Sidad

جرج بوش(جرج دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:

Recommended Posts

[color=darkblue]یک تاپیک برای افتخارات جرج بوش

کیه که این مرد رو نشناسه[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]در روز 20 شهريور 1380 - 11 سپتامبر سال 2001- حادثه اي رخ داد كه به نظر اكثر تحليل گران دروغي بزرگ و سناريويي از پيش تعيين شده از سوي سردمداران كاخ سفيد براي اجراي نقشه هاي بعدي آنها در عرصه بين المللي بويژه در خاورميانه و جهان اسلام بود.[/color]

در این تاريخ يكي از جنجالي ترين و مهمترين حوادث جهان در كشور آمريكا به وقوع پيوست كه معادلات و مناسبات روابط بين الملل در عرصه هاي گوناگون سياسي اقتصادي و ... را دستخوش تحولات عمده اي كرد . در اين روز 4 فروند هواپيماي مسافري كه از بوستون لس آنجلس و نيوجرسي به مقصد 4 شهر مختلف در حركت بودند در يك زمان ربوده شدند و به مقصد كاخ سفيد و پنتاگون كه نماد قدرت اقتصادي سياسي و نظامي ايالات متحده آمريكا بود پرواز كردند نخستين هواپيما در ساعت 45 : 8 صبح خود را به يكي از برجهاي دوقلوي مركز تجارت جهاني كوبيد و وارد طبقه 73 آن شد و هواپيماي دوم كمتر از 20 دقيقه بعد خود را به ساختمان ديگر آن زد و پس از مدت كوتاهي برجهاي دوقلو 118 طبقه اي با ارتفاع 410 متر در مقابل چشم همگان فرو ريختند .

در همين زمان جورج دبليو بوش رئيس جمهور وقت آمريكا در محلي بود كه همگان را به ياد عطوفت و مهرباني مي انداخت . او در مدرسه اي و در جمع دانش آموزان دبستاني در حال گفتگو بود جايي كه هيچ كسي به نقشه هاي شوم او و اربابان صهيونيستش شك نكند و او را در حالتي صلح طلب و معصومانه به نمايش بگذارد.

بوش پسر بر اساس تصاوير تلويزيوني وقتي به وسيله مشاور خود از حادثه خود ساخته حمله به برج هاي تجارت جهاني با خبر شد ابتدا به محل نامعلومي منتقل شد و بعد از اعلام حالت فوق العاده در آمريكا شروع به اجراي نمايشي پرداخت كه به گفته كارشناسان بيش از 800 ميليارد دلار براي مردم آمريكا هزينه داشت .

دقايقي بعد نيروي هوايي اين كشور اعلام كرد كه پرواز در سراسر آمريكا ممنوع است اما اين اخطار مانع از آن نشد كه هواپيماي سوم با ساختمان پنتاگون برخورد نكند اين حادثه بين المللي با توجه به اخبار منتشر شده بعد از آن داراي ابعاد بسيار مهمي مي باشد به طور مثال در بعد داخلي ايالات متحده كه با بهره گيري از ابزار پيشرفته و تقويت سازمان سيا چنين القا مي كرد كه هيچ خطري نمي تواند امنيت اين كشور را آسيب بزند و به زعم خود به دنبال برنامه ريزي براي امنيت نظام بين الملل بود يكباره گرفتار مصيبت بزرگي شد و در درون خاك آمريكا مورد حمله قرار گرفت .

در بعد بين المللي پس از حادثه 11 سپتامبر بوش پسر فرصت مناسبي براي تحقق برنامه هاي از پيش طراحي شده خود در نقاط مختلف به خصوص منطقه ژئوپلتيك و ژئواستراتژيك خاورميانه را پيدا كرد و پس از مدتي با سو استفاده از افكار عمومي و به بهانه دخالت طالبان در اين فاجعه و حضور آنها در افغانستان اين كشور و پس از آن عراق را اشغال كرد.

گرچه دولت بوش از اين واقعه سود بسياري برد و مشكلات خود را پوشش داد اما هرگز بيان نكرد و ابهامات زيادي وجود دارد كه دست هايي در وقوع اين حادثه وجود دارد.

