TNT

تصویر: شهید تیرباران‌شده در عملیات طریق‌القدس

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[align=center][color=red][size=18][b]تصویر: شهید تیرباران‌شده در عملیات طریق‌القدس[/b][/size][/color]
[/align]

[align=center][img]http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/4/3/178768_686.jpg[/img][/align]


منطقه عمومی بستان، آذر 1360، رزمندگان با بررسی كارت هویت یك شهید، در حال شناسایی او هستند. عراق در عملیات طریق القدس، تعدادی از رزمندان را به اسارت گرفت و با چشمان بسته آنان را تیرباران كرد.

درباره این عكس چه بگویم، این عكس گواه آن جنایت بزرگی است كه صدام و در كنارش 58 كشور دنیا با قساوت و جور انجام دادند، شاهد اثبات حقیقتی است كه خیلی ها سعی در انكار آن دارند، نمونه بارز ارزش هایی است كه به ظاهر می گویند پایمال شد و به گمان عده ای معدود از یاد می رود، مگر می توان این جنایت را به فراموشی سپرد، این اتفاق و این اعتراض سرخ بر حاكمیت سیاه جباران زمانه ما، فریاد خشمی است بر سر سكوتی كه همه ی حلقوم های بریده شده در كربلا گواه آنند، «شهادت» آن چیزی است كه برخی نامردمان نااهل می خواهند از تاریخ پاك كنند و «نمونه»ای است از آن كه باید باشد و «گواهی» است بر آنچه در این «زمانه جور و ستم» خاموش و پنهان، بر دنیای ما می گذرد و تنها شهادت شیوه مقاومتی است كه حقیقت را روزی برملا می كند، ما در زمانه ای زندگی می كنیم كه نظام كفر، دروغ و ریا آن را خلع سلاح كرده و وفاداران به حقیقت و امام و ولایت را تهدید می كند.

اما همه این تهدیدها و اتفاقات شوم با معجزه ای با عنوان شهادت، باعث ثبات و قوام این نظام شده است. به راستی كجا بودند آن زمان كسانی كه در حال حاضر دم از دموكراسی خواهی و انسان دوستی می زنند و فریاد وا اسلاما سر می دهند، رزمنده ای را اسیر بگیری و بعد چشم بسته، او را به شهادت برسانی، مگر تاریخ به آسانی از این جنایات می گذرد؟

و اما تو عزیز دلم كه در غربت تنهایی شیعه چشمان زیبایت را بسته و به شهادتت رساندنت، فدای مظلومیتت شوم، می دانم در آستانه رفتن به سوی معشوق چهره ات گلگون و برافروخته و قلبت مالامال از شوق به تپش درآمده بود، چگونه فاصله حضور را كم كردی و با شهادت به بالاترین قله ی معراج بشریت رسیدی. در هنگام جنگ تحمیلی، با عزت، حیات ابدی خود را تضمین كردی و با شهادت، حیات و زندگی و ایمان و آینده این نظام را تثبیت نمودی!


[url=http://mashreghnews.ir/fa/news/53277/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D9%8A%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%E2%80%8C-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%A8%D9%87%D9%87-%D8%AC%D9%86%D9%88%D8%A8-+-%D8%B9%DA%A9%D8%B3]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تو همين عمليات خداوند لطفشو شامل حال رزمندگان اسلام ميكنه و گرداني كه عملا گم شده و ديگه ارزش جنگي نداره ( يا كشته ميشن يا اسير ) يهو سر از پشت نيروهاي عراقي در ميارن و عراقي ها رو غافل گير ميكنن icon_rolleyes

از اين صحنه هاي غير انساني فراوونه :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
جمهوری اسلامی ایران تنها دو ماه پس از پیروزی در عملیات ثامن الائمه (ع)، عملیات طریق القدس را در سال دوم جنگ (آذرماه سال 1360) با سرعت بسیار و بر پایه تحولات جدید و شور و هیجان ایجاد شده در کشور، به عنوان بزرگ ترین عملیات خود در مقیاس گسترده، طرح ریزی کرد.
شهر بستان مركز یكی از بخش‎های شهرستان دشت آزادگان است كه در غرب منطقه عمومی اهواز قرار دارد.رزمندگان سپاه اسلام متشكل از 70% نیروهای سپاه و 30% نیروهای ارتش، برای باز پس گیری این منطقه اقدام به انجام عملیات طریق القدس با رمز مقدس « یا حسین ـ علیه السلام ـ» نمودند در این عملیات ایران برای اولین بار به مرزهای بین المللی دسترسی پیدا كرد.

سه هدف اساسی این عملیات :

1- انهدام هر چه بیشتر ماشین جنگی عراق.
2- دست یافتن به مواضعی مناسب جهت کم کردن خطوط پدافندی و نهایتاً آزاد سازی نیروهای خودی از پدافند به منظور افزایش توان خودی در عملیات بعدی.
3- آماده شدن برای انجام عملیات نهایی و آزاد سازی گام به گام مناطق اشغالی.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.