karkas

اوباما پيروز انتخابات آمريكا شد

Recommended Posts

شايد سياه پوست بودنش جاي تعمل داره اما مهم صحبتهاش و تسلت در جواب دادن به موضوعات نسبت به رقبا، ودر ضمن سياستش سياست تنش زدايي هست همه اينها باعث انتخاب شدنش شد البته حرف تا عمل .....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
به محض انتخابش ارزش سهام در بورس نیویورک بالا رفت این نشون میده که سرمایه داران بدجوری ازش حمایت میکنن و روش حساب کردن ! قبلا هم گفتم این چهره شباهت زیادی به کلینتون داره توی آمریکا رییس جمهوری نبوده که جنگی راه نندازه ! اول اوضاع منطقه رو آروم میکنه بعد نفت رو تا حد امکان ارزون و شاید دوباره به تهران راه پیدا کنن !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته نمی شه پیش بینی کرد . شاید این هم بوش دوم باشه که دوباره یه جنگ دیگه راه بندازه و همه ی این شعاراتش تو خالی از آب در بیاد . مثل شعار های بوش. شاید هم بر عکس این قضیه باشه و ادم خوبی از آب در بیاد .

همه چیز ممکنه ..

برای مثال من پیش بینی کرده بودم که مک کین می شه حتی دوستان زیادی در سایت این پیش بینی رو کردند چراکه سیاست آمریک اساسا با سیاه ها جور در نمی یاد . و دیدیم که چی شد .

متاسفانه پیش بینی های ما درست از آب در نمی یاد . :|


ولی بهتره هنوز که هیچی نشده در مورد اوباما پیش بینی نکنیم . حداکثر بزاریم چند ماه و یا یک سال از رئیس جمهوریش بگذره ببینیم واقعا تغییری داده می شه یا نه . هنوز که اصلا این برادر تازه یه نفس راحت داره می کشه از این انتخابات . ولی یک چیز که مسلمه اینه که واقعا دوران بوش دوران کثیف ، زشت و پر از پنهانکاری و فساد در آمریکا و عراق افغانستان بود و مثل بعضی از کشور ها ایران رو زیر این ...... برد . یعنی همون تحریم هاش .

امیدوارم این برادر سیاه مثل یه بچه ی آدم و خیلی درست بیاد جلو و نشون بده واقعا ادمه و بشینه پشت میز مذاکره .

اگر قراره دوباره همون سیاست های بوش رو ادامه بده مجبورم دوباره به همون شعار مرگ بر آمریکا اکتفا کنم . و دوباره دست به یک اعتصاب با بقیه دانشجو ها بزین !!

[quote]دست به یک اعتصاب با بقیه دانشجو ها بزین !![/quote]

در این چند وقت اخیر من و یک سری از دانشجو های ایرانی و کانادایی رو هم ریختیم که دیگه جنس آمریکایی نخریم . یعنی اگر خوراکی یا پوشاک و تجهیزات آمریکایی بودند می ریم می گردیم چینیش رو پیدا می کنیم .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
خوب بوش هم اویل آدم خوبی بود بعد ماجرای 11 سپتامبر رو درست کردند تا به آمریکا و رییس جمهور جواز هر کاری رو بدن که نتیجه اون اینی شد که دیدید و این یکی معلوم ابتدا خوب خواهد بود ولی انتها نا معلوم :|

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
icon_wink ما تو ايران اگه يه جنسي چيني باشه نگاهشم نميكنيم چه برسه بخريم، البته ناچاريم ميخريم چون كلاي چيني بازار رو قبضه كرده قيمتشم مناسب هست :| در ضمن فكر كنم كالاهاي چيني كه داخل كاندا بفروش ميره درجه 1 هستن اما اينجا كالا ها اكثرا در جه 3 و4 هستش مگر كالاهاي بخصوص

كالاي امريكايي كه اصلا وجود نداره.. تكو توكي هست

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این پست اشتباهی اومد رزرو شد تا بعدا ببینیم چی بنویسیم

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
ايشون مياد به كل جهان پيام دوستي و مهرباني و برادري و برابري ميده بعد يك اتفاق بسيار وحشت ناك تروريستي آمريكا و جهان رو در بهت و وحشت فرو ميبره بعد ايران يا سوريه يا... مقصر و يا حامي تروريستها شناخته ميشه و در آخر - روز از نو روزي از نو!
البته اين احتمال هم هست كه اگر زيادي پيام صلح بده به سرنوشت كندي دچار بشه! بعد خونخواهان اين سياهپوست خوش قلب دوباره جهان رو به آشوب بكشند!
شايدم اينها يه چندسالي دنيا رو آروم كنند و بعد از زمينه سازي كامل اقتصادي -فرهنگي و سياسي دوباره قدرت رو بدن به جمهوري خواهان و جنگ .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.