mohmohammadi20

راه پیمایی عقاب

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

واحد ویژه ی چتربازان
برای چترباز شدن دوره های متعددی را باید سربازان بگذرانند. یکی از دوره ها دوره ی راه پیمایی عقاب هست. از پریدن از هواپیما شروع و با گرفتن نشان عقاب (طلایی) پایان میابد.
سربازانی که فکر میکنند اماده هستند و یا مجذوب این دوره ها شده اند. اگر ضعیف باشند نمیتوانند بایستند.

در کارلسبوری مدرسه ی چتربازی واقع شده است. هر سال سربازان و افسران سخت ترین راه پیمایی را انجام می دهند.
کسی که انتخاب میکند و تمرین میکند پس این دوره را به اتمام میرساند. اما بعد از ان بی علاقه نمیشود. به نقل از فرمانده ی مدرسه .
هیچ دوره ای در تمام جهان همچون این دوره ی استثنایی افراد را مجبور نمیکنند که راه به این درازی را در این مدت کم طی کنند.

بعد از هفت ماه اموزشهای مقدماتی وقتی که زمان ان فرا برسد در هفته ی مورد نظر افراد در گروهی دیگر خودشان را برای یک امتحان سخت دیگر اماده میکنند.
قبل از دوره ی راه پیمایی عقاب افراد اموزشهای زیادی را فرا گرفته اند و این اخرین دوره ای است که فرد برای گرفتن نشان عقاب انجام میدهد.
یکی از افرادی که این دوره را میگذراند میگوید: من فاصله ای که قرار است پیموده بشود را مد نظر دارم . در این دوره ما سنگینتر از دوره های قبل کار میکنیم. فاکتورهای زیادی است که مهم است اما نباید خود را نگران بکنیم . مثل این است که در یک راه قدم بگذاریم این عجیب نیست.

این دوره برای بدن خیلی سخت است به این معنی که در یک شبانه روز با کوله پشتی سنگین باید یک مسیر کامل به طول 70 کیلومتر را طی کنند. ترک برداشتن استخوان یا شکستن استخوان افسران و سربازان به خاطر کوله پشتی اتفاقی است که محال نیست.

برای تمام کردن موفقیت امیز دوره افراد باید تمام اموزشها و علومی را که فرا گرفتند به کار ببرند در غیر این صورت این یک شبانه روز ممکن است خیلی سختر از انچه که هست بنماید.
یکی از افراد شرکت کننده میگوید من یکمی ترس دارم از اینکه چطور بپرم و اینکه در ابگیرها غرق شوم یا گیر بیافتم. اما خود دوره قطعا یک دوره ی سختی خواهد بود سعی میکنم هرطور که هست بپیمایم و به طرف جلو برم و با سرسختی خودم را به کمپ برسانم.

فرمانده ی مدرسه میگوید: ما و بعضی ها این دوره را هر سال انجام میدهند و ما میدانم که چطور بدن واکنش نشان میدهد. ما میدانم شانه ها در ستون فقرات و پاها بعد از بیست یا چهل کیلومتر چطور میشود. خیلی ها این را نمیدانند. برای بعضیها ممکن این یک تجربه ی جدید باشد . این دوره فقط چگونگی شناخت بدن نیست بلکه چه وسایلی و چگونگی چیدن کوله پشتی نیز مهم است.
سوار بر یک هرلوکس و رسیدن بر روی موقعیت مورد نظر و روشن شدن چراغ سبز افراد به ترتیب به بیرون پرت میشوند و بر روی بیشه زار فرود می ایند. تقریبا 24 ساعت راه پیمایی از هم اکنون شروع میشود. پس از جمع کردن چتر ها اولین مرحله طی کردن مسیر زیر خط های قدرت انتقال برق هست.

برای قبولی باید از سه ایستگاه مستقر در مسیر هر گروه قبولی بگیرد تا بتوانند ادامه بدهند زمان اختصاص داده شده برای شصت کیلومتر 20 ساعت میباشد.
10 کیلومتر دیگر از این مسیر قسمت تمرینات فردی هست.هر فرد باید به تنهایی این دوره ها را طی کند. و اخرین مرحله از این دوره میدان تیر هست.
  • Upvote 4

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.