karkas

دو نفر از گروگان گرفته شده ها به شهادت رسیدند .

Recommended Posts

[align=center]نامه آمریکا به ایران و تیرباران دو مأمور ربوده شده ناجا توسط گروه ریگی
[/align]

[align=center]تصویر[/align]

[align=center]در حالی که علاوه بر بسته 1+5 ، در نامه امضا شده توسط وزیر خارجه آمریکا ، که توسط سولانا به تهران آورده شد ،عزم این کشور برای مبارزه با تروریسم و گسترش امنیت در منطقه و نیز گفت و گو با ایران مورد تاکید قرار گرفته است ، گروه تحت الحمایه این کشور ، همزمان با رسیدن این نامه و بسته پیشنهادی ، اقدام به ربودن 16 مأمور ناجا کرد و پس از این که سولانا پاسخ گرمی از ایران نگرفت ، دو تن از این گروگانها توسط تروریست های گروه ریگی تیرباران شدند .

به گزارش عصرایران ، پیش از این منابع امنیتی ایران ، مدارک و مستنداتی را به دست آورده اند که نشان می دهد آمریکا ، گروه عبدالمالک ریگی را ساپورت مالی و تسلیحاتی می کند .


روز گذشته ، این گروه با انتشار اطلاعیه ای ، خبر داد که دو تن از مأموران ناجا را تیرباران کرده و تهدید کرد که در صورت برآورده نشدن خواسته هایش ، بقیه گروگان ها را نیز به قتل خواهد رساند.

هر چند که ربودن این افراد در پی تحویل برادر ریگی از سوی پاکستان به ایران صورت گرفته
است ، اما با توجه به هماهنگی کامل این جریان با آمریکا و وابستگی کامل مالی و تسلیحاتی اش به این کشور، چنین عملیاتی و متعاقب آن تیرباران دو مأمور نیروی انتظامی ، نمی تواند بدون چراغ سبز آمریکایی ها باشد .

به نظر می رسد آمریکایی ها در حمایت از گروه ریگی در مقطع زمانی حاضر که بر اساس اخبار غیر رسمی به شهادت دو ایرانی منجر شده است ، دچار خطای محاسباتی شده اند زیرا این اتفاق آن هم در شرایطی که نامه و بسته پیشنهادی آنها در تهران در دست بررسی است (حتی اگر تصادفی هم باشد!) ، بی اعتمادی به طرف مقابل را به شدت تشدید می کند زیرا با این اقدامات تروریستی، این نگاه در ایران ایجاد می شود که چگونه می توان به کشوری اعتماد کرد که از یک سو نامه مصالحه جویانه و بسته پیشنهادی می فرستد و از سوی دیگر گروه تحت امرش ، دست به ربایش 16 مامور کشور دریافت کننده نامه و تیرباران دو تن از آنها می کند؟!

اگر آمریکا حسن نیت داشت ، از گروه تحت الحمایه خود می خواست که دستکم در مقطع زمانی کنونی از اقدامات خشونت بار خودداری کند .

البته تشدید حمایت آمریکا از تروریست ها ، صرفاً به ریگی منحصر نمی شود و اگر رویدادهای کمپ اشرف در عراق( محل استقرار منافقین) را نیز در روزها و هفته های گذشته مرور کنیم در خواهیم یافت که آمریکایی ها همچنان تمایل دارند مانند گانگسترها رفتار کنند و البته همانند جنتلمن ها مورد احترام واقع شوند!


--------------------------------------------------------------------------------
شرح عکس: گفت وگوی مستقیم نوروزی VOA با ریگی که در آن از وی تحت عنوان "رهبر جنبش مقاومت مردمی ایران" یاد شده است!!

[/align]


منبع : عصر ایران

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.