با اينكه 11 سپتامبر در آمريكا رخ داد اما جورج بوش با ارائه طرح جنگ بر ضد تروريسم وعده داد اين پديده را در تمام دنيا ريشه كن كند و امنيت را براي ساكنين كره خاكي به ارمغان آورد. اما بعد از گذشت چندين سال از طرح مبارزه با تروريسم كه از سوي آمريكا مطرح شد دولت بوش در راستاي اهداف سلطه طلبانه خود و به بهانه جنگ ضد تروريسم كشورهاي افغانستان و عراق را كه از نظر او مهد ترور و ناامني در دنيا بودند اشغال كرده است .

اگر چه اشغال دو كشور افغانستان و عراق سرنگوني رژيم هاي جبار طالبان و صدام را به دنبال داشت اما به وعده هاي دروغين بوش و ريشه كن كردن پديده ترور منجر نشد بلكه زمينه اي براي به راه افتادن موج هاي واقعي ترور و قتل عام انسان هاي بيگناه صادر شد. شواهد حاكي از آنست كه آمريكا نه تنها به هدف ظاهري كه از حمله به عراق و افغانستان دنبال مي كرد نرسيده بلكه طي چند سال اخير جهان شاهد موج گسترده اي از حملات و وقايع پليد تروريستي آدم ربايي و گروگانگيري بوده است .

اينكه چه عواملي در پشت پرده يازده سپتامبر دست داشته اند خود بحث مفصلي است . اگر بن لادن واقعا مسئول 11 سپتامبر بود چرا آمريكايي ها به جاي سرگرم شدن به مساله عراق و تهديد كشورهاي مستقل در جهان درصدد دستگيري و مجازات او برنمي آيند بن لادن به هنگام وقوع اين حادثه از سوي اين محافل مهمترين دشمن آمريكا معرفي شد ولي اين نكته قابل توجه است كه چرا اكنون به فراموشي سپرده شده و از دشمنان ديگري نام به ميان مي آيد.

با وجود گذشت 8 سال از اين حادثه هنوز هم ناگفته ها و ابهامات فراوان درباره آن وجود دارد كه براي شناخت آن نيازمند گذشت زمان و افشاي اخبار جديد هستيم . از جمله مسائلي كه مي توان در خصوص حادثه 11 سپتامبر به آن اشاره كرد اين است كه مطمئنا اين حادثه يك سناريوي از پيش طراحي شده بود تا بوش و حاميان صهيونيست وي بتوانند از فرصت بوجود آمده نهايت استفاده را در منطقه خاورميانه و جهان ببرند و به بهانه نظم نوين جهاني و مبارزه با تروريسم لشكركشي هاي خود را آغاز نمايند.

نكته قابل توجه اين است كه بر اساس يك طرح چندين شبكه تلويزيوني و فرستنده هاي آنها در نزديكي هاي برج هاي دوقلو در حال فعاليت بودند و لحظه برخورد دو فروند هواپيماي مسافربري را به تصوير كشيدند و از آن مهم تر اين كه بر اساس آمار منتشر شده نزديك به 2 هزار يهودي در اين دو برج فعاليت داشتند اما بر اساس يك هماهنگي به عمل آمده هيچ كدام از اين افراد در روز حادثه در محل كار خود حاضر نشدند و هيچ گاه معلوم نشد كه علت غيبت همزمان اين افراد چه چيزي بوده است .

كه مدعي شنود مكالمات در كل جهان است يا سازمان سيا كه متخصص انواع ترور NSA گذشته از اين حقايق چگونه مي توان پذيرفت ( توطئه انفجار و آشوب است از وقوع اين حادثه بزرگ بي خبر بوده اند !

هنگامي كه مطابق گزارش هاي دقيق امنيتي شماري از كشورها تلويحا از پيوندهاي ظريفي كه بين حادثه 11 سپتامبر با چهره هاي سرشناس آمريكا وجود داشت پرده برداشتند; اختلاف در كاخ سفيد چنان بالا گرفت كه بعضي وزرا علنا با بوش به مخالفت برخاستند تا در صورت نياز پاي خود را از اين گرداب مهلك كنار بكشند. پال اونيل (وزير دارايي ) وقت آمريكا كه گفته بود آمريكا بايد براي نابودي تروريسم به هر كشوري كه بخواهد و در هر شرايطي حمله كند پس از استعفاي خود فاش كرد « بوش سرنگوني صدام را قبل از 11 سپتامبر برنامه ريزي كرده بود » .

