Recommended Posts

[URL=http://www.pic.iran-forum.ir/][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/nq0dpz36mrioeymiw27j.jpg[/img][/URL]
بازگشت امنيت به شهر ديرالزور سوريه
ارتش سوريه با محو شدن اوباش مسلح از شرق شهر دير الزور، نيروهاي خود را از اين شهر خارج کرده است.

به گزارش خبرگزاري سانا در سوريه، مقامات رسمي ارتش سوريه اعلام کرده‎اند که نيروهاي نظامي پس از برخورد با اوباش مسلح که به ترور مردم، تخريب اموال عمومي و خصوصي دراين شهر دست مي‎زدند، به پادگان‎هاي خود بازگشتند.

مردم شهر دير الزور نيز از ارتش سوريه به‎خاطر بازگرداندن امنيت به شهر تقدير کردند.

يک گروه حقوق بشري در سوريه اعلام کرد در طول ناآرامي‎هاي هفته گذشته در سوريه دست‎کم 17 نفر کشته شدند.

سوريه در ماه‎هاي گذشته شاهد ناآرامي‎هايي بوده که در جريان آن‎ها تظاهراتي هم در حمايت از دولت بشار اسد و هم در مخالفت با وي صورت گرفته است.

صدها نفر از جمله نيروهاي امنيتي در درگيري‎هاي به وجودآمده از اين ناآرامي‎ها که از اواسط مارس 2011 شروع شد، جان خود را از دست داده‎اند.

مخالفان حکومت بشار اسد با متهم کردن نيروهاي امنيتي مي‎گويند اين نيروها عامل پنهان اين کشتار هستند اما دولت بشار اسد معتقد است برخي از کشورهاي خارجي با حمايت از اوباش مسلح عامل اصلي خشونت‎هاي مرگ‎بار سوريه هستند.
http://www.presstv.com/detail.fa/194460.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
حمايت عرب ها از مردم سوريه

http://www.pic.iran-forum.ir/][img]http://www.pic.iran-forum.ir/images/q088qo72e2m3k9uxzcc.jpg

[color=orange]
تصویر به لینک تبدیل شد.

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[b]باراک اوباما ساعاتی پیش خواستار کناره گیری اسد از قدرت شد. اتحادیه اروپا هم این موضع گیری رو کرد.
فکر کنم فصل تازه ای از حوادث سوریه در حال آغاز هست.[/b][color=red][/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[img]http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1387/12/24/640533_PhotoA.jpg[/img]

[color=darkred] یک جاسوس صهیونیستی بازداشت شده در مصر از تلاش موساد برای عقیم کردن مردان و زنان مصری پرده برداشت.[/color]

ه گزارش فارس، روزنامه الاهرام مصر دیروز در مطلبی نوشت که دادستانی عالی دولت مصر کشف کرده است که "بشار ابو زید" متهم اردنی که به اتهام جاسوسی برای موساد در مصر بازداشت شده است، اطلاعات جدیدی را منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، "اوفیر هراری" افسر موساد از این جاسوس خواسته بود تا شرکتی را برای واردات کالاهای اسرائیلی در زمینه آرایش مو برای مردان و زنان تاسیس کند، این شرکت قرار بود تنها نمایندگی توزیع این کالاها در اسرائیل باشد. الاهرام میافزاید که این افسر موساد به ابوزید گفته است که علت این اقدام در مصر این است که مواد فوق باعث ایجاد نازایی در میان زنان و مردان مصری میشود در نهایت میتواند نسل مصریها را کاهش داده و با خطر نابودی مواجه کند. موساد همچنین از این جاسوس خواسته بود تا شرکت‌های ارتباطی در سودان و لیبی تاسیس کند تا موساد بتواند از این طریق خطوط ارتباطی این کشورها را نیز زیر نظر بگیرند. بشار در اعترافات خود میافزاید که مبالغی که در ازای جاسوسی برای موساد دریافت کرده بالغ بر 35 هزار دلار بوده است که آخرین مبلغ آن 4 هزار دلار بوده که برای گزارشی که از انتشار نیروهای نظامی و امنیتی بعد از انقلاب 25 ژانویه در میدانها و خیابان‌های قاهره تهیه کرده، دریافت کرده است.

[url=http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900527161901]منبع[/url]


[color=orange]
ادغام شد

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سرویس بین الملل ـ مقامات روسیه اعلام کرده اند که همچون گذشته به فرستادن سلاح به سوریه ادامه خواهند داد.

به گزارش «تابناک»، در گزارشی که «دیلی استار» منتشر کرده، رئیس آژانس صادرات سلاح روسیه اعلام کرد: روسیه صادرات سلاح به سوریه را همچنان ادامه خواهد داد.

