند سال طول ميكشه ؟ پس لطفآ از اين به بعد به موضوعاتي كه مطرح ميكني بيشتر دقت كن. با تشكر
  2. با سلام خدمت SAEID و seginem عزیز باید خدمت SAEID عزیز عرض بکنم که منبع من همونطر که قبلآ گفتم منبع من کتاب نیروی هوایی ایرانه ، و باید خدمت seginem عزیز هم عرض بکنم که من غربی نیستم ، ولی انصافآ امریکایی ها تجهیزاتی که به ما دادن خیلی بهتر از تجهیزات روسی بوده . شما فکر ایران برای چی از خرید تعداد بیشتری Mig-29 سرباز ، چون توی درگیری های تمرینی بین تامکت و فالکروم ، تامکت تونست فالکروم رو شات بکنه. در ضمن من از خودکفا شدن کشورم حمایت می کنم ، ولی اگر قرار باشه کیفیت هواپیماهایی که می سازیم مثل ماشین هایی باشه که تو ایران ساخته می شه ، بهتره که فعلآ ساخته نشه و تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت بگیره ، در غیر این صورت ما فقط هزینه ی بیخودی کردیم و تو دنیا جنجال به پا کردیم. باز هم تایید می کنم طبق اطلاعات واصله از این کتاب هر فروند تامکت پای ایران 27 میلیون دلار افتاده که البته من نسبت به این موضوع تردید دارم.
  3. با سلام خدمت کاربران عزیز سایت ، باید خدمت اقا SAEID عرض بکنم که اطلاعات شما نادرست میباشد ، قضیه ی وامی رو که میگی به گرومن دادن ، اولآ 200 میلیون نبوده 250 میلیون دلار بوده ، در ضمن طبق اطلات واصله از کتاب نیروی هوایی ایران نوشته ی اقای بابایی و همچنین ماهنامه صنایع هوایی شماره 84 این وام به این علت به گرومن داده شده که اولآ گرومن از حالت بحران خارج بشه و ورشکست نشه ، ثانیآ هواپیماهای ایرانی هر چه سریع تر تحویل نیروی هوایی بشن ، و در ضمن قیمت هر فروند تامکت 13 میلیون دلار بوده نه 7 یا 8 میلیون دلار که البته با رشوه هایی که به کنگره ی امریکا دادن شده 27 میلیون دلار. در ضمن لطف کن ماهنامه ی صنایع هوایی رو مطالعه کن که اخیرآ مطالبی رو برات فاش میکنه که دیگه لعنت نمیکنی بلکه یه خدا بیامورز هم میگی . برای مثال اگر نیروی هوایی ایران فاقد تامکت بود شک نکن که ابادان سقوط می کرد، یا عملیات سلطان که یکی از بهترین عملیاتهای نیروی هوایی بود عقیم می موند. چرا بعد از انقلاب ایران رفت هواپیماهای F-7 رو خرید ، چرا نرفت کارخانه بسازه ؟ یا Mig-29 یا su-24 که همشون مدل های پایه ای وتاریخ مصرف گذشتن؟ و همچنین اموزش خلبان های نیروی هوایی ، که اگر ما این همه خلبان خوب اموزش دیده و ماهر نداشتیم ایا الان ما چیزی به نام نیروی هوایی ایران داشتیم یا بهتر بگم ایران؟ پس چه بهتر که ادم با مطالعه بیاد اظهار نظر بکنه!!! تامکت بهترین گزینه برای نیروی هوایی ایران بود ، البته به گفته ی خود خلبان های تامکت. به نظر من تمام این کارها برای به خدمت در اوردن تامکت لازم بوده که انجام شده . ای کاش برای خرید mig-29 و su-24 رشوه میدادن ولی نوع خوبش رو به خدمت میگرفتن و همچنین رشوه میدادن تا خلبان های ما به شکل خوبی اموزش میدیدن که تقریبآ غیر ممکنه چون روس ها ادم های درستی نیستن ، باز هم دم امریکایی ها گرم که هم هواپیمای خوب دادن هم خلبان هامون رو خوب اموزش دادن. با تشکر از دوستان عزیز.