در واقع 11 سپتامبر يك سكانس رقت آور از سناريوي پليدي است كه با نوارهاي بن لادن به صورت سريالي از تيزرهاي سياسي براي فريب جهانيان اجرا شده است از حيث رواني به تقليد از هولوكاست طراحي شده و به همان اندازه بزرگ نمايي شده و مشابه هولوكاست ساختگي و دروغي است .

اما بايد در اين بين به نكته ديگري نيز اشاره كرد كه برخي اخبار 11 سپتامبر از سوي رسانه هاي غربي به طور عمد ناديده گرفته شده اند در حالي كه اين اخبار مي تواند نمايانگر حقايق بسيار با ارزشي در اين زمينه باشند. تنها چند روز پس از انفجار برج هاي مركز تجارت جهاني و ساختمان وزارت دفاع آمريكا در واشنگتن 200 خلبان ارشد خطوط هوايي و همچنين نيروي هوايي اين كشور پس از نشستي طولاني درباره حوادث 11 سپتامبر بيانيه اي منتشر كردند كه از سوي رسانه هاي غربي ناديده گرفته شد . آنها اعلام كردند برخورد هواپيماهاي مسافربري به برج هاي مركز تجارت جهاني حساب شده و بسيار پيچيده تر از آن بوده است كه خلبانان مبتدي با چند ماه آموزش از روي دستگاه هاي زميني هواپيماهاي مسافربري بتوانند آن را انجام دهند و چنين اقدامي بدون اطلاع و هماهنگي و حمايت رده هاي عالي امنيتي و سياسي كشور غيرممكن است و آنها حداكثر خيانت را به كشورشان كرده اند.

در بيانيه خلبانان آمريكايي آمده است دولت اين كشور از دستگاه هاي فوق العاده پيشرفته و جديدي برخوردار است كه توانايي هدايت هواپيماها از راه دور را دارند و اين دستگاه مي توانند هواپيماها را بدون دخالت خلبان به سمت هدف هاي مورد نظر خود هدايت كنند.

با وجود چنين نظرات كارشناسانه آن هم از سوي يك تيم 200 نفره از خلبانان زبده آمريكايي بايد متذكر شد كه آمريكا در پي حوادث 11 سپتامبر دوران جديدي از سلطه طلبي را براي جهان در نظر گرفت كه به آن نام مبارزه با تروريسم داده است . در واقع واشنگتن با دستاويز قراردادن حوادث 11 سپتامبر درصدد استفاده حداكثر از نيروي نظامي خود براي حضور در مناطق حساس جهان است آنها پس از حضور در كنار منابع غني نفت آسياي مركزي اكنون تمام توان خود را متوجه منطقه خليج فارس كرده اند.

اما يك موضوع ديگر نيز در خصوص برخورد هواپيماهاي ربوده شده با برج هاي دوقلو و ساختمان پنتاگون وجود دارد اينكه برج هاي ساختمان تجارت جهاني نه بوسيله برخورد هواپيماها بلكه به وسيله چند انفجار و مواد منفجره اي كه باعث بيشتر شدن اثر تخريب مي شود فرو ريخته است و نكته ديگر اينكه چگونه ساختمان وزارت دفاع آمريكا با برخورد هواپيما هيچ آسيبي نمي بيند!

جالبتر آن كه مجموع طول 2 بال هر هواپيما از عرض هر برج كمتر است چگونه برجها 30 دقيقه بعد از انفجار ناگهان در محيط خود فرو ريختند و چرا برجي كه دومين اصابت را متحمل شد قبل از برج اول فروريخت اين موارد به تنهايي تئوري تخريب برجها به وسيله مواد منفجره را اثبات مي كنند.

در واقع هواپيماها به پايين برجها كوبيده مي شوند تا نشست برجها به علت اصابت هواپيماها منطقي به نظر آيد لكن در آن صورت هم صحنه فعلي با كاركرد افسانه اي ايجاد نمي شد و از ديگر سو با اصابت هواپيما در بالا و تخريب برج از پايين به سهولت مي توان به استفاده از مواد منفجره در اين عمليات يقين پيدا كرد البته براي هركس كه تعمق كند. كافي است يك بار صحنه تخريب بناهاي قديمي با ديناميت را كه مشابه فرو ريختن برجها در 11 سپتامبر است ببينيد تا به روش واحد در انهدام آنها پي ببريد .

