death-white

تحلیل و پیگیری تحولات سوریه (1)

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آقای بشار اسد در جوانی البته الان ماشالله زیاد تغییر نکردند

شخصا اگر جای ایشون بودم نصف موهام سفید شده بود

 

hsoykx48w9m3e4kauk9c.jpg

 

http://8pic.ir/images/hsoykx48w9m3e4kauk9c.jpg

 

به نقل از پیچ تحولات سوریه

 

میدونی ، ژنش خوبه hee_hee

  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

از روز گذشته منطقه ریف ادلب، در شمال غربی سوریه بار دیگر شاهد از سرگیری درگیری‌های مسلحانه بین ۲ گروه تروریستی «جبهه النصره» و «ارتش آزاد» بود

 

 

۲ گروه تروریستی «جبهه النصره» و «ارتش آزاد» در مناطقی بود که النصره پس از طرد گروه تروریستی «جبهه انقلابیون سوریه» آن را به تصرف خود درآورده است.
براساس این گزارش‌های دریافتی، جبهه النصره با حمله به شهرک «النقیر» در جنوب ادلب با گروه تروریستی موسوم به «گردان العلمین» وابسته به ارتش آزاد درگیر شدند که به تسلط النصره بر این شهرک منتهی شد.
این درحالی است که منابع محلی تاکید کردند، جبهه النصره قصد دارد، پس از بیرون کردن جبهه انقلابیون سوریه از میدان هم اکنون حملات خود را بر ارتش آزاد متمرکز کرده تا این گروه را از استان ادلب بیرون کند.
در همین راستا این گروه تروریستی تکفیری شهرک «معر شورین» در ریف جنوبی ادلب را نیز مورد حمله قرار داد و عناصر این گروه شماری از جوانان این شهرک را به اتهامات مختلف و واهی بازداشت کرد.
در شهرک «کفر عوید» نیز جبهه النصره پس از حمله به این شهرک سیطره خود بر آن و پیوستن عناصر مسلح موجود در آن را به خود اعلام کرد.

 

به نقل از : پیج تحولات سوریه

  • Upvote 1
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اقای hamidz65
شما چرا خبر های فارس رو به نقل از پیج تحولات سوریه اینجا قرار میدهید

هدفتون چیه؟
  • Upvote 10
  • Downvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

برادر عزیزم امین گرامی از کیفیت ژن فرمودند

جناب حمید هم یک عکس با کیفت قرار دادند

اینم نشان از کیفیت ژن

 

 

bnuzkuy3rzwownn0ag23.jpg

 

 

http://8pic.ir/images/bnuzkuy3rzwownn0ag23.jpg

 

 

ماشالله تکون نخوره تیپش

باور بفرمایید بنده که از دور خبر میخونم توی این سه سال پیر شدم

اون اوائل که خواب و زندگی نداشتم فقط نقشه میخوندم در حدی که میتونم تور سوریه گردی بزنم

ویرایش شده در توسط ahmad1361
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

 

نظامی ربوده شده ترک در خاک سوریه، آزاد شد 
افسر نظامی ترکیه ای که چند روز پیش با ورود به خاک ترکیه از سوی عده ای ناشناس به گروگان گرفته شده بود، آزاد شد.
 
به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری دوغان، احمد داوود اوغلو، نخست وزیر ترکیه، در گفتگویی فوری اعلام کرد: نظامی ترکیه ای که در خاک سوریه ربوده شده بود؛ با عملیاتی موفقیت آمیز توسط سازمان اطلاعات ملی (MIT) به همراه نیروهای مسلح ترکیه (TSK) آزاد شده و در سلامت کامل به کشوربازگشته است.
بولنت آرنج، معاون نخست وزیری ترکیه در این خصوص به روزنامه نگاران گفت: تا کنون سازمان اطلاعات ملی ترکیه عملیات های موفق زیادی داشته است که به نحو احسن انجام شده اند. یکی دیگر از این عملیات موفقیت آمیز با آزادی نظامی ترکیه به اثبات رسید. در این خصوص تحقیقات را شروع خواهیم کرد. با اطلاعاتی که از خود وی خواهیم گرفت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد، این گروگانگیری از جانب چه کسانی بوده با چه هدفی دنبال شده است را هم خواهیم فهمید. 
لازم به ذکر است: "اوزگور ارُس" که از سال 2011 وارد نیروهای مسلح ترکیه (TSK) ترکیه شده است، در اول ژانویه 2015 در پی عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان وارد خاک سوریه شده و توسط گروه ناشناخته ای ربوده شده بود. هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص چگونگی آزادسازی وی منتشر نشده است.
http://kurdpress.com/Fa/NSite/FullStory/News/?Id=76711#Title=%0A%09%09%09%09%09%09%09%09نظامی ربوده شده ترک در خاک سوریه، آزاد شد%0A%09%09%09%09%09%09%09

 

کدون عملیات!!!!در مورد  گروگان‌های کنسولگری موصل هم از این چرندیات می‌گفتند.که مشخص شد با زندانی‌های داعش مبادله شده بودند...کلا این مقامات ترکیه دست  برخی‌ از مسئولین ما رو از پشت بستن با این گنده گویی هاشون...فقط نمیدونند که جهان و البته نیمی از مردم ترکیه بهشون میخندند


امروز شبحی دنیا را درنوردیده است: داعش...

