babak81

نجار: صدور محصولات دفاعي ايران به 50 كشور

Recommended Posts

وزير دفاع گفت: با وجود تلاش‌‌هاي دشمنان براي تحريم كشورمان، محصولات دفاعي ايران 50 كشور جهان صادر مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، مصطفي نجار امروز در مراسم نماز جمعه اين شهرستان افزود: امروز وزارت دفاع به خودكفايي در توليد و ساخت انواع مهمات و جنگنده دست پيدا كرده است.
وي افزود: امروز ما در صنعت هوا و فضا مفتخريم اعلام كنيم كه نيروهاي انديشمند و جوان ما توانسته‌اند با خلق تكنولوژي‌هاي جديد در زمينه‌هاي مختلف موشكي به خودكفايي كامل دست يابند كه اين خود كفايي‌ها امروز به طور كامل بومي است و نيروهاي مسلح با تجهيزات و تسليحات پيشرفته بومي و همچنين تاكتيك‌‌هاي رزمي ابداعي و جديد قادرند قاطعانه هر تجاوزي را سركوب كنند.
وي تاكيد كرد: امروز متخصصان و دانشمندان موشكي وزارت دفاع با بي‌اثر كردن تحريم‌ها، خوداتكايي و استقلال كامل را در اين حوزه به دست آورده‌اند.
به گفته وي، صنايع موشكي وزارت دفاع با طراحي و توليد انواع موشك‌هاي مورد نياز نيروهاي مسلح در بخش زميني، ‌هوايي، دريايي، زيرسطحي و فضايي، توان موشكي قدرتمندي را براي دفاع از حريم زميني، هوايي و دريايي كشور ايجاد كرده است.
وزير دفاع به توليد بالگرد در كشور اشاره كرد و گفت: امروز وزارت دفاع با همت و تلاش دانشمندان جوان خود توانسته است شش نوع بالگرد تهاجمي و غير‌تهاجمي كه قابليت استفاده در صنايع مختلف را دارند، توليد كند.
وي اذعان داشت: ساخت و توليد هواپيماهاي بدون سرنشين كه صددرصد بومي است، از ديگر دستاوردهاي اين وزارتخانه است.
نجار يكي ديگر از دستاوردهاي وزارت دفاع را ساخت انواع سلاح‌هاي انفرادي و جمعي خواند و گفت: امروز نيروهاي مسلح ما با داشتن سلاح‌هاي مدرن از جمله انواع توپ، مهمات در كاليبرهاي كوچك و بزرگ از اقتدار بالايي در منطقه برخوردارند
به گفته وزير دفاع، امروز ساخت انواع ناوهاي موشك‌انداز، ساخت زير‌دريايي‌ها در سطوح و سايز‌هاي مختلف، ساخت توپ‌هاي دريايي، تانك، تجهيزات زرهي از ديگر تجهيزات مدرن وزارت دفاع است كه به توليد انبوه رسيده است.
وي اضافه كرد: وزارت دفاع در سه سال اخير در بخش فروش نظامي با عملكرد 228 درصدي به رشد 128 درصد، در ارائه خدمات به نيروهاي مسلح با عملكرد 313 درصدي به رشد 213 درصد، در بخش پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري با عملكرد 221 درصدي به رشد 121درصد و در بخش تحقيقاتي با عملكرد 220 درصدي به رشد 120 درصد در مقايسه با مدت زمان مشابه دست يافته است.
وي با بيان اينكه نيروهاي مسلح در اوج قدرت و آمادگي هستند، تصريح كرد: نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران امروز امنيت مقتدرانه‌اي در خليج فارس و عمان برقرار كرده است.
نجار گفت: نيروهاي مسلح شبانه‌روز هوشيار و بيدار هستند و توان خود را ارتقا داده‌اند و اكنون ايران يك قدرت بزرگ دفاعي است.

وي با تشريح استراتژي استكبار به منظور براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: استكبار به دو روش داخلي و خارجي درصدد از پاي درآوردن ملت ايران است كه با وجود توطئه‌‌هاي پي‌ در‌ پي با شكست مواجه مي‌شود.
نجار ادامه داد: تحريم‌هاي بانكي، اقتصادي، بازرگاني و سياسي و دامن‌ زدن به اختلافات قومي با رويكرد فشارهاي داخلي و جنگ‌طلب نشان دادن ايران در عرصه جهاني از اهداف دشمن است كه محصول آن خودكفايي ايران اسلامي در زمينه‌هاي مختلف و مرادوادت و ديپلماسي فعال با ساير ملل است.
وزير دفاع گفت: دولت با تعامل سازنده با كشورهاي همسايه صلح، سازش و امنيت را در اين منطقه به ارمغان آورده است.
مصطفي نجار افزود: رمز پيروزي ملت ايران اسلامي و ماندگاري نظام جمهوري اسلامي ايران، توسل به ريسمان محكم الهي است و با تمسك به آن عزم خود را جزم كرده تا جايگاه رفيع خود را در عرصه بين‌المللي حفظ و چشم‌انداز 20 ساله را در زمينه‌هاي مختلف محقق و قله‌هاي پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح كند.
وي اذعان داشت: ايران اسلامي برخلاف خواست دشمنان پيروز شد، راه صلح‌طلبانه خود را با موفقيت ادامه مي‌دهد كه اين استراتژي موجب نگراني دشمنان شده است.
نجار با بيان اينكه اقتدار علمي زمينه‌ساز اقتدار نظامي، سياسي و اقتصادي است، خاطرنشان كرد: ملت ايران در شرايط حاضر به دنبال اقتدار علمي است و اقتدار دفاعي را در سايه مسائل علمي جستجو مي‌كند.
وي متذكر شد: رشد استكبار‌ستيزي در عرصه جهاني كار ملت ايران است و دشمن نگران دنباله‌روي ساير ملل از كشور ايران است.

به گفته وي، جمهوري اسلامي ايران رسيدن به خودكفايي كامل، به يك قدرت چالش‌برانگيز تبديل شده به طوريكه امروز به داشته‌هاي خود افتخار مي‌كند.
منبع : تابناک

تاپيك تكراري بود و در بخش نامربوط ايجاد شده ، بيشتر دقت كنيد
قفل شد
Ahmad6644

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.