AmirAzad

میرزا کوچک خان ، کشتی سابق نیروی دریایی سپاه پاسداران

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

دریای شمال ظرفیت توریستی تفریحی به اون صورت نداره در واقع اگه داشت این کشتی بیکار نمیموند!

بهترین کار اینه که این کشتی به خلیج فارس انتقال پیدا کنه در صورت استقرار این کشتی در جزیره کیش یا حتی بندرعباس و استفاده به عنوان یک هتل دریایی یا یک مینی کروزر (البته مینی که چه عرض کنم میکرو کروزر بیشتر به واقعیت نزدیکه برای این کشتی) خدمات تفریحی خوبی به مسافران بده یا حتی تورهای خلیج فارس نوردی رو به اجرا بذاره و مطمئنا استقبال خوبی هم ازش خواهد شد وقتی که قایق هایی اندازه یک لنج ماهیگیری در کیش بواسطه شام موزیکال اون همه خواهان داره مطمئنا برای این یکی باید سرو دست شکسته شود.
  • Upvote 3

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='Maldini' timestamp='1405320928' post='392923']
اینو چطوری از خزز ببریم خلیج فارس؟ raised_eyebrow
[/quote]

[url="http://en.wikipedia.org/wiki/Volga%E2%80%93Don_Canal"]Volga–Don Canal[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote name='TALASH' timestamp='1405295404' post='392900']
دریای شمال ظرفیت توریستی تفریحی به اون صورت نداره در واقع اگه داشت این کشتی بیکار نمیموند!

بهترین کار اینه که این کشتی به خلیج فارس انتقال پیدا کنه در صورت استقرار این کشتی در جزیره کیش یا حتی بندرعباس و استفاده به عنوان یک هتل دریایی یا یک مینی کروزر (البته مینی که چه عرض کنم میکرو کروزر بیشتر به واقعیت نزدیکه برای این کشتی) خدمات تفریحی خوبی به مسافران بده یا حتی تورهای خلیج فارس نوردی رو به اجرا بذاره و مطمئنا استقبال خوبی هم ازش خواهد شد وقتی که قایق هایی اندازه یک لنج ماهیگیری در کیش بواسطه شام موزیکال اون همه خواهان داره مطمئنا برای این یکی باید سرو دست شکسته شود.
[/quote]

ظرفیت توریستی در شمال چند برابر جنوب هست ، مهم ترین دلیلش هم هزینه های بسیار پایین و در دسترس بودن برای نیمی از جمعیت کشور اون هم فقط با ماشین هست
اما عملا مدیریتی نداره ، به صورت خود جوش و بی حساب و کتابه

تعداد مسافرت هایی که فقط توی عید نوروز به استانی مثل گیلان و شهری مثل انزلی میشه از کل مسافرت های یک سال به کیش بیشتره ، شاید بدون اغراق چند برابر هم باشه
تنها استانی که با گیلان و مازندارن از حیث ظرفیت توریستی و تعداد مسافرت ها رقابت داره ، خراسان رضوی هست ...

این کشتی هم تنها دلیلی که به این روز افتاده سوء مدیریت صاحبش هست
قیمت بسیار بالایی که روی خدماتش گذاشته باعث شده که هیچ کسی طرفش نره ، همچنین ناشناخته بودن کشتی میرزا کوچک خان به خاطر عدم تبلیغات مناسبش هم دلیل دیگه ای هست که ازش هیچ استقبالی نشده

به جای این که مدیریت مناسبی انجام بده و با تبلیغات مناسب و وضع قیمت های قابل قبول مردم رو تشویق کنه ، صاحب محترم این کشتی در نظر داشته که با سرمایه گذاری ای که کرده ، هر شب یک عروسی توی کشتی برگذار بشه و شبی 50 میلیون سود براش داشته باشه که به واقع دور از ذهن و منطق هست.

منتقل کردنش هم فکر نمی کنم گزینه ی مناسبی باشه ، مخصوصا از نظر قیمتی ، که فعلا با هزینه های استند بایش دست به گریبان هستن ! چه برسه به هزینه ی میلیاردها تومن گازوییل برای کشتی رانی چند هزار کیلومتری
  • Upvote 7

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
باسلام - مسئولین دست اندر کار در استان گیلان عرضه ندارند - اینقدر درگیر مسایل سیاسی و زدن تو سر هم هستند که وقت این این گونه کارها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! راندارند . :-( :-( :-x icon_frown
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
وجود یک اسکله اختصاصی هم خیلی حیاتیه تازه موقعیت ساخت اسکله هم حیاتیه . قبول کنید اگر همچنین زیر ساخت هایی فراهم نشه این بخش که جاش خیلی هم توی شمال خالی پیشرفت نمیکنه.
تازه اگر زیر ساختها فراهم بشه که فقط برای این کشتی نیستش که . اگه کار این کشتی رونق بگیره بلافاصله سرمایه سرازیر میشه به این صنعت اونوقته که کار آفرینی میشه ، پول به گردش در میاد ، درامد میره بالا و ....
در ضمن صاحب این کشتی باید درآمد روزی 40 میلیونی داشته باشه. هزینه های فعال نگه داشتن همچنین کشتی هایی خیلی بالاست و قسمت خیلی زیادی از این هزینه ها هم مربوط میشه به حقوق کارکنان این کشتی ها. ویرایش شده در توسط hammed
  • Upvote 2

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

لطفا وارد سیستم شوید برای ارسال نظر

شما قادر خواهید بود بعد از ورود به سیستم این نظر را ترک نمایید



ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.