nasirirani

فورى؛ترور امام جمعه اهل سنت شهر راسك واز حاميان وحدت شیعه وسنی در سيستان

Recommended Posts

امام جمعه اهل سنت شهر راسك به دست عوامل استكبار به شهادت رسید

[b]سرباز - امام جمعه اهل سنت شهر راسك از توابع شهرستان سرباز سیستان وبلوچستان عصر روز جمعه در مسیر چابهار – سرباز به دست عوامل استكبار جهانی به شهادت رسید.[/b]

[color=blue]به گزارش ایرنا مولوی مصطفی جنگی زهی كه پیش از این نیز از یك سوءقصد مسلحانه جان سالم بدر برده بود از جمله روحانیون طرفدار انقلاب اسلامی و از حامیان وحدت شیعه وسنی در منطقه بشمار می رفت.

وی ساعاتی پیش از ترور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفته بود: اطاعت از رهبر و شركت در انتخابات كشور اسلامی واجب شرعی است.[/color]
وی افزود: اطاعت از رهبرمعظم انقلاب و شركت در انتخابات كشور اسلامی ایران برای عموم مردم واجب شرعی است.

مولوی مصطفی جنگی زهی اظهار داشت: طبق عقیده اهل سنت و جماعت اطاعت از اوامر حاكم وقت در سرزمین اسلامی واجب شرعی است.

وی ادامه داد: از آنجایی كه هم امام راحل (ره) و هم مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین بر شركت آحاد مردم در صحنه های سیاسی - اجتماعی از جمله انتخابات تاكید داشته و دارند، لذا این امر تكلیفی بر دوش همه ملت بزرگ ایران اسلامی است.

مولوی جنگی زهی از حضور گسترده و حداكثری مردم در پای صندوق های رای به عنوان نماد عظمت و اقتدار نظام اسلامی یاد كرد و اظهار داشت: برای حفظ این اقتدار و عظمت باید امروز مطیع رهبری بوده و فعالانه در پای صندوق های رای حاضر شویم.

امام جمعه مسجد خضراء راسك، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را از حساس ترین های صحنه های سیاسی اجتماعی كنونی كشور دانست و گفت: دشمنان نظام اسلامی از هم اكنون تبلیغات خویش را برای كمرنگ كردن حضور مردم در پای صندوقهای رای آغاز كرده اند ولی بطور قطع جواب این ملت هوشیار و بیدار به آنها قاطع و دندان شكن خواهد بود.

روحانی برجسته اهل سنت جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به روحیه مشاركت جویی بالای مردم شهرستان مرزی سرباز بیان كرد: در این دوره از انتخابات مشاركت مردم حداكثری و به احتمال قوی بالای 90 درصد خواهد بود.

یك مقام رسمی آگاه شهادت مولوی مصطفی جنگی زهی را دنباله برنامه ضد انسانی قدرت های سلطه طلب استكباری دانست كه بعد از خنثی شدن توطئه های متعددش برعلیه جمهوری اسلامی ایران رسما حذف فیزیكی دانشمندان و مبارزان طرفدار انقلاب اسلامی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

این مقام با اشاره به اینكه اقداماتی از این دست راه به جایی نخواهد برد، تصریح كرد: بدون تردید صدها مولوی مصطفی جنگی در گوشه وكنار ایران اسلامی وجود دارد كه با پیروی از منطق مانند این شهید در درون جبهه حق در مقابل جبهه باطل ایستاده اند.

وی خطاب به آمران و عاملان این گونه ترورهای كور گفت: اگر اهل منطق و حق وحقیقت هستید چرا به جای گفتمان و اثبات ادعای خود از طریق بحث و منطق، به ترور و حذف فیزیكی طرف مقابل خود دست می زنید.

http://irna.ir/News/30774786/امام-جمعه-اهل-سنت-شهر-راسك-به-دست-عوامل-استكبار-به-شهادت-رسید/استانها/

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خیلی بده کی ترور شد



چرا اینقدر اتفاقات بد پشت سر هم می افته بزارید اولیش هضم بشه بعد..... :mrgreen:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
راکبان یک موتورسیکلت روز گذشته در مسیر چابهار به سرباز اقدام به ترور مولوی مصطفی جنگی‌زهی امام جمعه اهل سنت راسک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مولوی مصطفی جنگی‌زهی روز گذشته در مسیر چابهار ـ سرباز به دست عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید.

وی از طرفداران انقلاب اسلامی و از حامیان وحدت شیعه و سنی در منطقه به شمار می‌رفت که به دست عوامل استکبار جهانی به شهادت رسید.

ساعاتی بعد از اعلام این خبر، مشخص شد که فرد همراه مولوی مصطفی جنگی‌زهی نیز که سلیمان کوهساری 60 ساله اهل و ساکن روستای حاجی‌آباد این منطقه بود، به شهادت رسیده است.

احمدرضا ریگی فرماندار شهرستان سرباز امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در راسک اظهار داشت: ساعت5.30 عصر روز گذشته دو نفر موتورسیکلت سوار، مولوی مصطفی جنگی‌زهی امام جمعه اهل راسک و یکی از همراهانش به نام سلیمان کوهساری 60 ساله اهل و ساکن روستای حاجی‌آباد را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

وی افزود: مسئولان امنیتی سیستان و بلوچستان در حال شناسایی عاملان این ترور کور هستند.

ریگی ادامه داد: انجام این گونه حرکات تروریستی کار دشمنان کوردل نظام بوده که با هدف تفرقه بین مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان انجام شده است.

فرماندار سرباز تصریح کرد: دشمن بداند اقدامات تروریستی در اراده و وحدت مردم شهید پرور و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان کوچک‌ترین خللی ایجاد نخواهد کرد.

پیکر مولوی مصطفی جنگی ‌زهی و سلیمان کوهساری فردا صبح بر دستان مردم غیور و شهید پرور شهرستان راسک تشییع می‌شود.

[url=http://www.tabnak.ir/fa/news/221413/%D8%AC%D8%B2%D8%A6%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%AC%D9%85%D8%B9%D9%87-%D8%A7%D9%87%D9%84-%D8%B3%D9%86%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DA%A9]منبع[/url]

[color=red]ادغام شد.
rezat1980[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.