arshya4171

انهدام شبكه جاسوسي هسته‌اي رژيم صهيونيستي توسط نيروهاي اطلاعاتي سپاه

Recommended Posts

فوري/ سرلشكر جعفري خبر داد:

انهدام شبكه جاسوسي هسته‌اي رژيم صهيونيستي توسط نيروهاي اطلاعاتي سپاه

[align=center][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/A0328834.jpg[/img][/align]
خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه از شناسايي و دستگيري يك شبكه جاسوسي رژيم صهيونيستي كه در زمينه جمع آوري اخبار هسته‌اي و مراكز نظامي ايران فعاليت مي‌كردند، خبر داد.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه با تشريح تلاش‌هاي اين نيرو در مقابله با تهديدات و توطئه‌هاي فرامرزي عليه نظام و انقلاب گفت: اخيرا با تلاش سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، شبكه‌اي كه عمدتا در ارتباط با سازمان هاي نظامي كشور جاسوسي مي‌كرد، شناسايي و با رديابي و انجام اقدامات وسيع اطلاعاتي، وابستگي اين شبكه به سازمان جاسوسي موساد مشخص شد و سرانجام در عملياتي تمامي عوامل و عناصر شبكه دستگير شدند.
وي با اشاره به اهداف و فعاليت‌هاي اين شبكه جاسوسي افزود: اين شبكه با جمع آوري اخبار و اطلاعات مراكز هسته‌اي كشور، مجموعه‌هاي حساس سپاه و همچنين فرماندهان و شخصيت هاي كشوري و لشكري و انتقال آنها به رژيم صهيونيستي در صدد اجراي نيات شوم خود در سطح كشور بودند.
فرمانده كل سپاه افزود: با انهدام اين شبكه، سيستمهاي پيچيده و پيشرفته ارتباطي، سازه‌ها و وسايل جاسازي مدرن مربوط به موساد كشف و ضبط شد.
سرلشكر جعفري تصريح كرد: بر اساس اعتراف دستگير شدگان، عناصر اين شبكه دوره‌هاي آموزشي ويژه بمب گذاري و ترور را در اسرائيل سپري و با حمايت مالي موساد، تجهيزات فراواني را خريداري كرده بودند.
وي افزود: با اقدام به موقع غرورانگيز و قابل تحسين نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي سپاه پاسداران، ضربه‌اي مهلك و سنگين بر پيكر سرويس جاسوسي موساد وارد شد و جز رسوايي و شكست چيزي عايد دشمنان انقلاب اسلامي و ملت ايران نشده است.
سرلشكر جعفري اين موفقيت را مرهون الطاف الهي و عنايات حضرت ولي عصر (عج) دانست و گفت: سپاه و بسيج ظرفيت و توان هوشمند و مقتدر خود را در پاسداري از انقلاب و دفاع از استقلال تماميت ارضي كشور و صيانت از ملت و نظام اسلامي همواره بطور فعال و پويا در صحنه نگه داشته اند.
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پايان گفت بزودي و از طريق رسانه‌ها، ملت ايران در جريان جزئيات كشف و انهدام اين شبكه جاسوسي دشمن قرار خواهند گرفت.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ضربه مهلکی به شبکه جاسوسی غرب علیه ایران وارد ساخت.

دست تمام بچه های زحمتکش و گمنام وزارت اطلاعات درد نکنه که در سختترین شرایط همواره حافظ جان و مال و امنیت مردم و کشور هستند و امنیت کشور بدون حضور این عزیزان معنا ندارد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
احسنت، درود به شرف همه سربازان اسلام و وطن در همه عرصه ها.

واقعا ایران در این منطقه پر آشوب و نا امن خاورمیانه، بهترین شرایط امنیتی رو داره، دوستان باید با کسانی که به کشورهای همسایه سفر کردن و یا اهل اونجا هستن گفتگو کنن یا حداقل اخبار رو بطور جدی دنبال کنن تا به این واقعیت پی ببرن.

امنیت از اون نعمتهایی هست که تا زمانی که از دست نره قدرشو نمیدونن.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
دست برو پچه هاي اطلاعات درد نكنه اين خبر دو جنبه داره جنبه مثبتش كه مشخص جنبه منفيش فضولي بيش از حد اسراييل هست و با انهدام شبكه جاسوسي كار بچه هاي اطلاعات سخت ميشه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اين خبر جاي خوشحالي و تبريك داره ولي فراموش نكنيم كه اين اخرين شبكه نخواهد بود.
روزانه دهها شبكه مجهزتر و قويتر روانه كشور عزيزمان ميشه كه شناسايي اون نياز به همكاري همه احاد ملت عزيز و سرافرازمون داره.
هوشياري امروز بهتر از پشيماني فرداست.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.