nasirirani

نت‌بوك پيشرفته و ارزان در بازار

Recommended Posts

[b]خبرگزاري فارس: شركت Hannspree كه در بين توليدكنندگان رايانه‌هاي شخصي نامي چندان آشنا به نظر نمي‌رسد، نت‌بوك جديدي را با نام HannsNote روانه بازار كرده كه علي‌رغم داشتن امكانات پيشرفته، با قيمت 99/379 دلار فروخته مي‌شود.[/b]
به گزارش فارس به نقل از سي‌نت، نمايشگر 10 اينچي اين نت‌بوك از نوع LCD است و تصاوير را با كيفيت قابل قبولي به نمايش مي‌گذارد. روي اين نت‌بوك پردازنده Atom N270 اينتل با توان 6/1 گيگابايت نصب شده است و در كنار رم يك گيگابايتي امكان اجراي برنامه‌هاي سنگين را براي كاربر فراهم مي‌كند.
اين نت‌بوك شامل هاردديسك 160 گيگابايتي SATA مي‌شود و از فناوري ارتباطي بلوتوث و شبكه بي‌سيم Wi-Fi پشتيباني مي‌كند.
از ديگر امكانات به كار رفته در اين نت‌بوك پيشرفته و ارزان مي‌توان به وب‌كم 3/1 مگاپيكسلي، اسپيكرهاي استريو، ميكروفون داخلي و قابليت پشتيباني از انواع كارت‌هاي حافظه اشاره كرد.
روي اين نت‌بوك نسخه خانگي سيستم‌عامل ويندوز 7 نصب شده است و كاربران مي‌توانند آن را به صورت اينترنتي خريداري كنند.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8810100917

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
در این محدوده قیمت مارکهای معتبرتری هم در بازار به چشم میخوره.

پردازنده اتم ان270 یکی از بهترین پردازنده هایی هست که تاکنون ساخته شده و با مصرف کم 2.5 وات! باعث افزایش مداومت باطری شده و حداقل دو الی سه برابر دیگر لپ تاپها با پردازنده پرمصرف مداومت استفاده دارند. از نظر کارایی نیز با برخورداری از فناوری هایپر تردینگ که دو هسته مجازی را شبیه سازی میکند ضعف تک هسته ای بودن را پوشش داده و کش 512 کیلوبایت نیز برای کارهای عادی مناسب به نظر میرسد.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.