mig25

Members
  • تعداد محتوا

    3
  • عضوشده

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

2

درباره mig25

  1. [quote][quote][color=darkblue]اون سلاح قطعا یوزی نیست. گلنگدن یوزی در قسمت بالای اون قرار دارد مثل تصویر زیر. [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10084/uzi-2.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10084/thumb_uzi-2.jpg[/img][/url] [url=http://gallery.military.ir/albums/userpics/10084/uzi-1.jpg][img]http://gallery.military.ir/albums/userpics/10084/thumb_uzi-1.jpg[/img][/url] در حالیکه در اون تصاویر هیچ گلنگدنی بر روی کاور بالای اسلحه وجود ندارد. ضمن اینکه دهانه اون سلاح نیز با دهانه یوزی متفاوت است. این اسلحه بیشتر شبیه یک اسلحه ساخت یکی از کشورهای اروپای شرقی و یا روسیه است که متاسفانه هر کاری می کنم اسمش یادم نمی آد.[/color][/quote] SR.2 “Veresk نیست؟ http://world.guns.ru/userfiles/images/smg/smg64/sr2m-veresk-2.jpg[/quote] سلام برادران بابا دعوا نکنید اون سلاح مسلسل استار است ...شبیه به یوزی است که نوع گلنگلدن آن باز میباشد وسلاح سازمانی نیروی دریایی سپاه است ..بد نیست . توی آب خوب جواب میده..
  2. سلام به همقطاران عزیز: خب اگر دفاع در داخل شهر باشه به نظر من برد با ما است چون ما به سیستم طراحی شهری خودمون آگاه تر هستیم .دوم اینکه ما برای اجرای طرح کمین و تله های چند قدم از دشمن جلوتر هستیم . سوم اینکه بهتر میتونیم تک و پاتک را مدیریت بکنیم و از جوانب مختلف و بهتری به دشمن ضربه بزنیم. که دشمن نتونه عکس العمل خوبی نشون بده و اصل غافلگیری رو کامل اجرا کنیم...ولی در عوض شهر آسیب فراوانی میبینه ..که به نظر من حتی اگر ما بیرون شهر هم دفاع کنیم و نابود بشیم باز دشمن شهر ما رو نابود میکنه بخاطر اینکه از لحاظ روانی تاثییر منفی روی افکار عمومی قرار بده.کاری که همیشه آدم ترسو و ظالم با مردم میکنند. هم اینکه مطمئن بشن از نیروهای دشمن چیزی باقی نمونده باشه..
  3. این ابر هواپیما شاهکار جنگ سرد راشا است..هیچ هواپیمایی به گردش هم نمی رسید نه توی سرعت نه توی ارتفاع پرواز..تنها عیبش این بود قدرت مانور خیلی کمی داشت حتی از اف 4 هم کمتر بود..تنها هواپیمایی که میتونه اونو شکار کنه اف 14 با موشک مافوق مدرن فونیکس و اف 15 بود..البته شیرهای ایران توی 8 سال مقاومت به این مهم دست پیدا کردند تا توی تاریخ رکورد را به اسم خودشون ثبت کنند البته این کار خدا بود و بس...اما نمیدونم چرا شوروی این سیمرغ رو داد به عراقیها چطور دلشون اومد اینو بدن به عراقیها؟؟؟ واقعند این انقلاب اسلامی با دنیا چکار کرد که شوروی حاضر شد این برگ برنده اش را به اونها بدهد؟؟؟؟