همه اتفاق نظر دارند، آنها هیولا هستند. همانطور که در کشورها معمولا همه اقشار در برابر دشمن خارجی متحد می شوند حالا هم روی زمین همه در برابر داعش متحد هستند. فقیر و غنی...

و البته همه جهان از این حیوانات انسان نما وجود دارند و آنها می روند تا به داعش بپیوندند...

کمتر به پایگاه اجتماعی داعش اشاره شده و کسی نمی گوید که چرا از تمام جهان به آنها می پیوندند. مگر می شود کسی انسان باشد و اینقدر خش باشد؟ انسان هایسی که انسان هستند همه به روزمرگی ها یشان ادامه می دهند. آرام و سربزیر. کارمند می شوند، کارگر می شوند و سعی می کنند پیشرفت کنند و به موفقیت برسند و بعدش هم بمیرند.

 

اما

آنها نقطه مقابل هستند. اگر تفکر جهانی و رایج، زندگی را به مثابه زندگی، زنده ماندن به هر قیمت و در هر شرایطی را تنها اصل اخلاقی می داند، آنها، داعشی ها، نقطه ی مقابل هستند. زندگی برایشان تبدیل به متافیزیک نشده است. حاضر نیستند برای زنده ماندن ...زندگی را بلیسند.برای آنها زندگی و زنده ماندن بی ارزش است.همانطور که برای نقطه مقابل (جهان مدرن)تنها اصل زنده ماندن به هر قیمت استو آنها درست روی تنها نقطه ضعف و تنها نقطه ی قوت طرف مقابل انگشت گذاشته اند...

 

فقط خون می تواند خون را متوقف کند...

متوجه نشدم...اینجا داره به بهانه داعش از تفکر مزخرف  مدرن بخور،کار کن،بمیر... دفاع میکنه؟

  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بشار اسد رو مثل یک اهن معمولی فرض کنید که چهار سال است که وارد یک کوره شده و دارن مدام با پتک میزننش و هی در  کوره هم میدمند 

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

10422915_836477126415785_108619035890483

البته این بچه ها فرزندان خونی این شهدای بزرگوار نیستند اما این عکس عجیب حس جاوادانگی رو به انسان منتقل می کنه... یاد ققنوس میندازه انسان رو...

ویرایش شده در توسط i-ronin
  • Upvote 5

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

کشته شدن ۳۶ انگلیسی در عراق و سوریه

 

روزنامه انگلیسی «دیلی میل»، نوشت: به تازگی یک انگلیسی داعشی دیگر به نام «ابو قدما البریتانی» در سوریه کشته شده است.
به گفته «شیراز ماهر»، پژوهشگر مرکز مطالعات کالج لندن، برابر گزارش های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نزدیک به گروه داعش، مطمئن هستیم که این فرد کشته شده، انگلیسی است؛ با این حال، جزئیات هویتی وی از جمله محل زندگی اش، هنوز مشخص نشده است.
به نوشته این روزنامه، ماه نوامبر گذشته یکی از ماه های مرگبار برای انگلیسی هایی بود که به گروه های تروریستی همانند داعش در سوریه وعراق پیوسته اند.
این روزنامه افزود: درهمین حال، یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس به دیلی میل گفته است که نمی تواند گزارش های منتشر شده درباره شمار و هویت انگلیسی داعشی کشته شده را تایید کند.
بر اساس گزارش های رسمی، بیش از 500 انگلیسی برای جنگیدن در کنار گروه های افراطی و تروریستی به سوریه و عراق رفته اند و گفته می شود که تا کنون نیمی از آنان به انگلیس بازگشته اند.
گروه تروریستی داعش، جنایت های بسیاری در کشورهای عراق و سوریه مرتکب شده است و به گفته سران کشورهای غربی، این گروه اکنون به عنوان یک تهدید جدی برای حامیانش به شمار می رود.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

انهدام تانك ارتش سوريه به وسيله موشك TOW در منطقه صنعتي شيخ نجار شمال شرقي حلب

 

zec9odzr2tnke3liiye9.png

 

tdsbsle1o6x0hc54dwkf.png

  • Upvote 3
  • Downvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

انهدام تانك ارتش سوريه به وسيله موشك TOW در منطقه صنعتي شيخ نجار شمال شرقي حلب

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

جناب امیر ارسلان خان

نگفتند از کدوم سمت به شیخ نجار شلیک کردند ؟

چون اینجوری که میبینم یک بخش متراکم مسکونی بنظر میرسه

با تشکر

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بعد از سیطره بر بخش اعظم مناشر بریج و مجبل!چچنی ها تو این سرما بی خیال نمیشن! میرن جلو حمله می کنن. مسلحین مخالف سوری از پشت سر میرن دنبالشون.
تلفات سوریها یک نفر بوده از دیروز تا الان. این نشون میده مهاجم اصلی یکی دیگست.
امروز چچنی ها تله میاسات هم تصرف کردن (هنوز فیلمی بیرون نداند ) . از لجان شعبیه (مسلحین اهل شهر حلب ، بسیار کم آموزش دیده ) یکی دو نفری اسیر هم گرفتن. بقیه هم فرار کردن داخل منطقه بریج.

