mahdavi3d

تصویر چهره گوگل ماقبل تاریخ/ تفاوت چهره قدیمی و جدید 2وب سایت مشهور

Recommended Posts

[align=justify]
[color=darkblue]وب سایتهای مشهوری مانند گوگل و آمازون در گذشته ای که در جهان فناوری می توان آن را گذشته ای بسیار دور یا ما قبل تاریخ نامید، چهره ای کاملا متفاوت داشته اند که بسیاری حتی آن را به خاطر نمی آورند.[/color]

به گزارش خبرگزاری مهر، زمان در جهان فناوری به اندازه ای سریع می گذرد که می توان مقیاسهای زمانی در این جهان را با مقیاسهای زمان کیهانی مقایسه کرد، مثلا 14 سال پیش برای گوگل زمانی ما قبل تاریخ به شمار می رود. شاید برای بسیاری اهمیت نداشته باشد، اما صفحه های اصلی وب سایتهای اینترنتی از قیبل آمازون، گوگل و فیس بوک نسبت به ماقبل تاریخشان تغییرات زیادی کرده است.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/01/746255_orig.jpg
گوگل ما قبل تاریخ

بسیاری از کاربران به یاد نمی آورند که زمانی در وب سایت گوگل علامت تعجبی در برابر نام گوگل قرار داشت و این موتور جستجو تنها می توانست 25 میلیون صفحه را نمایش دهد، در حالی که امروز تعداد این صفحات به 25 میلیارد رسیده است.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/01/746251_orig.jpg
گوگل پس از 14 سال

همچنین وب سایت آمازون زمانی تک رنگ بود و عبارت بزرگترین فروشگاه کتاب بر روی آن نقش بسته شده بود، کلمات نقش بیشتری را در صفحه اصلی این وب سایت نسبت به تصاویر به عهده داشتند. اما اکنون باورش مشکل است که این صفحات اینترنتی ما قبل تاریخ در مدت زمانی کوتاه به صفحاتی پیچیده و سنگین تبدیل شده اند که تنوع مفاهیم آنلاین در آنها نامحدود است.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/01/746254_orig.jpg
چهره وب سایت آمازون در سال 1994

صفحه اصلی وب سایت آمازون در سال 1994 کاملا متفاوت از صفحه امروزی آن بوده است، اما هنوز در آن نشانه های تاریخی از قبیل بخش "پیشنهادات مشتریان" و رنگ آبی لینکهای ارائه شده باقی مانده است. صفحه اصلی آمازون امروز بسیار رنگارنگ تر از گذشته بوده و طیف گسترده ای از اقلام و کالاها را ارائه می کند.

http://www.mehrnews.com/mehr_media/image/2012/01/746249_orig.jpg
آمازون در سال 2012

[color=olive]۱۳۹۰/۱۰/۳۰[/color]
منبع: خبرگزاري مهر
http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1513530[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[align=center]mahdavi3d جان سلام

اگر در چند روز گذشته وارد سایت گوگل شده باشید حتما یک تغییر غیر عادی در صفحه ی اصلی و ساده ی این سایت نظر شما را جلب کرده است . گوگل بر روی لوگوی معروف خود در صفحه ی اصلی سایتش یک نوار سیاه قرار داده بود تا جایی که این نوار سیاه رنگ کل لوگوی گوگل را پوشانده بود. تصویر زیر در چند روز گذشته از سایت گوگل گرفته شده است

[img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/745752_orig.jpg[/img]

به خبر زیر از خبرگزاری مهر توجه کنید[/align]

[align=center][color=red]برای اعتراض به یک قانون[/color][/align]

[size=18][align=center][b][color=red]گوگل هم سیاه پوش شد[/color][/b][/align][/size]

[align=center]گوگل نیز در کنار سایتهایی چون ویکی پدیا در اعتراض به بررسی قانون توقف سرقت اطلاعات در کنگره آمریکا امروز چهارشنبه سیاه پوش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، قانون توقف سرقت آنلاین (SOPA) و قانون محافظت از IP یا PIPA، دو قانونی هستند که طرح آنها با هدف متوقف کردن سرقتهای آنلاین در کنگره آمریکا در حال بررسی اند.

در راستای اعتراض به این قوانین، امروز چهارشنبه بسیاری از سایتهای معتبر جهان از جمله "ویکی پدیا" صفحه اصلی خود را به رنگ سیاه درآورده اند.

گوگل نیز در حمایت از این اعتراضات لوگوی خود را سیاه کرده است.

این قوانین که در حال بررسی هستند و می توانند فروش آنلاین فیلمهای به سرقت رفته، موسیقی و دیگر محصولات هنری را به واسطه وادار کردن شرکتهای اینترنتی برای مسدود کردن دسترسی به وب سایتهای خارجی که این منابع را فراهم آورده متوقف کند.

موافقان این قوانین معتقدند این قوانین نمی توانند به وبسایتهای آمریکایی آسیبی وارد کنند. این درحالی است که مخالفانی چون گوگل و ویکی پدیا این قوانین را برابر با سانسور محتوای اینترنت دانسته و آن را بر خلاف اصل آزادی اینترنت می دانند.

به همین دلیل گوگل در زیر لوگوی سیاه خود نوشته است: "به کنگره بگویید: لطفاً وب را سانسور نکن!"[/align]

[align=center][url=http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1512384]منبع خبرگزاری مهر[/url][/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.