بنا بر این گزارش، «آناتولی ایسایکین»، در این باره گفته است: در حالی که تحریمی در این زمینه نیست و دستوری هم از سوی دولت برای توقف صادرات سلاح به سوریه صادر نشده، چرا ما باید صادرات سلاح به سوریه را متوقف کنیم؟ بنابراین، ما همچنان به تعهداتمان در این زمینه به صورت کامل پایبند هستیم.

«ایسایکین» که در حاشیه نمایشگاه تجهیزات هوایی در بیرون از شهر مسکو سخن می گفت همچنین در این باره افزود: روسیه یاک 130 و جت های آموزشی و دیگر قطعات تسلیحاتی را به سوریه صادر می کند و همچنان این کار را ادامه خواهد داد، چرا که این کشور، یکی از متحدان قدیمی سوریه است که عمده تسلیحات این کشور را تأمین می کند.

انتشار این خبر در حالی است که ایالات متحده در اقدامی خلاف عرف بین الملل از روسیه درخواست کرده که فرستادن سلاح به سوریه را به دلیل ناآرامی های اخیر این کشور متوقف کند و این در حالی است که این دو کشور، قراردادهای بلند مدت نظامی با هم امضا کرده اند؛ افزون بر این که آمریکا در جریان انقلاب بحرین و ناآرامی های عربستان، نه تنها ارسال سلاح به این دو کشور را متوقف نکرده، بلکه قراردادهای نظامی بسیار پر سر و صدایی را با این دو کشور امضا کرده و اکنون سلاح هایی که با آن معترضان بحرینی سرکوب می شوند، سلاح های آمریکایی هستند.

گفتنی است، بر خلاف تبلیغات گسترده‌ای که درباره ارسال سلاح از سوی ایران به سوریه توسط رسانه های غربی صورت می گیرد، عمده سلاح سوریه را روسیه تأمین می کند؛ افزون بر این که کشورهای مختلف و از جمله کشورهای غربی قراردادهای تسلیحاتی خود را در جریان ناآرامی های مصر، تونس، یمن و بحرین عملیاتی کردند و هیچ کدام را متوقف نکرده اند، به گونه ای که تقریبا کشوری پیدا نخواهد شد که قراردادهای صادراتی خود را به دلیل ناآرامی در یک کشور متوقف کرده باشد.
[url=http://www.tabnak.ir/fa/news/184637/%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%87-%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D9%86%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%D9%85%D8%9F]منبع[/url]


[color=orange]
ادغام شد.

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[size=18]
مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد:
شهادت 7 افسر مصری در حملات جنگنده های اسراییل[/size]

در جریان حملات بامداد امروز جمعه جنگنده های صهیونیستی به منطقه سیناء در مصر 7 تن از افسران ارشد ارتش این کشور شهید و تعداد نامشخصی هم زخمی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از سایت اینترنتی مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، در میان قربانیان این جنایت هولناک دو سرتیپ مصری دیده می شوند.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در قاهره به نقل از منابع ویژه اعلام کرده است که این جنایت صهیونیست ها ، مقامات برجسته نظامی مصری را بر آن داشت تا در راس یک گردان از نیروهای الصاعقه راهی منطقه شوند.

خبرنگار این مرکز اعلام کرده است که جوانان انقلاب مصر به منظور ابراز انزجار خود از این تجاوز درصدد برپایی تظاهراتی گسترده در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره هستند.

یکی از رهبران ائتلاف جوانان انقلاب مصر تاکید کرده است که این تظاهرات پس از اقامه نماز جمعه امروز از میدان التحریر به سوی سفارت رژیم صهیونیستی آغاز می گردد.

از سوی دیگر، منابع رسمی مصر پیشتر اعلام کرده بودند که نظامیان صهیونیست عصر دیروز پنجشنبه 18/8/2011 پس از اجرای عملیات "ایلات" نوار مرزی مصر با فلسطین را هدف حملات موشکی خود قرار دادند که در پی این جنایت 3 تن از سربازان مصری شهید شدند.

خبرهای دریافتی حاکی است که شمار زیادی از نظامیان صهیونیست در مرزهای سرزمین های اشغالی و مصر مستقر شده اند.

http://fa.alalam.ir/israeli-warplanes-attacked-the-testimony-of-seven-officers-in-the-egyptian

[color=orange]
ادغام شد

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

اخبار ساعت 14 گفت سه سرباز مصری ...

کار خاورمیانه دیگه از شطرنج قدرت گذشته ، شده کشتی ، اونم از نوع کمر گیری ...

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جنگنده اسراييلي كجا.........
عامل انتهاري كجا..........

