mym

Members
  • تعداد محتوا

    7
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره mym

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. با سلام فکر می کنم دلیل اینکه زیاد از این پل چیزی نگفتن اینه که چیز جدیدی نیست، بنده یادم میاد حدود 14-15 سال پیش هم این پل رو در رژه ها دیده بودم، البته در رژه لشکر 16 زرهی.
  2. در زمینه مسائل نظامی کدوم خبرگزاری و یا سایت خبری سر در میاره که حالا سوزناک جزو اونها باشه؟!! رتبه بالای این سایت هم بخاطر مسائل دیگه ای هست که فکر کنم بیشتر دوستان می دونن.
  3. چند نکته: 1- از یک جنایتکار چه انتظاری می توان داشت؟ دوستی و ملایمت؟!! 2- وضعیت اسرائیل در طول سالیان گذشته از زمان تاسیس آیا بهتر شده است یا بدتر؟ جواب این سوال مشخص کننده آینده آن است. ( رویای از نیل تا فرات که در پرچم اسرائیل نهفته است رسیده اند به دیوار کشید دور خود) 3- حمله در آبهای بین المللی هیچ توجیهی ندارد حتی اگر به آنها مسلحانه هم حمله می شد، که نشده، البته در آنصورت بهانه برای کشتن همه داشتند. 4- آیا اگر نیروهای خود را در یک کشور دیگر هم پیاده کنند (حمله) باز می توانند بگویند نیروهای ما برای دفاع از خود آتش گشودند؟ خوب مشخص است که در آن حالت باید مواظب خودشان باشند. 5- توان نظامیان اسرائیلی تنها در درگیری با غیر نظامیان خلاصه می شود. 6- از این مطلب دفاع از خود جالب تر، این مساله بود که گفته بودند (پس از بردن سرنشینان به بندر اشتود)، با کسانی که خود را معرفی نکنند و همکاری نداشته باشند به عنوان مهاجر غیر قانونی و ورود غیر مجاز برخورد می کنند. 7- یادمون باشه دفعه دیگه که 3 تا جاسوس اشتباهی از مرز رد شدن، در جا بزنیم بکشیمشون، برای دفاع از خود.
  4. mym

    برده های جنسی ژاپن

    ژاپني ها انسانهاي شجاع - دلير و ازخودگذشته اي هستند اما عده اي از سران آنها در طول تاريخ از آنها كاملا بصورت ابزاري استفاده كرده اند و بايد گفت كه البته مردم هم مثل ربات گوش كرده اند. در دو جنگ جهاني اول و دوم ژاپن متجاوز بود و نيز بارها به كره و چين حمله كرده است و كره و قسمتهايي از چين را در اشغال داشته است و جنايتهاي زيادي هم ببار آورده است. انجام چنين كارهايي هم از آنها بعيد نيست. در كل همين الان هم در اروپا اين نوع بردگي و استفاده ابزاري از زنان وجود دارد اما با سياستهاي جديد و تبليغات رنگ و وارنگ كه مانع از افشاي حقايق زيادي از اصل ماجرا مي شود اين كارها صورت مي گيرد. دزديدن زنان اروپاي شرقي و آسيايي و بكارگيري در مراكز فساد به صنعتي پر درآمد براي عده اي سود جو در غرب تبديل شده است.
  5. دوستان پس اين عكس رو چي ميگين به گفته منابع خبري اين عكس مربوط به زمان سخنراني بوش است. [/url][/code] http://blog.cleveland.com/world_impact/2008/09/large_DinnerJacketBush_UN_Iran_Meye.JPG http://www.cleveland.com/world/index.ssf/2008/09/irans_leader_gives_thumbs_down.html