zozozimzim

Members
  • تعداد محتوا

    5
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط zozozimzim


  1. متور های جتی که تو هلیکوپتر استفاده میشن خیلی شبیه به متور های توربو فن و توربو پراپ هستن ولی به اسم توربو شفت میشناسنشون. این متور ها نسبت به بقیه متورها توربین های بزرگتر و بیشتری دارن چون نیروی که ما ازشون میخایم باید به وسیله همین توربینها به شفت مرکزی و بعد به وسیله جعبه دنده به روتور برسه و معمولن نیروی تراست گازهای خروجی خیلی کم هست و ازش استفاده نمیشه . :!:

  2. [align=right]به نظرم بد نیست این نکته رو در نظر بگیرید که در متور های رم جت 1 قطعه ثابت به شکل هسته وجود داره که تو هواپیمای بلک برد این قطعه 1 متور توربو جت هستش .که به وسیله این موتور هواپیما از زمین بلند میشه وبه سرعت اولیه مورد نیاز رم جت میرسه بعد موتور خاموش میشه و به عنوان قطعه ی ثابت داخل متور رم جت عمل میکنه .که این سویچ کردن خودش مسیبتی هست. بعدم متور رم جت بدون اون سرعت اولیه کارایی نداره پس 1 موتور توربو جت لازم هست. پس کار ساختن رم جت که خودش 1 توربو جت داخلش داره به مراتب سخت تر از توربو جت هست.

  3. حالا دیدید !!!!!!!! icon_biggrin بهتره چشمامون رو باز کنیم و حقایقو درست ببینیم. کجایید اونایی که میگفتید حادثه بوده؟ اخه وقتی 1 مین ضد نفر 90% مواقع نمیتونه 1 نفر رو بکشه و فقط نقص عضو میکنه کی گفته 1 پوکه قدیمی میتونه اینهمه خسارت بزنه؟ بازم دست اطلاعات درد نکنه ( هر چند خیلی دیر) ولی باز 1 کارایی کرده ولی اونایی که میگفتن با ...... کی جرعت میکنه و امکان نداره و.... تحویل بگیرن. همیشه امکان همه چیز هست. پس بیاید به بقیه مسائل درست نگاه کنیم. و تا بحس میشه نگیم امکان نداره آمریکا حمله کنه یا امکان نداره ایران هواپیما بسازه یا .... ممنون