Lich

اسرائیل از رابطه ایران و روسیه خسته شده است

Recommended Posts

[align=center]اسرائیل از رابطه ایران و روسیه خسته شده است[/align]

عصرایران- اسراییل به روسیه هشدار داد تا از روابط ارتشش با گرجستان چشم پوشی کرده و از فروش سلاح های نظامی به ایران و روسیه باز ایستد.

به گزارش "تی وی پرس"، اسراییل از روسیه خواست تا بحث در مورد "caucasus" را که با حمله ارتش گرجستان به جنوب اوستیا شروع شده بود را اصلاح کند.
روسیه، آمریکا و اسراییل را در خصوص هماهنگی و پشتیبانی با رییس جمهور گرجستان میخاییل ساکاشویلی متهم کرد.

بر اساس گزارش روزنامه "معاریو" ، اسراییل برای دولت ساکاشویلی حدود 300 میلیون دلار تسلیحات نظامی مانند موشک ها و امکاناتی موثر برای مدرن کردن جت های جنگی و نیز جاسوسان متبحر تدارک دیده است.
با این حال "سالایی مریدور" سفیر اسراییل در آمریکا گفت: روسیه نباید از حمایت های اسراییل نسبت به دولت گرجستان و فروش تسلیحات نظامی به آن خشمگین باشد!

مریدور افزود: این ،فروش تسلیحات روسیه به ایران است که به خطرناک کردن اوضاع علیه اسراییل کمک می کند.
صاحب منصبان معتقدند که صحبت های کرملین و کاخ سفید در مورد بحران "caucasus" روسیه را بر آن داشته تا موشک هایش را به ایران و روسیه بفروشد. با این حال ایران گزارش های آنها مبنی بر خرید موشک ضدهوایی "S-300" ساخت روسیه را تکذیب کرد.

مقامات رسمی اسراییل پیش از این نگرانی خود را در خصوص اینکه این سیستم بتواند توانایی دفاع ایران را در مورد حمله احتمالی ایران به وسیله بمب های اتمی را ممکن سازد، نشان داده است.

مریدور اعلام کرد: علیرغم اتفاقاتی که در روسیه افتاده است، امیدواریم این کشور تسلیحات نظامی برای ایران تهیه نکند و امیدواریم که روسیه خود این را بهتر بداند.

وی ادامه داد: اینکه چرا همه می خواهند که ما با گرجستان رابطه ای تهدید آمیز و بی ثبات آمیز داشته باشیم برای ما جای سوال دارد. تلاویو به وسیله سلاح های دوربرد هوایی ایران تهدید می شود.

روسیه که ارتش خود را به منظور پایان دادن به حمله گرجستان به جنوب اوستیا فرستاده بود، نگرانی خود را در مورد فروش تسلیحات نظامی به گرجستان ابراز کرد و افزود: اسراییل با این کار تنها بحران را شدیدتر می کند.

سخنگوی سفیر روسیه در آمریکا به واشنگتن تایمز گفت: روسیه مخالف هرگونه کمک نظامی به گرجستان است و خواستار بی ثباتی در این کشور می باشد.

خوب بره بمیره اگر خسته شده! نهههههههههههه؟! icon_cheesygrin

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره..آدم تصور ميكنه كه وقتي زياد خسته بشن..مثله بچه كوچيك ها ميشينن سر خيابون و گريه ميكنن و ميگن : مامااااااان ن ن !! واقعا هم اسراييل چيزي جز اين حالت نبوده وقتي تاريخ رو نگاه كنيد!! يك طفل لوس ننر كه هروقت كم مياره مامانشو ميخواد..اما در عين حال بعضي وقت ها هم چنان خوي حيوانيش گل ميكنه كه وقتي ببينه توي كوچه كسي نيست..با تيغ موكت بري ميزنه بچه هاي كوچه رو لت و پار ميكنه و وقي همه خشمگين دورش جمع ميشن كه اين چه كاري بود كه تو كردي.. ميزنه زيره گريه و معصومانه ميگه: مااااماااا ن ن ن ... خلاصه مامانش مياد و بچه ي در حال گريه اش رو از كوچه بر ميداره ميره خونه و براش آب پرتقال درست ميكنه..اين بچه ي تپل لپ قرمزي هم داره با دستمال .. تيغ موكت بريشو تميز ميكنه ... شما چنين پسر بچه اي رو دوست داريد؟! icon_cheesygrin
  • Upvote 1

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.