joker

عوامل ترور شهيد علي‌محمدي دانشمند هسته اى ايران دستگير شدند.

Recommended Posts

[align=justify]
[color=darkred]در شعبه 14 دیوان‌عالی کشور
[b]حکم اعدام قاتل شهید علی‌محمدی تأیید شد[/b][/color]

[color=darkblue]حکم اعدام مجید جمالی‌فشی، عامل ترور و شهادت دکتر علی‌محمدی به اتهام محاربه، در شعبه 14 دیوان عالی کشور تأیید شد.[/color]
به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حکم اعدام مجید جمالی فشی، عامل ترور و شهادت دکتر مسعود علی‌محمدی در شعبه 14 دیوان عالی کشور تأیید شد.
جلسه محاکمه این متهم در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که 6 روز بعد ،حکم اعدام وی صادر شد.
محاربه و افساد فی‌الازض از طریق ترور شهید علی‌محمدی به واسطه مستقر کردن موتورسیکلت و انفجار آن، همکاری با رژیم صهیونیستی و شبکه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسکونی ناشی از انفجار بمب و نگهداری مواد روانگردان، از اتهامات این متهم بود.
این پرونده پس از صدور حکم به دیوان عالی کشور ارسال شد که در نهایت یک منبع آگاه به خبرنگار قضایی فارس گفت مدتی قبل این حکم در دیوان عالی کشور تایید شد.

[color=olive]91/02/17 [/color]
منبع: خبرگزاری فارس
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901014000455[/align]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
«علي جمالي فشي» كه در 22 دي ماه 88 با جاسازي بمب در يک دستگاه موتورسيکلت و پارک کردن آن مقابل منزل شهيد علي‌محمدي، اين استاد دانشگاه را به شهادت رساند، صبح امروز 26 ارديبهشت در محوطه داخلي زندان اوين به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش ايسنا، در ساعات اوليه صبح سه‌شنبه 22 دي ماه 1388 بود كه خبر انفجار يك بمب در منطقه قيطريه تهران منتشر شد.

در همان روز دادستان تهران با تاييد وقوع انفجار در منطقه قيطريه و كشته شدن يك استاد دانشگاه بر اثر اين انفجار گفت: تا اين لحظه مظنوني در اين رابطه دستگير نشده است.

عباس جعفري دولت آبادي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا، اظهار كرد: صبح امروز -سه‌شنبه- يك استاد دانشگاه كه قصد سوار شدن به خودرويش را داشته با انفجار موتور مجاور خودرواش كشته شده است.

وي گفت: مسعود علي محمدي، استاد در زمينه انرژي هسته‌اي است و تاكنون عوامل اين انفجار يا مظنوني در اين رابطه دستگير نشده است. دادستان تهران افزود: بازپرس از محل بازديد كرده و دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرده است و تحقيقات به منظور دستگيري عامل اين انفجار و علت و انگيزه آن در دادسراي جنايي آغاز شده است.

تحقيقات در زمينه شناسايي و دستگيري عاملان ترور اين استاد دانشگاه ادامه داشت تا اينكه در بيستم دي ماه 1389 يعني يك سال بعد از وقوع حادثه، وزارت اطلاعات از دستگيري عوامل ترور استاد علي محمدي خبر داد.

چندي بعد، «علي جمالي فشي» كه به عنوان عامل ترور شهيد علي محمدي شناسايي و دستگير شده بود، در برنامه‌اي تلويزيوني به نحوه جذب در سرويس اطلاعاتي اسراييل(موساد) و چگونگي به شهادت رساندن اين محقق ايراني پرداخت.

محاکمه عامل ترور شهيد علي‌محمدي در شعبه 15 دادگاه انقلاب

صبح روز اول شهريور ماه 1390 جلسه محاكمه علي جمالي در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به رياست قاضي صلواتي آغاز شد.

