RezaKiani

غرق ناوگان آلمان در اسکاتلند، خیانت یا خدمت

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

پیمانی بر اساس دروغ

در روز 23 اوت سال 1939 ميلادي در كرملين يواخيم فن ريبن تروپ ، وزيرخارجه آلمان نازي و مولوتف وزيرخارجه اتحاد شوروي يك پيمان عدم مخاصمه را امضا كردند.
جهان از خبر امضاي اين پيمان ميان دو نظام كه از لحاظ عقيدتي دشمن يكديگر محسوب مي شدند ، حيرتزده شد.
براساس اين پيمان 2 كشور به طور پنهاني تواقق كردند لهستان را ميان خود تقسيم كرده و شوروي كشورهاي بالتيك و فنلاند را اشغال كند.
استالين ديكتاتور شوروي به كشورهاي غربي مظنون بود و تصور مي كرد آنها قصد دارند تمايل هيتلر به كشورگشايي را به سوي شرق سوق دهند.
هنگامي كه غربي ها با اشغال چكسلواكي توسط آلمان نازي موافقت كرده و واكنش نشان ندادند ، سوءظن استالين بيشتر شد.
بنابراين در شب 19 اوت دفتر سياسي پوليت بورو را از تصميم خود مبني بر امضاي يك پيمان عدم مخاصمه با آلمان نازي آگاه كرد.
3 روز بعد ، يواخيم فن ريبن تروپ ، وزيرخارجه آلمان نازي به مسكو سفر كرد و اين پيمان را با مولوتف وزيرخارجه اتحاد شوروي امضا كرد.
مدت اين پيمان 10 ساله بود و براساس مفاد آن دو طرف امضا كننده تعهد كردند از هرگونه اقدام خشونت بار ، هرگونه تعرض و هرگونه حمله يكي از طرفين عليه طرف ديگر چه به صورت انفرادي ، چه با مشاركت قدرت هاي ديگر خودداري كنند.
هيتلر كه از بيم جنگيدن در 2 جبهه خلاص شده بود ، چند روز بعد در اول سپتامبر به لهستان اعلان جنگ داد ، در حالي كه مي دانست خطر جنگ با فرانسه و بريتانيا وجود دارد. ارتش شوروي نيز به نوبه خود به بخش شرقي لهستان حمله كرد و براساس پيمان دوستي با آلمان نازي بخش شرقي لهستان را تصرف نمود.
اتحاد شوروي در عين حال از اين موقعيت استفاده كرده و به فنلاند حمله كرد و 3 كشور بالت (استوني ، لتوني و ليتواني) را به خاك خود منضم كرده و روماني را نيز اشغال كرد.
به اين ترتيب ، در روز 23 اوت سال 1939 ميلادي در كرملين يواخيم فن ريبن تروپ وزيرخارجه آلمان نازي و مولوتف وزيرخارجه اتحادشوروي يك پيمان عدم مخاصمه را امضا كرده و مخفيانه توافق كردند كشور لهستان را بين خود تقسيم كنند.
اين سرآغاز جنگ دوم جهاني شد كه بخش اعظم جهان به جبهه جنگ ميان طرفين متخاصم تبديل شد و ده ها ميليون نفر در جريان آن جان خود را از دست دادند.
مدت اين پيمان 10 ساله بود اما هيتلر حدود 2 سال بعد بدون هشدار قبلي به اتحاد شوروي حمله كرد.
با اينكه نيروهاي آلماني به سرعت در خاك شوروي پيشروي مي كردند ، استالين ديكتاتور شوروي هنوز باور نمي كرد مورد حمله آلمان نازي قرار گرفته است و تا چندين روز مات و مبهوت قادر به هيچ گونه تصميم گيري نبود.
منبع:www.khanevadeyema.com

به نظر شما یواخیم یک اسم یهودی الاصل نیست چه بسا این نقشه ای برای نابود کردن ارتش هیتلر در جنگ با روسیه بود .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته نميشه از رو اسم يک نفر گفت يهودي هست يا نه !
اسامي زيادي از زبان عبري وارد زبان هاي اروپايي و عربي شده اگه اينجوري بخوايم نتيجه گيري کنيم که نصف ايران يهودي و عمال اسرايل هستن که !
اسامي مثل يعقوب, اسماعيل, ابراهيم, بنيامين,موسي ,عيسي, سارا,مريم ,ميکاييل, اسحاق, دانيال, و کلي اسمهاي ديگه !
پس هر کي از اين اسمها داشت يا خودش يهوديه يا جدش !