البته بايد گفت كه برج هاي دوقلو بيش از 30 سال قبل بر اساس طرح « مينورو ياماساكي » ساخته شده بودند و در قرن 21 تقريبا قديمي محسوب مي شدند و حتي بدون نظارت و مجوز شهرداري احداث شده بودند! امري كه در محله مهم منهتن كاملا استثنايي است و همچنين چطور امكان دارد برخورد هواپيما موجب فروريختن 2 برج 110 طبقه شده اما چگونه در برخوردي مشابه با ساختمان وزارت دفاع آمريكا يعني پنتاگون حتي يك ضلع كامل از ساختمان پنتاگون فرو نريخت ! گرچه وزارت دفاع آمريكا علت پا بر جا ماندن ضلع مضروب پنتاگون را قرار دادن جكهاي احتياط در پشت آن ضلع مي داند زيرا طبق برنامه قبلي قصد نوسازي آن بخش از بنا را داشت اما اين اعتراف هم اطلاع پنتاگون از وقوع حادثه را نشان مي دهد.

حال اگر بپذيريم تخريب برجها به دليل اصابت هواپيماها بوده انهدام ساختمان سياه رنگ مجاور برجها چگونه قابل توجيه است آتش نشان هاي حاضر در صحنه اظهار كرده اند : « دربهاي طبقه همكف برجها بسته بود; مردم محبوس به شيشه مي كوبيدند و كمك مي خواستند و لحظاتي قبل از انهدام كامل برجها انفجاراتي در زيرزمين برجها رخ داده بود » حتي اگر اين گفته ها را نپذيريم چطور ممكن است در بلندترين برج جهان راه نجات سيستم مديريت بحران و برق اضطراري وجود نداشته باشد چرا دربها بسته و آسانسورها كار نمي كردند و به همين علت مردم به ناچار از بالاي برج به بيرون مي پريدند; در حالي كه نيم ساعت براي عمليات نجات فرصت بود حتي يك نفر هم نجات نيافت .

جالبتر آن كه حتي يك بالگرد براي كمك به مردم يا اطفا آتش در محل حاضر نشد اما چند بالگرد مشغول فيلمبرداري از فاجعه بودند!! براساس دلايل شواهد و قرائن فوق الذكر يك فرضيه اين است كه سيا رايانه هواپيما را قبل از پرواز در مسير اصابت به برجها تنظيم و بعد از برخورد نيم ساعت صبر كرد تا مردم از صحنه فيلم و عكس بگيرند; سپس با انفجار سريع و مرحله به مرحله مواد منفجره ـ كه از قبل در پي پايه ها و طبقات كار گذاشته شده بودند ـ برجها را تخريب كرد.

پس از پخش فيلمهاي مربوط به انفجار برجها تصاوير 10 سال قبل شادي فلسطيني ها را پخش شد . سپس بازيگر CNN و اينكه شبكه بن لادن از طريق نواري در شبكه الجزيره ـ كه صحت آن را سيا تاييد كرد كه از حملات بعدي القاعده خبر داد تا مسووليت 11 سپتامبر متوجه مسلمين شود. آنگاه بوش اسلام را به جنگ صليبي تهديد كرد و...

هشت سال از حادثه يازده سپتامبر مي گذرد اما بهره گيري تبليغاتي مربوط به اين موضوع همچنان دستور كاري است كه دولت آمريكا آن را با خود به همراه دارد و مصائبي را بر مناطق بحران زده جهان و مسلمانان تحميل كرده بدون اينكه درباره تمام فرضيه هاي مربوط به عاملين اصلي آن اجازه بررسي داده شود.

پس از اين حادثه تروريسم تفسير جديدي پيدا كرد ساختار نظام فكري آمريكا در سياست خارجي تغيير و به سوي يك نظام سلسله مراتبي امري و غير مشروط سوق پيدا كرد . اولين پيامد اين تغيير گسترش مفهوم مبارزه با تروريسم بود كه جرج بوش آن را در 11 سپتامبر 2001 در جمع نمايندگان كنگره تبيين كرد و دولتها را در مقابل انتخاب اين گزينه قرار داد كه آنكه با ما نيست عليه ما است !

با مطالعه جزئيات اين مسئله روشن مي شود كه اتهاماتي چون نسبت دادن محور شرارت به برخي كشورها برنامه هايي از پيش تعيين شده بود اما برخي فرضيات قوي و علمي كه درباره توطئه بودن حادثه 11 سپتامبر مطرح شد هرگز اجازه بررسي نيافتند .