در ابتداي اين جلسه قطبي نماينده دادستان تهران به قرائت كيفرخواست صادره عليه «علي جمالي فشي» پرداخت و گفت:

رياست محترم دادگاه؛ در اين پرونده آقاي علي جمالي فشي 26 ساله، تبعه ايران، اهل كنگاور، مقيم كرج، شغل آزاد، فاقد پيشينه و محكوميت كيفري «بنا به اظهارات خودش»، متاهل، باسواد، بازداشت با صدور قرار بازداشت موقت متهم است به؛

1 ـ محاربه و افساد في‌الارض از طريق:

الف) ترور دانشمند هسته‌يي جمهوري اسلامي ايران ـ شهيد دكتر مسعود علي‌محمدي ـ به‌ واسطه‌ مستقر كردن موتورسيكلت حامل بمب جنب منزل شهيد علي‌محمدي و نهايتا انفجار بمب هنگام خروج دكتر علي‌محمدي از منزل كه منتهي به شهادت وي شده است.

ب) همكاري با رژيم غاصب اسرائيل و سرويس اطلاعاتي موساد عليه ‌نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جهت ارائه‌ اطلاعات مورد درخواست سرويس جاسوسي رژيم صهيونيستي اسرائيل (موساد)

2ـ تحصيل مال از طريق نامشروع به مبلغ يكصد و 20 هزار دلار از سرويس اطلاعاتي موساد به واسطه‌ همكاري و ارائه‌ اطلاعات و نهايتا اجراي صحنه‌ ترور كه به عنوان پاداش از سرويس فوق‌الذكر دريافت داشته است.

3ـ تخريب عمدي اموال خصوصي شامل خودروها و منازل مسكوني اطراف محل انفجار بمب منتهي به شهادت دكتر علي‌محمدي.

4ـ نگهداري مواد روان‌گردان از نوع متامفتامين به ميزان 10 سانتي‌گرم

سپس قاضي صلواتي اتهامات مطرح شده را به «جمالي فشي» تفهيم كرد و از او در مورد نحوه‌ جذب در سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي سوال كرد كه اين متهم در پاسخ گفت: ملاقات از طريق شخصي انجام شد كه مسئول جذب بود. او من را به كنسولگري اسراييل در استانبول برد. ابتدا قرار بود از طريق ورزشي سفر كنم. اوايل فقط صحبت از فروش اطلاعات بود و صحبتي از ترور نبود.

قاضي صلواتي از تعداد سفرهاي متهم به تركيه و نام افسر اطلاعاتي اسراييل پرسيد كه متهم پاسخ داد: چهار بار به تركيه سفر كردم و هر بار هم در كنسولگري اسراييل ملاقات داشتم. نام افسر اطلاعاتي هم كه با وي در تماس بودم «دم» بود.

وي خاطرنشان كرد: اكثر ملاقات‌ها در پارك‌هاي تهران بود و براي هر ملاقات 5 تا 10 هزار دلار دريافت مي‌كردم.

قاضي صلواتي از متهم پرسيد: آيا آموزش خاصي ديديد و انگيزه‌ شما از همكاري با رژيم اسراييل چه بود؟

جمالي فشي در پاسخ گفت: بله، آموزش جمع‌آوري اطلاعات را ديدم. نيت من مراجعه به آنجا و همكاري با آنها نبود ولي طي يك سري از شست‌وشوهاي مغزي و صحبت كردن عليه نظام و اسلام، افكار من را عليه نظام بر انگيختند. يعني اينكه مي‌گفتند نظام جمهوري اسلامي دشمن تمام دنياست و تروريست است.

در ادامه، قاضي صلواتي از متهم پرسيد «آيا سفرهاي ديگري هم داشتيد؟» كه جمالي فشي در پاسخ اظهار كرد: سفر ديگري هم به تايلند داشتم. در آنجا با سه نفر از مسئولان آموزش ملاقات كردم. اين سفر حدود 10 روز طول كشيد و براي اولين بار بود كه خارج از كنسولگري ملاقات داشتم.