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
فعالان سوری می گويند، دهها هزار نفر پس از برگزاری نمازجمعه در شهر های مختلف سوريه دست به تظاهرات ضد دولتی زده اند و در جريان تيراندازی نيروهای امنيتی به سوی معترضان دست کم ۱۹ نفر کشته شدند.
[b]
اين در حالی است که بشار اسد، رییس جمهوری سوریه، روز پنجشنبه اعلام کرده بود سرکوب معترضان متوقف می شود.
[/b]
گروه «رصد حقوق بشر سوريه» می گويد، درجريان تيراندازی نيروهای امنيتی سوريه به سوی تظاهرات اعتراضی در «درعا» دست کم ۱۵ نفر از جمله يک کودک يازده ساله کشته شدند.

طبق اين گزارش سه نفر در مرکز شهر «حمص» و يک نفر نيز «حراستا» در حومه دمشق کشته شده اند.

«رصد حقوق بشر سوريه» همچنين می گويد، روز جمعه نيروهای دولتی به سوی تظاهر کنندگان در مناطق غباغب، نخيل، الهراک و نوا تیراندازی کردند و دست کم ۱۶ نفر را زخمی کردند.

طبق این گزارش، دهها هزار نفر پس از نماز جمعه در خيابان شهرهای مختلف سوريه دست به تظاهرات اعتراضی زده اند. بنابر گزارشها، بزرگترين تظاهرات ضد دولتی روز جمعه در شهر «حمص» برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «رصد حقوق بشر سوريه» همچنين گفته است در حدود ۲۰ هزار نفر در خيابان های «الخالديه» دست به تظاهرات ضد دولتی زده و خواهان کناره گيری بشار اسد از قدرت شده اند.

طبق اين گزارش تظاهرات ضد دولتی نيز در شهرهای لاذقيه، بنياس و ديرالزور برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل افراد حاضر در شهرهای کرد نشين قاميشلی و آمودا ، می گوید در این دو شهر تظاهرات ضد دولتی برگزار شده است.

اين گزارش اضافه کرده است روز جمعه همچنين تظاهرات اعتراضی در «حماه» و در حومه دمشق برگزار شده است.

خبرگزاری فرانسه به نقل از فعالان سوری می گويد، نيروهای امنيتی در خیابان های شهر لاذقيه مستقر شده بودند تا مانع برگزاری هرگونه تظاهرات اعتراضی شوند.

اين گزارش همچنين می افزايد، در دمشق، پايتخت سوريه، نيز نيروهای امنيتی برای جلوگيری از شکل گيری تظاهرات اعتراضی به سوی معترضان تيراندازی کرده و شماری را نيز بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، اقدامات نيروهای امنيتی برای مقابله با تظاهرات روز جمعه، آزمونی برای وعده بشار اسد به دبيرکل سازمان ملل برای توقف کليه عمليات ارتش اين کشور عليه مناطق و جمعيت غيرنظامی است

لين پاسکو، معاون دبيرکل سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به اعضای شورای امنيت سازمان ملل گفته بود که شمار کسانی که به دست نيروهای امنيتی در جريان اعتراضات در سوريه کشته شده اند از مرز دو هزار نفر گذشته است.

ناوی پيلای، کميسير عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، نيز روز پنجشنبه گفته بود اسناد مدارک نشان از آن دارد که نيروهای امنيتی سوريه عمدا تظاهر کنندگان را هدف قرار می دهند.

به دنبال تشديد انتقادات بين المللی از اقدامات حکومت سوريه در سرکوب معترضان، باراک اوباما، رييس جمهوری آمريکا، روز پنجشنبه برای نخستين بار از بشار اسد خواست تا از قدرت کناره گيری کند.

بريتانيا، فرانسه، آلمان و اتحاديه اروپا نيز خواهان کناره گيری بشار اسد شده اند و به گزارش خبرگزاری فرانسه ديپلمات ها می گويند، اتحاديه اروپا تلاش های تازه ای را برای تشديد تحريم ها عليه حکومت بشار اسد آغاز کرده است.

اين در حالی است که روسيه درخواست آمريکا و ديگر کشورهای غربی را برای کناره گيری بشار اسد رد کرده و و می گويد، بايد به رييس جمهور سوريه فرصت بيشتری برای اجرای اصلاحات داد.

در همين حال، يک مقام سازمان ملل متحد گفته است هياتی از مقام های امور بشردوستانه اين سازمان به سوريه سفر خواهند کرد تا اوضاع اين کشور را از نزديک مورد بررسی قرار دهند.

والری آموس، مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل، روز پنج‌شنبه گفته است: تحقيقات خود را بر مکان‌هايی متمرکز کند که وقوع درگيری در آن‌‌ها گزارش شده است.

