najaf47

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات: آنتی ویروس قویتر از مک آفی تولید کردیم

Recommended Posts

بسمه تعالی

با سلام

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/showimage.jpg[/img]

[b][size=18][color=green]تولید آنتی ویروس ایرانی بالاتر از مک آفی[/color][/size][/b]

سعید مهدیون مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات طی مصاحبه با خبرنگار مهر گفت: با اشاره به مسائل امنیت فضای تبادل اطلاعات و با تاکید بر اینکه 10 تا 15 درصد حجم بازار متعلق به نرم افزارهای امنیتی است گفت: هم اکنون آنتی ویروس ایرانی بسیار قوی در کشور داریم که تولید داخل است و حتی در بسیاری موارد در شناسایی بدافزارها از آنتی ویروس مک‌ آفی هم بالاتر قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با اشاره به ضد بدافزار "ایمن" که نشان از توانمندی کشور در امر تولید نرم افزارهای امنیتی دارد خاطرنشان کرد: توانمندی کشور بیش از یک محصول است و بزودی شرکتهای دیگری هم در این عرصه وارد بازار خواهند شد.

وی در مورد آخرین وضعیت مرکز توسعه مدیریت اینترنت (متما) با بیان اینکه این مرکز یکی از ابزارهای اصلی مدیریت بر آدرس های اینترنتی (IP) است، ادامه داد: این مرکز به بهبود توسعه و ایمن سازی شبکه کمک می کند که آیین نامه آن تحت عنوان "چگونگی مدیریت IP در کشور" در نوبت تصویب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفته است.

فناوری اطلاعات تا پایان سال شرکتی می ماند

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات با بیان اینکه این شرکت تا پایان سال به صورت شرکتی اداره خواهد شد و به سازمان فناوری اطلاعات تبدیل نمی شود‌ با اشاره به تصویب اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: به دلیل نیمه کاره ماندن برخی پرو‍ژه ها و با توجه به اینکه شرکت فناوری اطلاعات از ابتدای امسال با ساختار شرکتی فعالیت کرده تا پایان سال این روند به همین ترتیب ادامه می یابد و فعالیت شرکت فناوری اطلاعات متوقف نمی شود.

وی با بیان اینکه سازمان فناوری اطلاعات در حال تعیین و تفکیک وظایف حاکمیتی و غیر حاکمیتی برای شروع به کار است ادامه داد: تکلیف پروژه های فناوری اطلاعات نیز پس از این مرحله مشخص می شود.

مهدیون با اشاره به اینکه شرح وظایف و اهداف سازمان فناوری اطلاعات باید به تصویب هیئت دولت برسد اضافه کرد: این وظایف به عهده گروه و مشاوران گذاشته شده است. چرا که دولت سه ماه برای تفکیک وظایف سازمان فناوری اطلاعات مهلت مقرر کرده است.

به گفته وی تمامی پروژه های شرکت فناوری اطلاعات بیشتر جنبه حاکمیتی دارد و پروژه ای که قابل واگذاری به بخش خصوصی باشد وجود ندارد.

منبع: [url=http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1189335]خبرگزاری مهرنیوز[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نجف عزيز امروز فقط خبر هاي خوب مي دي

خدا رو شكر كه در زمينه ي نرم افزار در كشور يك جنبش آغاز شده

اول ساخت بازي هاي كامپيوتري و حالا هم نرم افزارهاي امنيتي

حالا مك آفي ايران رو از ليست سياه خارج مي كنه

چه خوب شد كه بيل گيتز ايران را از كلاس هاي آموزشي مايكروسافت محروم كرد

اين تحريم ها چه خوب جواب داد

مكتب گوهر پرور از همان ابتدا در ايران وجود داشته

هر موقع تهديدي به اين كشور هجوم مياره اين سرزمين اون رو تبديل به يك گوهر مي كنه

همون بلايي كه سالها قبل سر اسكندر آورديم امروز سر نوادگانشان خواهيم آورد و به حول قوه ي الهي اين ايران اسلامي است كه در آخر پيروز اين ميدان خواهد بود انشاالله

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه همچنان ادامه پیدا کنه خیلی خوبه! دانشجوها که توی هر دانشگاهی تحصیل میکنن مثل سراسری، آزاد و پیام نور و .... ظرفیتهایی هستند که باید ازشون استفاده کرد!
واقعا بعضی وقتها چیزهایی از این دانشجویان دیده میشه که آدم افتخار میکنه که همچین کسی هم تو مملکت هست، اما دیدم که کسی تحویل نمیگیره و طرف پشیمون میشه!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
علم اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به آن دست می یابند

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.