MohammadP

Members
  • تعداد محتوا

    6
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

درباره MohammadP

  • رتبه حساب کاربری
    سرباز
  1. [quote][quote][/quote] جنبه دیگر موضوع دیگر هم نام سپاه است. در کشوری که جواناننش با شنبدن نام سپاه و بسیج یاد ریش و چماق و یگیرو ببند می افتند دخالت سپاه در امور زیر بنایی و ساختاری اشتباه است. بیایید با هم رو راست باشیم. که است که بداند در طلائیه چند هزار نفر شهید شدند؟ دهلاویه کجاست؟ چمران که بود؟ تو فکه چی شد؟ شلمچه چه خبری بود؟ دوست عزیز متاسفانه جوانان ما این چیز ها را نمیدانند یا اگر هم بدانند 10 درصد میدانند. آنها دیدگاه خوبی به سپاه ندارند. باید بیشتر درایت کرد. [/quote] یک نکته با اجازه دوستان من عرض کنم هر چند به موضوع این تایپیک ربط نداره...نمیدونم چرا چند ساله که خیلیها دوست دارند به همه بقبولانند که جوانهای ما همه با سپاه و بسیج و انسانهای ریش دار! مشکل دارند؟...فکر کنم انقدر این ادعای واهی تکرار شده که دیگه خیلی از دوستان باورشان شده که آره جوانهای الآن فرق میکنند و چون زمان دفاع مقدس و انقلاب نبودند و چیزی یادشون نمیاد پس دیگه با بسیج و سپاه مشکل دارند!.یا به قول این دوست عزیز با شنیدن اسم سپاه یاد چماق(؟) و بگیر و ببند می افتند... به نظر من این اشتباهه که این خیل عظیم جوانان انقلابی و به قول رهبری عزیز ((بصیر)) رو نبینیم و همیشه منظورمون از جوان یک تعداد معدود از مردم اون هم از نوع مناطق ۱ تا ۳ تهران باشه ضمنا اگر مدیران سایت این محدودیت پست رو حداقل برای دیدن عکسهای رژه کم کنند بسیار بسیار ممنون میشم آخه سالهای قبل از این خبرها نبود...تازه اون موقع من عضو هم نبودم!
  2. آقا ببخشید دوباره!...بالاخره کسی از رژه عکس گرفته یا نه؟...شاید هم من تایپیک رو اشتباه اومدم؟!
  3. ببخشید...یادمه پارسال ۱ روز بعد از رژه یک برادری عکسهای خوبی گذاشته بود...امسال خبری نیست؟ آخه من هرچی سعی کردم نتونستم عکس با کیفیت(رزولوشن بالا) تو نت پیدا کنم...امیدم به اینجا بود که اینجا هم ظاهرا خبری نیست جدا از سرعت کامیونها و وضع مشخص تصویربرداری صداسیما دو تا خبر هم وسط رژه پخش کردند! کاش همه را راه میدادند برای عکاسی!
  4. [quote]اميدوارم براي تاپيك رژه فردا شرط 50 ارسال زو نذارن[/quote] یعنی چی شرط ۵۰ ارسال؟؟...یعنی اگه بذارن ما نمی تونیم ببینیم؟