reza1982

Members
  • تعداد محتوا

    36
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط reza1982


  1. 27 minutes قبل , hosm گفت:

     

    متاسفانه حتی ما هم اخبارمان درباره کره شمالی را از خبرگزاریهای غربی می گیریم و بازی می خوریم

    یادتونه؟ این بابا را میگفتن با ضد هوایی اعدام شده یا خوراک شیر های گرسنه شده و ...

    اون موقع صحبت از شوهر عمه اش بود که با ضدهوایی و ... اعدام شده و نه از عمه خانم

    • Like 2
    • Upvote 1

  2. بر 29 مرداد 1397 در 13:54 , arshia912 گفت:

    بعنوان شخصی که کاملا در جریان امور ساخت و ساز در ونزوئلا هستم عرض میکنم خدمتتون که در حال هیچ ساخت و سازی در ونزوئلا نداریم و شرکت های ایرانی که نیاز به نام بردن ازشون نیست هنوز طلبهای چند صد میلیون دلاری خودشون رو از زمان ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد نگرفتند و احتمالا نخواهند گرفت (البته سخت پیگیر مطالباتشون هستند) چون اوضاع ونزوئلا به حدی خراب هست که نان برای خوردن ندارند و مردم تنبل و تن پرورشون به شدت وزن کم کردن تو این مدت... حالا قرار هست سوریه به ونزوئلا در زمینه مطالبات اضافه بشه گویا...

    البته مثل اینکه یک قانونی دارند که در وقتی که رئیس جمهور فوت میشود یک سری تعهدات رفع میشود و...

    ریالی به ما پرداخت نمیشود.

    • Upvote 1
    • Downvote 1

  3. 1 ساعت پیش, ayaran گفت:

    علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران چهارشنبه 18 ژوئیه از تکمیل کارخانه تولید روتور برای استفاده در سانتریفیوژ‌های پیشرفته در چارچوب فرمان اخیر رهبر انقلاب مبنی بر آمادگی سریع برای رسیدن به 190 هزار سو غنی سازی خبر داد.

    این اعلام یک ماه پس از آن صورت می‌گیرد که علی خامنه‌ای رهبر ایران گفت فرمانی برای افزایش ظریفیت غنی سازی اورانیوم در صورت فروپاشی توافق هسته‌ای (برجام) منعقد شده میان تهران و قدرت‌های جهانی، صادر کرده است.

    صالحی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای رسمی ایران گفت: «یک روز پس از دستور رهبر معظم انقلاب ...که بخشی از کارخانه را راه اندازی کردیم، رسانه ملی تصاویری از آن تهیه و پخش کرد. همان روز اعلام کردم که بخش دیگر کارخانه تا یک ماه راه اندازی می‌شود که اکنون تقریباً کامل شده است».

    صالحی این کارخانه را بسیار پیشرفته و برای ساخت روتور‌های مربوط به سانتریفیوژ و اندازه گیری‌های لازم دانست و گفت: «ظرفیت این کارخانه به حدی است که اگر بخواهیم سانتریفیوژ‌های آی آر 6 را تولید انبوه کنیم ظرفیت اسمی و نهایی اش، تولید حدود 60 سانتریفیوژ آی آر 6 در روز است». العربیه

    پی نوشت: این یعنی روزانه 360 سو که در یک سال تقریبا میشه 130000 سو ... در عرض کمتر از دو سال میشه ب 190 تا رسید... البته اگه در حد خبر نباشه...قسمت خوبش اینکه آی آر 6 از بخش تحقیقاتی خارج شده که حرف از تولید انبوهه میمونه آی آر 8...

     

    والا من نمیدونم این چند هزار سو چه دردی از من و امثال من دوا میکنه.از دیشب تا الان خبر تعطیلی دو کارخانه همکار و کارخانه شرکت خودمان را شنیدم.

    به سلامتی کارخانه ای که تولیدش را روی هوا میزدند از بی پولی تعطیل شد.قسمت خوبش اینجاست که تعدیل نیروی  یک ماه قبل شرکت ما از روز شنبه کاملتر میشه و مشت محکمی بر دهان من و امثال من خورده میشه.حالا آمریکا و اسرائیل بماند.

    امروز یک تولید کننده اومده پیش ما گفت قطعه ای که با 130 میلیون تومان وارد کشور میشد را با مهندسی معکوس و 15 میلیون تومان و کیفیت بهتر ساختم.گفت وقتی جلوی یک مسئول گذاشتم به من چی گفت خوبه؟گفت غلط کردی ساختی.چرا؟چون پورسانت میگرفت.