[url]http://crimesofbush.com/article.aspx?id=2026[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]استاد دانشگاه جرج تاون: اصلاح خرابکاري دولت بوش بسيار طولانی است[/color]

استاد اقتصاد دانشگاه جرج تاون آمريکا تاکيد کرد اصلاح خرابکاري دولت جرج بوش در سالهاي گذشته بسيار زمان بر است.

ابراهيم عويس در مصاحبه اختصاصي با شبکه تلويزيوني الجزيره گفت : مشکل بسيار بزرگتر از همه اصلاحاتي است که باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا بعد از به قدرت رسيدن وعده آنها را داده است زيرا براي اصلاح خرابکاري دولت سابق آمريکا در سالهاي اخير به زمان زيادي نياز است.




[url]http://crimesofbush.com/cpanel/FCKEditor/userfile/Image/1388/shahrivar/25/%D9%87%D9%81%D8%AA.jpg[/url]


[url]http://crimesofbush.com/article.aspx?id=2024[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
هلوکاست در غزه
لطفا به این سایت برید و با شکایت از جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت خود را از مردم غزه اعلام کنید

[url]http://www.gazapetition.com/Plugin/Censure/Default.aspx?T=4[/url]



[color=red]وضع اقتصادي فلسطينيان در آستانه آغاز سال تحصيلي در غزه وخيم است[/color]



با ادامه محاصره نوار غزه وضع اين منطقه روز به روز وخيم تر مي شود و فقر و بيکاري در جامعه فلسطينيان افزايش مي يابد و آنها با بحران هاي بيشتري روبرو مي شوند و اين درحالي است که جامعه جهاني نظاره گر است اما با اين حال مردم فلسطين به مقاومت خود ادامه مي دهند.
يک شهروند فلسطيني معتقد است وضع اقتصادي غزه بسيار وخيم است و ما هيچ منبع درآمدي نداريم و اکنون در آستانه سال تحصيلي هستيم و نمي دانيم چکار کنيم.
يک شهروند فلسطيني در اين باره گفت ما کار و منبع درآمد نداريم و نمي توانيم زندگي فرزندان مان را تامين کنيم.خانواده ام خواربار و ارزاق مي خواهند و من حتي توان خريد يک کيسه برنج را نيز ندارم.
يک جوان فلسطيني نيز افزود بردارم پنج فرزند دارد و امکان خريد لباس و پوشاک براي سال جديد تحصيلي را ندارد.قيمت نوشت افزار نيز در غزه خيلي گران است.
يک زن فلسطيني نيز گفت همسر من بيمار و خانه نشين است و فرزندانم نان آور ندارند.
همچنين يک جوان فلسطيني معتقد است براثر جنگ وضع معيشتي مردم غزه دشوار شده است و رژيم صهيونيستي ورود کالا و لوازم مدرسه و دفتر را ممنوع کرده است و ما اميدواريم وضع بهتر شود.
يک زن فلسطيني نيز افزود فصل زمستان را در پيش رو داريم و وضع ما دشوارتر خواهد شد و با وجود اين با کمک خداوند تاکنون پايداري کرده ايم و تا آخر هم پايداري خواهيم کرد.
يک شهروند فلسطيني مي گويد رژيم صهيونيستي در جنگ غزه خانه مرا ويران کرد و مجبور شدم با چوب دو اتاق براي خانواده ام بسازم.همانطور که مي بينيد وضع اقتصادي ما وخيم است.
يک پيرمرد فلسطيني هم گفت اين وضع را اسراييل با روش هاي وحشيانه اش براي مان ايجاد کرده است. انها خانه هاي مردم غزه را بمباران و فلسطينيان را اواره کردند ما در اردوگاه زندگي مي کنيم و در اين گرماي شديد رنج مي بريم ، درجه حرارت در اينجا بالاي40 درجه سانتيگراد است و کشورهاي اروپايي و عربي فقط نظاره گر هستند.با اين حال به کمک خدا مقاومت و پايداري ما به سرزمين مان بيشتر خواهد شد و هيچگاه از اين سرزمين بيرون نخواهيم رفت.
با افزايش فقر و بيکاري در غزه فلسطينيان در شرايط طاقت فرسايي قرار دارند اما جامعه جهاني فقط نظاره گر اين فاجعه است.



