SAEID

نيروهاي مسلح ايران بهترين الگوي جهاد و مقاومت هستند

Recommended Posts

[align=center]رئيس قوه قضاييه:

نيروهاي مسلح ايران بهترين الگوي جهاد و مقاومت هستند

سيدمحمود هاشمي شاهرودي گفت: نيروهاي مسلح ايران بهترين الگوي جهاد و مقاومت و ايستادگي در برابر قدرت‌هاي بزرگ هستند.[/align]

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به استان كردستان، سيدمحمود هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضاييه صبح امروز پنج‌شنبه در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح با گراميداشت ياد و خاطره فتح خرمشهر اظهار داشت: امروز نيروهاي مسلح ايران به عنوان قوه و نيروي الهي سند افتخار نظام اسلامي هستند.
وي با بيان اين مطلب كه نيروهاي مسلح بايد قدر و منزلت خود را بدانند گفت: امروز نيروهاي مسلح ايران اميد جنبش‌هاي آزادي‌بخش اسلامي در جهان هستند.
وي ادامه داد: نيروهاي مسلح با ايثار، جهاد، صبر و مقاومت‌هاي خود به دنيا نشان دادند كه چگونه نيروي ايمان بر همه تكنولوژي‌هاي روز پيروز مي‌شود.
هاشمي شاهرودي با تأكيد براينكه نيروهاي مسلح ايران به عنوان الگويي براي جهان اسلام هستند گفت:‌ تاكتيك‌هاي برگرفته از جهاد اسلامي نيروهاي مسلح ايران به دنياي اسلام مدل‌هاي مقاومت در مقابل ابرقدرتها را آموزش مي‌دهد.
رئيس قوه قضاييه با اشاره به اينكه آنچه جهان شاهد آن است رشادت ملت حزب‌‌الله لبنان مي‌باشد كه مقاومت آنها برگرفته از تاكتيك‌هاي رزمي نيروهاي مسلح ايران بوده است، گفت: مدل مقاومت و ايثار را در مقابل دشمنان اسلام و نهراسيدن و فائق آمدن بر آنها شما به عزيزان به امت‌هاي اسلامي آموخته‌ايد.
وي با تأكيد براينكه هر امتي كه اين الگو را از شما گرفت مشاهده كرديم كه چگونه توانست پيروز شود و در مقابل دشمنان جهان اسلام بايستد گفت: امروز نيروهاي مسلح ايران به عنوان بهترين الگو براي جهاد مقاومت و دفاع از نظام اسلامي و ايستادگي در برابر قدرت‌هاي بزرگ در جهان مطرح است.
رئيس قوه قضاييه تصريح كرد:‌امروز چالش نظامي ميان جهان اسلام خصوصاً ايران و ابرقدرتهاي جهان برعكس شده است و آنها دلهره و ترس از مقابله و چالش رزمي ايران دارند.
هاشمي شاهرودي با بيان اين مطلب كه تبليغات رسانه‌اي آنها برعليه ايران نشان از احساس ترس آنها است گفت: يكي از دلايل ترس آنها به مانند برخي از حيوانات اين است كه وقتي در موضع‌اي قرار مي‌گيرند كه توان مقابله ندارند شروع به غرش مي‌كنند.
رئيس قوه قضاييه با اشاره به اينكه امروز نيروهاي مسلح پشتوانه‌اي از ارتش 20 ميليوني دارد گفت:‌امت 70 ميليوني ما همه بسيجي هستند و آماده دفاع ازكيان نظام اسلامي مي‌باشند.
هاشمي شاهرودي با توصيه به نيروهاي مسلح كه قدر جايگاه خود را در قلوب مؤمنين جهان اسلام بدانند گفت: رمز و سرّ پيروزي و عظمت شما اين است كه به عنوان نيروي مسلح اسلام مطرح هستيد و به جهت ايمانتان استكبار با شما دشمني مي‌كند.
لازم به ذكر است كه در ابتداي اين مراسم الله‌نور نورالهي فرمانده نيروي مقاومت بسيج استان كردستان با عرض خيرمقدم نسبت به حضور رئيس قوه قضاييه در اين استان گفت: امنيت پايدار در منطقه كردستان ايجاد شده است و در بيش از 30 درگيري با تيم‌هاي گروهك‌هاي عليه نظام ضربات مهلكي به آنها وارد آورده‌ايم و امروز كردستان به عنوان مشهد علمداران قوم وفا مطرح است.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج استان كردستان ادامه داد: اين استان با بيش از يك ميليون و 500 هزار جمعيت، 284 هزار برادر بسيجي و 143 هزار خواهر بسيجي با 10 ناحيه مقاومت و 54 گردان عاشورا و 17 گردان الزهرا و 300 گروه رزمي دارد.
وي ادامه داد: در آستانه بيست‌وششمين سالگرد فتح خرمشهر و روز مقاومت و ايثار شاهد توانمندي نيروهاي مسلح در سراسر كشور هستيم.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.