    ای کاش قبل از هر کاری به فکر اقتصاد کشور و مردم بودیم.اقتصاد پویا از هر بمب اتمی قویتر است.

    • Upvote 9
    • Downvote 4

  4. 5 hours قبل , sohrabshokraneh گفت:

    باسلام

    بنده متخصص امورنظامی نیستم ولی به عنوان یک آموزگارمعتقدم دیریازودامریکابایدپایگاه التنف را تخلیه کندزیراماندن درآن جا درحالت محصورهم هزینه داردوهم امکانش هست که گروه های محلی باجنگ فرسایشی تلفات انسانی آن ها را افزایش دهندحالادراین میان اعتمادی به گروه های مسلح مخالف دولت نیست واصلاگروه بانفوذوقوی هم وجودنداردبه همین دلیل اجماع کشورهای مخالف نظام سوریه هم این است که ماندن دولت فعلی سوریه دراین دوره ی گذر بهتراست بنابراین پایگاه مذکور وجنوب سوریه تحویل ارتش ودولت سوریه شودوبخشی ازمعامله قرن هم می تواندباشدکه ایران درجنوب سوریه نیرونداشته باشدتا اسرائیل تامین امنیت شودودرعوضش این کارصورت بگیرد وعمیقاً معتقدم کشورما نبایدازحوزه های نفوذ مستقیم وغیرمستقیم خود باهرشیوه ونوعیچه درعراق وسوریه ولبنان وفلسطین وافغانستان وتاجیکستان وونزوئلاوچه درکشورهای دیگرعقب نشینی کندوفکرمی کنم که برنامه ریزان راهبردی کشوربه این مساله واقفند ولی تامین هزینه های چنین حضوری درزمان تحریم ها همزمان با حفظ جبهه ی متحدداخلی و پیشرفت ها واز طرف دیگررفع مشکلات تورم وبی کاری وفسادمالی واداری و...داخلی هنریست که ازعهده ی هر معماری برنمی آیدوهمچنین برجام را هم نشانه تسلیم اجباری کشوردربرابراستعمارگران به دلیل ترس ازحمله ی قدرت های اتمی ونوعی خفت تاریخی اجباری برای سیاستمداران وسرشکستگی برای مردم کشورمی دانم مگراین که درخفابه تسلیحات بازندارنده ی اتمی وهیدروژنی وحامل های آن دست یافته باشیم وبنابرمصلحت بین المللی وجلوگیری ازتحریم های بین المللی صدایش رادرنیاوریم که امیدوارم این چنین باشدزیرا اکثرتحلیل گران معتقدندبرای جلوگیری ازورشکستگی اقتصادی امریکا نیاز به وقوع جنگ بزرگی است تا امریکا ازطریق فروش با قیمت بالای نفت بیش از250میلیاردبشکه ای خود وکارکردن کارخانه های اسلحه سازی به این مهم دست یابدوبه احتمال قوی چنین جنگی به ترتیب اولویت درخاورمیانه وبعددرشمال آفریقاوآسیای مرکزی وآمریکای جنوبی محتمل است وبرای رسیدن به بازدارندگی چندوجهی کشوروازجمله بازدارندگی اتمی وکسب عزت نفس ملی حاضرم یک سوم از درآمدماهانه ام کم شود.

    واقعا فداکاری میکنید که حاضرید یک سوم درامد ماهیانه تون کم بشه اونهم چند وقت دیگه.همین الان درامد ماهیانه شما بیشتر از نصف کم شده،هنوز هیچی نشده ریال ما با پهن برابری میکنه هر چی میخواهی بخری 2 برابر و 3 برابر شده.چند تا شرکت که باهاشون کار میکنیم ورشکست شدند پولدارها و طبقه متوسط دارند در میرند و یک مشت مردم بدبخت فلک زده بی آب و بی پول موندند که چند وقت دیگه همدیگه را تیکه پاره میکنند و یک مشت مسئول بیخیال که دیگه رد دادند.

    با این اوضاع به اونجا نمیرسیم.