 

nnp6fulopqw8y8xfnoho.jpg

 

http://8pic.ir/images/nnp6fulopqw8y8xfnoho.jpg

رزمندگان شیعه و حزب الله اصلا در این نقطه حضوری ندارن و در ملاح،حندرات و سیفات حضور دارن.
لشکر 4 ارتش سوریه +تیپ قدس فلسطینی +لجان شعبیه واقعا ترکوندن با این مقاومت ستودنیشون!
حالا باید دید بالاخره این فرار کردنها تموم میشه یا نه بریج و دوار بریج هم تحویل مسلحین میدن فرار می کنن.

 

اینم آخرین وضعیت

 

i8rhl1eqij92d6mfmlb6.jpg

 

http://8pic.ir/images/i8rhl1eqij92d6mfmlb6.jpg

 

به نقل از پیچ تحولات سوریه

ویرایش شده در توسط ahmad1361
  • Upvote 9

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بعضی رسانه‌ها از اخراج خالد مشعل، رئیس شاخه سیاسی گروه حماس از قطر خبر داده‌اند، اما حماس این خبر را تکذیب کرده، با این حال اسرائیل از دولت قطر به خاطر "اخراج" آقای مشعل تشکر کرده است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان امروز سه شنبه ۶ ژانویه (۱۶ دی) گزارش کرد که رهبران حماس پس از اخراج از قطر به ترکیه می روند. دیروز هم برخی رسانه های ترکیه نوشته بودند پس از آنکه قطر خواستار خروج خالد مشعل از این کشور شده، خالد مشعل با احمد داووداوغلو نخست وزیر ترکیه ملاقات کرده و در مورد امکان نقل مکان به آنکارا گفتگو کرده است.

خالد مشعل دو هفته پیش با حضور غیرمنتظره در یکی از تجمع های عمومی حزب حاکم ترکیه، رهبران این کشور را مورد تمجید قرار داده و خواستار همکاری بیشتر فلسطین و ترکیه در "نبرد برای آزادی قدس" شده بود.

در واکنش به انتشار خبر اخراج اعضای حماس از دوحه، پایتخت قطر، عزت رشق، عضو دفتر سیاسی حماس در گفتگو با خبرگزاری رویترز اخراج خالد مشعل از دوحه را تکذیب کرده است. یک منبع دیگر نزدیک به حماس، که نام وی اعلام نشده نیز، گفته که "آقای مشعل هنوز در دوحه است و برنامه ای برای ترک قطر ندارد".

با وجود تکذیب این خبر از سوی منابع نزدیک به حماس، آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه اسرائیل گفته است: "ما به قطر به خاطر این تصمیم تبریک می گوییم و از دولت ترکیه انتظار داریم که همین کار را انجام بدهد."

در اظهار نظری جداگانه، امانوئل نچسون، سخنگوی وزارت امور خارجه اسرائیل گفت که آقای لیبرمن و همکاران وی در سال های اخیر از طریق "کانال های رسمی و غیررسمی" پی گیر قطع "حمایت مستقیم و غیرمستقیم" قطر از حماس بوده اند.

خالد مشعل و اعضای دفتر سیاسی حماس، تا پیش از اوج گیری جنگ داخلی در سوریه، در پایتخت این کشور مستقر بودند، ولی به دنبال متهم شدن به حمایت از مخالفان دولت بشار اسد، ناچار به خروج از دمشق و انتقال به دوحه شدند.

به گزارش سی ان ان، قطر علاوه بر مسئولان حماس، اعضای گروه اخوان المسلمین مصر را نیز اخراج کرده است. اعضای این گروه پس از روی کار آمدن نظامیان در مصر، از کشور خود فرار کرده و در قطر مستقر شده بودند.

این شبکه افزوده که اخراج اعضای اخوان المسلمین، در پی تلاش های عربستان سعودی برای تقویت روابط مصر و قطر صورت گرفته است.

روابط میان این دو کشور عربی، در پی حمایت های قطر از اعضای گروه اخوان المسلمین، که مخالف دولت فعلی مصر هستند، رو به تیرگی گذاشته بود.

 

به نقل از بی بی سی فارسی

---------------------------------------------------------

اگر ایشون بره ترکیه

کار در سوریه بازهم بیشتر گره میخوره

مگر اینکه ترکیه بخواد ایشون رو قبول نکنه که اینبار به نفع ما میشه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.