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
این اسمهایی که گفتی جملگی پیغمبران بنی اسراییل نبودند :mrgreen:
البته منظور من از گفتن اون حرف چیزه دیگه ای بود .
در کل این احتمال بود که همین اعضای نفوذی در دولت هیتلر اون رو ترغیب کردن تا از این فرصت استفاده کنه و بقول خودشون از پشت به شوروی خنجر بزنند . اما واقعیت امر نابودی دو قدرت روسیه و آلمان در جنگ با یکدیگر بود که ماجرا به نفع انگلستان و آمریکا تمام بشه بعد هم بتونند هیتلر رو دور بزنند که تونستند و قدرت روسیه هم بسیار زیاد تحلیل بره تا نتونه دوباره سرپا بشه ولی روسیه از بین نرفت در حالی که لشکر قدرتمند هیتلر ضربه سختی از لحاظ نفرات و تجهیزات دید اگر انحراف از متن اصلی تاپیک نباشه بعد هم شوروی مثل بادکنک علیه خودشون باد کردن که پکید......

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مطالب خوبي نوشتين دستتون درد نكنه

خود شوروي ميخواست كه به المان حمله كنه .........الماني ها فهميدن كه قراره بهار سال ديگه مورد حمله شوروي قرار بگيرن خواستن كه پيش دستي كنن و تابستون حمله كردن

اون پيمان يه چيز الكي بود چون هردو كشور ميدونستن كه دوامي نداره
اصولا دو كشور قوي و قدرتمند كه ايدوولوژي مخالف داشته باشن نميتونن همديگه رو تحمل كنن

مث ايران و عراق چه قبل انقلاب و چه بعدش

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
من درمورد اين دسيسه ها نميگم.
ولي تازگي مد شده از هرکي که خوشمون نمياد به اين نتيجه ميرسيم که يهودي بوده !
يعني هر جنايت کاري که ميبينيم ميخوايم يه جوري به بني اسرايل بچسبونيم !
اصلا بابا همه ديکتاتورها و جانيان يهودي بودن خب صدام هم که يهودي کرديم , اتاتورک هم که يهودي کرديم ! اين جوري که ما پيش ميريم فردا اغا محمد خان ,محمود افغان و تيمور و چنگيز واسکندر هم يهودي بودن و در راستاي دسيسه هاي پنهاني صهيونيزم جهاني اين جنايت رو انجام دادن جدي ميگم!
من منکر دسيسه هاي کثيف و پنهاني سرمايه داري غرب وصهيونيزم نيستم اما ما ايراني ها از بس که از اين دسيسه ها بسرمون اومده همون دچار اين توهم هستيم !
يا بقول معروف ذهنيت دايي جان ناپليوني حالا اون موقع ميگفتيم کار کاره انگليسيهاست حالا ميگيم کار کاره يهودياست .بله هست خيلي از حوادث اين قرن کار اون هاست و مليون ها نفر هم بدون اينکه بدونن يا بدانند !!!! سياهي لشکر اونها بودن و البته هستن !!?!
ولي نه ديگه هرچي شد بندازيم گردن اونها اينجوري اگه بخواهيم فکر کنيم و به اتفاقات اين 50-60 سال نگاه بکنيم خيلي از چيزاي ديگه هم از دسيسه هاي جهاني به حساب مياد ها !?! حتي خيلي بيشتر از موضوع هيتلر !!?!!!!!?!!?!!!!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
البته بحث یهودیت به تنهایی مطرح نیست بلکه سیستم سلسله مراتبی و کلاف در هم لژ ها پارتی ها و شبکه های قدرت در دنیا عامل اصلی تمام اتفاقات و جنایتهای اخیر است . دست یهودیان به دلیل همخوانی فرهنگی آنان با چنین سیستمهایی آلوده تر از همه دیده میشود.
برای مثال طبق بعضی سنن و آداب یهودیان در هر کجا که باشند باید زمین بخرند باید تا میتواننند پول جمع کنند و به غیر یهودی هیچ نبخشند مگر اینکه یهودی باشد حتی اگر در حال مردن بود نباید به غیر یهود امانات غیر یهود پیش یهود میتوان بازگشت داده نشود و...
اقتصاد جزیره العرب در زمان صدر اسلام هم در دست چند نفر یهودی بود که املاک و باغها و سرمایه های فراوانی داشتند حتی فدک هم یکی از این یهودیانی که مسلمان میشود به پیغمبر میبخشد . کلا سیستم سرمایه داری دنیا براساس تفکرات و عقاید یهودیان است بهتر است سری به تفکرات یهودیت بزنید تا اصل ماجرا دستتون بیاد .
در کل یهودیان در دنیا پخش شده اند و بدلیل نفرین حضرت موسی(که یهودیان به او گفتند تو با خدای برو و این سرزمین را آزاد بعد ما می اییم)گرفتار شدند و هرگز صاحب سرزمین نخواهند شد . این پخش شدن جمعیت در دنیا سبب شد تا برای حفظ خود این عقاید را بسازند که با توجه به ثروتمند بودن اکثر آنها تمامی سیستمهای دولتی حکومتی و حتی باندهای قدرت ومافیایی به همراه سازمانهای اطلاعاتی بیشتر کشورهای غربی را در اختیار خود دارند. سازمان های اطلاعاتی که قدرتی بیش از دولتمردان در امر ونحی دارند در خدمت این سیستمهای شبکه ای یهودی است برای مثال mi6 تا مدت زیادی قبل و پس از جنگ جهانی اول و دوم هزینه های خود را از ثروتمندان یهودی دریافت میکرد .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown]درسته به نظر میرسه یه خرده انحراف از موضوع اصلی داره ولی برام اونقدر مفید بود که نگو ... :oops: [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][color=brown]درسته به نظر میرسه یه خرده انحراف از موضوع اصلی داره ولی برام اونقدر مفید بود که نگو ... :? [/color][/quote]
من همیشه تو کف مفید واقع شدن این تاپیک برای شما موندم . شرمنده ها فقط میخواستم بدونم چطوری مفید واقع شده اگر دوست داشتی بگو :oops: :oops: :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=brown][quote][quote]درسته به نظر میرسه یه خرده انحراف از موضوع اصلی داره ولی برام اونقدر مفید بود که نگو ... :? [/color][/quote]
من همیشه تو کف مفید واقع شدن این تاپیک برای شما موندم . شرمنده ها فقط میخواستم بدونم چطوری مفید واقع شده اگر دوست داشتی بگو :oops: :oops: :oops:[/quote]