[url]http://www.gazapetition.com/Menu1/Description.aspx?id=1618[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]آمارها نشان مي دهد جرج بوش رئيس جمهور سابق امريکا يک سوم از رياست جمهوري خود را در تعطيلات گذرانده بود.[/color]

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان ، اسناد کاخ سفید نشان می دهد رونالد ریگان رئیس جمهور اسبق امریکا هر فصل یک ماه را در مزرعه خانوادگی خود در کالیفرنیا می گذراند و بیشتر اوقات هم سوار بر اسب در حال گردش و تفریح بود.

بیل کلینتون نیز یکی از کسانی بود که مرتبا برای گذران تعطیلات خود به جزیره مارتا در ماساچوست می رفت.

طولانی ترین تعطیلات مربوط به جیمز مادیسون از اولین روسای جمهور امریکا بود که در سال چهار ماه کار را تعطیل می کرد و به تعطیلات می رفت.

بوش نیز مدت زیادی را در دوران ریاست جمهوری خود در تعطیلات بود. آمارها نشان می دهد او چهارصد و نود روز را در مزرعه خود در تگزاس و چهار صد و هشتاد و هفت روز را نیز در کمپ دیوید گذراند. این بدان معناست که بوش حدود یک سوم از دوران ریاست جمهوری خود را در تعطیلات بوده است.


[url]http://www.crimesofbush.com/cpanel/FCKEditor/userfile/Image/1388/shahrivar/17/bushyeksevvom.jpg[/url]



[url]http://www.crimesofbush.com/article.aspx?id=2015[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[color=red]فيدل كاسترو: بوش از ارسال تجهيزات پزشكي به كوبا ممانعت مي‌كرد

رهبر انقلاب كوبا درمقاله جديد ی نوشت : رئيس‌جمهور سابق آمريكا با اعمال فشار بر شركت هلندي مانع ارسال تجهيزات پزشكي از اين كمپاني به كوبا شد.[/color]

به گزارش خبرگزاري "ريانوواستي "، "فيدل كاسترو "، رهبر انقلاب كوبا، رئيس‌جمهور سابق آمريكا را متهم به اعمال فشار به شركت هلندي "فيليپس " براي ممانعت ازارسال تجهيزات پزشكي به كوبا كرد.

بر اساس اظهارات كاسترو، فيليپس از اواخر سال 2006 قراردادهاي خود در رابطه با ارسال تجهيزات براي موسسات پزشكي كوبا و ونزوئلا را اجرا نمي‌كرد. به عقيده فيدل، اين اقدام با اعمال فشار از سوي آمريكا صورت مي‌پذيرفت.

كاسترو مي‌نويسد، جرج بوش، رئيس‌جمهور سابق آمريكا و معاون وزير امور خارجه وي، مي‌دانستند كه متخصصان ما در كوبا و ونزوئلا خدمات خود را با كمك تجهيزات فيليپس انجام مي‌دهند. وي مي‌افزايد: آنها بر اين شركت هلندي فشار وارد كردند و توانستند ارسال اين تجهيزات به كوبا را متوقف كنند. ارسال تجهيزات از اواخر سال 2006 كاملا قطع شد و از آن زمان تقريبا سه سال مي‌گذرد.

فيليپس به نوبه خود اعلام كرده بود، عدم ارسال تجهيزات به دليل مشكلات حقوقي و بروكراتيك بوده است و قول داد به زودي و پس از دريافت همه مجوزهاي لازم از دولت آمريكا، ارسال آنها از سر گرفته شود. بر اساس اطلاعات اين شركت، به دليل عدم اجراي درخواست تحريم اعلام شده آمريكا در رابطه با كوبا، فيليپس جريمه‌اي به مبلغ 100 هزار يورو پرداخت كرده است.

فيدل كاسترو مبلغ جريمه پرداختي فيليپس را در مقايسه با حجم كل قراردادهاي وي براي ارسال تجهيزات پزشكي به كوبا اندكي خنده‌آور دانست. طبق گفته‌هاي وي، هاوانا تصور مي‌كرد با انعقاد اين قراردادها هيچ يك از قوانين تحميل شده امپراطوري آمريكا به دنيا نقض نمي‌شود، زيرا صحبت از تجهيزات پزشكي بود و نه اسلحه.


http://www.crimesofbush.com/article.aspx?id=2021

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.