najaf47

ويژه/ نفوذ راحت4فلسطيني وگشت وگزار در1پایگاه بزرگ نیروهوایی اسرائیل!!!!

Recommended Posts

بسمه تعالی
با سلام


تصویر


روز گذشته به نقل از مجله اينترنتي ها ارتص:

چهار فلسطيني موفق شدند براحتي و بدون اينكه كسي متوجه ورود آنان شود به يکي از بزرگترين پايگاههاي نيروي هوايي رژيم صهيونيستي نفوذ کنند!!


روزنامه هاارتص در شماره ديروزخود در اينترنت نوشت: اخر هفته گذشته در يک نقض امنيتي جدي در پايگاه نيروي هوايي اسرائيل در نواتيم، که يکي از بزرگترين پايگاههاي هوايي اسرائيل است، چهار فلسطيني موفق شدند بدون انکه هيچ کسي متوجه انها شود وارد اين پايگاه هوايي شوند و سوء ظن هيچک از سربازان يا افسراني را که متعاقبا با انها مواجه شدند بر نيانگيزند.

ان چهار فلسطيني که همگي از ناحيه اطراف الخليل در جنوب کرانه باختري بودند ظاهرا به دنبال پيداکردن کار در يکي از پروژه هاي ساختماني ان پايگاه بودند و موفق شدند تدابير امنيتي متعدد از جمله حصارها و دوربين هاي ويدئويي را که لحظه به لحظه به اتاق کنترل پايگاه تصوير ارسال مي کنند پشت سر بگذارند.
معمولا چنين اتفاقاتي منجر به فراخواني فوري نيروها به صحنه مي شود اما اينبار هيچ نيرويي فراخوانده نشد چون هيچ کسي متوجه نفوذ ان افراد به پايگاه نشده بود.
انها قبل از انکه شناسايي شوند در پايگاه مي گشتند و به جنگنده ها، هواپيماهايي ترابري، بمب ها و تسليحات پيشرفته دسترسي داشتند.
ان چهار فلسطيني بدون برانگيختن هيچ سوء ظني از کنار بسياري از سربازان و افسران گذشتند و فقط زماني که به پيمانکاري رسيدند که بر يکي از پروژه هاي ساخت وساز نظارت داشت معلوم شد هيچ مجوزي براي حضور در انجا نداشتند و پيمانکار فورا اين موضوع را به فرمانده پايگاه گزارش داد.
ان چهار فلسطيني پس از بازجويي اوليه تحويل پليس داده شدند و نيروي هوايي تحقيق در اينباره را اغاز کرد.
يک منبع ارتش اسرائيل با خطرناک توصيف کردن اين رويداد گفت مواردي متعددي از نفوذ شبانه تروريست ها را به خاطر دارد اما اين اتفاق در روز روشن افتاد،‌ چنين اتفاقي نبايد در پايگاهي مانند نواتيم روي دهد.
سخنگوي ارتش اسرائيل با تاييد جزئيات اين حادثه گفت نيروي هوايي در اين باره کاملا تحقيق خواهد کرد و درسي خواهد بود براي اينکه از رويدادهاي مشابهي در اينده جلوگيري شود.
هاارتص مي نويسد:در کل تدابير امنيتي بسيار شديدي در اطراف پايگاههاي نيروي هوايي اسرائيل به منظور جلوگيري از دستيابي تروريست ها يا حتي مجرمان به تسليحات، مواد منفجره يا اطلاعات سري اعمال مي شود.

منبع: تيك آف/http://takeoff.ir/news.aspx

نظريه:
دهكّی.... :mrgreen: زپرشک..... :mrgreen: اینم از کشور امنیــــــــتـــــــی!!!!!! :!: کــــــــه زرتش در اومد :lol:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.