[color=brown]worior جان کلاً مطالبی که مربوط به جنگ جهانی باشه منو جلب میکنه . البته تاپیکهایی رو دوست دارم که اساتید در این مورد بیان نظر خودشونو بگن ، یا بیان فی البداهه مطلب ارسال کنن ( مثل همینجا ) این جور مطالب رو نمیشه هیچ جا گیر آورد ولی مطالبی مثل توضیح در مورد تانک و جنگنده و ناو و ... رو میشه از همه جا گیر آورد .

من هم تو کف موندم که چرا شما تو کف موندی :oops:

آقا رضا باز هم ببخشید که بحث دوباره منحرف شد :oops: [/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
babak جان اصل تاپیک مربوط به جنگ جهانی اوله این جنگ از این بابت برای من جالبه که اکثر طرفین درگیر یجورایی قوم و خویش بودن مثلا" تزار روسیه با جرج پنجم پادشاه انگلستان پسر خاله بودن و مطلب جالب دیگه ی این جنگ ورود ساحهای نو با تکنولوژیهای جدید مثل تانک . زیردریایی . سلاحهای شیمیایی و ... هست و در آخر هم تخم کینه ای بود که تو این جنگ کاشته شد و تو جنگ جهانی دوم خودش رو نشون داد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
تک تیر انداز زدی توی خال
این جنگ در حقیقت خودش مقدمه جنگ جهانی بعدی شد. اما از بعضی جهات هم بد نبود. مثلا بعد از این جنگ بلافاصله یه سازمان مثه سازمان ملل راه افتاد به نام جامعه ملل ولی این سازمان شورای امنیت نداشت و قطعنامه هاش ضرورت اجرایی نداشتند. در نتیجه بعد از جنگ جهانی دوم سازمان ملل متحده راه افتاد که البته کاچی بهتر از هیچی است.
کلا می خوام بگم که بشر یه اپسیلون شعورش پیشرفت کرد و فهمید که همکاری و همفکری از دعوا و کتک کاری بهتره. :oops:

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
آره خوب اما بعد از کشته و آواره شدن میلیون ها نفر و ترس از شروع جنگ هسته ای من فکر میکنم هنوز شعورشون افزایش پیدانکرده اما ترس از نابودی کامل و قدرت نفوذ مردم در حکومت ها یا بعبارتی دمکراسی کمی بیشتر شده. اما هنوز هم شکننده است مگر اینکه تعداد قدرتها بیشتر بشن و سیستم چند محوری در تصمیمات جهانی ایجاد بشه ولی وای بحال روزی که کسی بیاد حرف حقی بزنه که به مزاج این قدرتها خوش نیاد ....

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.