خانم آموس همچنين خاطرنشان کرد که دولت سوريه ضمانت کرده است که سازمان ملل می‌تواند به تمامی نقاط سوريه دسترسی کامل داشته باشد.

http://www.radiofarda.com/content/o2_syria_anti_government_protests/24302329.html

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=blue]تظاهرکنندگان در برابر سفارت رژیم صهیونیستی با حمله به این سفارت خواستار اخراج سفیر اسرائیل و لغو معاهده کمپ دیوید شدند.[/color]
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری و زیر نویس اعلام کرد:
تظاهرکنندگان در برابر سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره به موانع امنیتی در برابر این سفارتخانه حمله کردند و خواستار اخراج سفیر اسرائیل از کشور مصر شدند.
هم چنین جمعیت تظاهر کننده بر لغو معاهده کمپ دیوید تاکیید کردند.
بعد از کشته شدن 8 اسرائیلی در حمله به یک اتوبوس در نزدیکی شهر ایلات واقع در جنوب اسرائیل در نزدیکی مرزهای مصر، رژیم اسرائیل حملات هوایی گسترده‌ای را از روز پنج شنبه در غزه و مناطق مرزی مصر ترتیب داده است.
در جریان حملات بامداد روز جمعه 19/8/2011 جنگنده های صهیونیستی به منطقه سیناء در مصر 7 تن از افسران ارشد ارتش این کشور شهید و تعداد نامشخصی هم زخمی شدند.

[color=olive]90/05/29[/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900529052345

--------------

[color=blue] دولت مصر پس از نشست فوق العاده خود درباره حوادث سینا، سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره را فرا می خواند.[/color]
به گزارش پخش اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، در پی شهادت چند تن از نیروهای مرزبان مصری در مناطق هم مرز با اراضی اشغالی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر، دولت مصر در نشستی فوق العاده فراخوانی سفیر این رژیم برای اعلام رسمی اعتراض مصر را خواستار شد.
این تصمیم دولت مصر پس از آن اتخاذ شده است، که دیروز تظاهرات گسترده ای مقابل سفارت رژیم اشغالگر در قاهره برگزار شد.
تظاهرکنندگان با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی، اخراج فوری سفیر این رژیم از قاهره را خواستار شدند.
شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین از دولت مصر خواستند موضعی شرافتمندانه درقبال تجاوزگری های رژیم اشغالگر اتخاذ کرده، و صادرات گاز به این رژیم را قطع کند.

منبع: واحد مركزي خبر
http://www.iribnews.ir/Default.aspx?Page=MainContent&news_num=299756

[color=orange]
ادغام شد .

00Amin[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ميانه خراب بود خراب تر مي شد
حال ما خوش بود خوش تر مي شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
بی عرضه ترین ارتش منطقه ارتش مصره

خاک بر سر فرماندهانشون که مثل.... نشستن کشتن مرزبانانشون رو نگاه میکنن

قصد تلافی هم ندارن؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]بی عرضه ترین ارتش منطقه ارتش مصره

خاک بر سر فرماندهانشون که مثل.... نشستن کشتن مرزبانانشون رو نگاه میکنن

قصد تلافی هم ندارن؟[/quote]

کاری به بحث ندارم.اما دوست عزیز کمی در مورد نیروهای نظامی دو کشور تامل و تفکر کنید شاید جوابتون رو خودتون بدست بیارید.
ارتشی مثل اسراییل میتونه ظرف یک هفته مصر رو با خاک یکسان کنه و مثل جنگهای اعراب این کشور رو وادار به گفتن واژه آشنای غلط کردم بکنه.
درسته ما با اسراییل دشمنی قسم خورده داریم اما قرار نیست که قدرت روز افزون این رژیم رو دست کم بگیریم.
اسراییل فقط با نیروی هواییش که میتونه مصره امروز با این شرایط نابسامان رو به زانو در بیاره.
یا دتون نرفته که در زمان جنگ اگر یک جنگنده اسراییلی سقوط میکرد بلافاصله از مسیره هوایی امنی که از فرانسه براش تدارک دیده بودند جایگزین میشد و همچنین امریکا اجازه نداد حتی یک لحظه با کمبود تسلیحات روبرو بشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اینو میدونم ولی منظور من یه تلافی بود مثل کاری که فلسطینی ها دیروز کردن و 13 راکت به اسراییل زدن یه تلافی که باعث جنگ نمیشه در ضمن مصر اینقدر ها هم ضعیف نیست درسته اسراییل قویه ولی مصر هم کم قدرتی نیست

حالا باید ببینیم چی میشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.