    • Upvote 2
    • Downvote 2

  5. پس چرا رو بازوش پرچم عراق رو زده؟؟؟ icon_eek icon_eek

    نمیدونم.منهم درجه ها و پرچم عراق را دیدم گفتم شاید خودش نباشه ولی فرم بینی و قیافه شبیه.این هم فیلمش

    http://www.dalfak.com/w/rwzor/%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D8%B4%D9%87%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D9%81%D8%B9-%D8%AD%D8%B1%D9%85-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA

    • Upvote 2


  6. شهید فدی عمار زیدان


    روحش شاد ویادش گرامی

    این سرباز همونیه که چند ماه پیش داعش پس از اسارت با عبور تانک از روی بدنش اعدامش کرد.

    این جوان در نبرد تدمر به شهادت رسید



    CeZzNxVWAAArtXo.jpg


    اسنایپر SSG-08 در دست ارتش سوریه //تدمر


    thumb_CeV1ZRNXEAAphNV.jpg


  7. من امروز صبح یکبار این کلیپ را دیدم اعصابم خورد شد.به نظرم اینها درحال عقب نشینی بودند که کمین خوردند چون بعضی هاشون حتی حال دویدن را هم نداشتند.امیدوارم فرمانده اینها هم باهاشون کشته شده باشه و گرنه اگر من بودم درجا این فرمانده را اعدام میکردم.

    • Upvote 3


  8.  


     

     

    این فرموده شما یک مقدار عجیب هست . چون براساس متن ، یکفروند فانتوم سقوط کرد و تا انجایی که اطلاع دارید ، فانتوم فقط 2 خدمه دارد . 

    بله اطلاع دارم.ولی چیزی که من از اون زمان یادمه اینه که تعداد خلبانها بیشتر از دو نفر و بین 6 تا 8 نفر بود.

    شاید هم اشتباه میکنم ولی صد در صد مطمئنم تعدادی را که شمردم بیشتر از 2 نفر بود.


  9. برادر فیلم استار وارز هم تازه اکران شده اونم حتما ببین

    عقب‌نشینی نظامیان عربستان و القاعده از «جبل صبر»

    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941012001611

    به فیلم های علمی تخیلی علاقه ای ندارم.همینطور به خبرهای تخیلی خبرگزاری فارس

    تا الان طبق اخباری که از پیشروی های ارتش سوریه زده باید نیروهای ارتش سوریه 4 باری کره زمین را دور زده باشند.

     

    بهرحال چه خوشتون بیاد و یا نیاد بعضی از دوستان داخلی فقط بلدند به خودمان پنالتی بزنند.کاری کردند که هر ناظر بیطرفی اقدام ما را محکوم کنه.الان عربستان از متهم ماجرا به شاکی تبدیل شده و به لطف دلارهای نفتی ما را تو افکار عمومی جهان(البته به غیر از خبرگزاری فارس و ...)میکوبه.

    • Upvote 4
    • Downvote 3

  10. من پیشنهاد میکنم همین الان به عربستان حمله نظامی کنیم.هم قدرتش را داریم و هم متحدان قوی و هم عربستان تنهاست و اقتصادش رو به رکود.تازه به سفارتشون هم حمله کردیم و جز قطع روابط سیاسی کاری نتوانست بکند.

     

    از برادران مشهدی هم تشکر میکنم که بهترین موقعیت برای حمله به کنسولگری عربستان را انتخاب کردند.

    • Upvote 1
    • Downvote 26

  11. یک سوال اگر نیروهای ایرانی در لاذقیه کشته شده اند پس کشته شدن در دیرالزور طی حمله هوایی چیه؟؟الان دقیقا نقش اس 400 روسی این وسط چیه؟اگر اس 400 اینه پس بریم یک فکر دیگه برای دفاع از حریم هوایی کشور کنیم.

    • Upvote 2

  12. به نظرم با توجه به عدم اسکورت هواپیما ترکها فکر کرده اند که هواپیما متعلق به نیروی هوایی سوریه است و صد در صد بدون اخطار به هواپیما شلیک کرده اند.غافل از اینکه...و سرگیجه ابتدایی داوود اوغلو که گفته بود اگر هواپیما اگر سوری باشه یک پیامد داره و اگر روسی پیامد دیگر به همین خاطر بوده.امیدوارم روسیه طوری مرز با ترکیه را شخم بزنه که احدی جرات ورود زمینی یا هوایی به خودش نده.

     

     

    آسمون هم همون تعداد گلوله جواب می دهد 

     

    امیدوارم روسیه شخمشون بزنه

    از لحاظ حقوقی ، شلیک به خلبانی که داره با چتر فرود میاد ، جنایت جنگی محسوب می شه .

     

    منظور من هم همین بود.اینم از ترکمن های اردوغان

    • Upvote 1