وي ادامه داد: در آنجا يك سري تست هوش از من گرفتند و بعد آموزش‌هاي كامپيوتر، عكاسي، فيلمبرداري، تعقيب و مراقبت افراد، نحوه‌ ارتباط گرفتن با افراد، نصب بمب، نصب ردياب در ماشين، تعقيب موتور و ماشين و ... را ديدم و در تايلند مبلغ 15 هزار دلار دريافت كردم.

رييس شعبه 15 دادگاه انقلاب از متهم پرسيد كه «اولين بار بحث عمليات نظامي و ترور از كجا مطرح شد؟» كه جمالي فشي در پاسخ گفت: ابتدا قرار نبود به اسراييل بروم. در سفر به تركيه گفتند ما شما را براي يك ماموريت خيلي مهم انتخاب كرده‌ايم.

جمالي فشي ادامه داد: اولين بار با يكي از مسئولان سرويس اطلاعاتي اسراييل در آنتالياي تركيه ملاقات داشتم. در آذربايجان نيز يكي از مسوولان رده‌بالاي موساد دو بار با من ملاقات حضوري داشت كه مراحل سفر به اسراييل را براي من توضيح داد.

قاضي از متهم سوال كرد كه آيا به زبان فارسي با يكديگر صحبت مي‌كرديد؟ كه متهم در پاسخ گفت: خير. اين فرد به زبان عبري صحبت مي‌كرد كه براي من ترجمه مي‌شد.

متهم در ارائه توضيحات بيشتر در اين خصوص ادامه داد: بعد از حضور سه چهار روزه در باكو بايد لوازمي را تهيه مي‌كرديم كه پس از تهيه اين لوازم و گذشت سه چهار روز از فرودگاه باكو به اسراييل سفر كرديم. در آنجا با شخصي كه مسئول آموزش عمليات بود ملاقات كردم كه وي مرا به يك هتل منتقل كرد و از فرداي آن روز آموزش‌ها شروع شد.

عامل ترور شهيد علي محمدي اظهار كرد: در آنجا آموزش‌هاي موتورسواري،‌ گريم، تيراندازي و نصب بمب روي موتورسيكلت را فرا گرفتم و حدودا 10 روز در اسراييل بودم.

قاضي صلواتي سوال كرد كه «آيا ماكتي از منزل شهيد علي‌محمدي در اختيار داشتيد تا آموزش‌هاي لازم را در آنجا پياده كنيد؟» كه وي پاسخ داد: در يك پادگان، تمام مسير، انبار خانه امن و ماكت منزل علي‌محمدي و حتي رنگ و اندازه آن را نيز منطبق با آنچه در تهران بود درست كرده بودند و در آنجا آموزش‌هاي لازم ارائه شد.

متهم در پاسخ به اين سوال كه «آيا در طول اين سفرها اطلاعاتي در خصوص شخصيت شهيد علي‌محمدي به شما داده شده بود؟»، گفت: خير. تا سه روز قبل از عمليات حتي آدرسي از منزل شهيد علي‌محمدي در اختيار من گذاشته نشد. پس از گذشت مدت زماني به ايران آمدم و به صورت هفتگي اقداماتي را انجام مي‌دادم.

جمالي فشي در پاسخ به اين سوال قاضي كه «آيا از سرويس‌ اطلاعاتي جاسوسي اسراييل با شما تماس گرفته مي‌شد؟»، اظهار كرد: از طريق لپ‌تاپ اطلاعاتي را به من منتقل مي‌كردند. پس از آن بايد اقداماتي از جمله تهيه بنزين، روغن و غيره را در دستور كار خود قرار مي‌دادم. قرار بود در ابتدا موتور را من تهيه كنم كه به من خبر دادند آنها اين كار را انجام مي‌دهند و سه روز مانده به روز عمليات آدرس منزل را به من دادند.

وي ادامه داد: طي يك روز به آن محل رفتم، مسيرها را چك كردم و پس از آمدن به خانه به آنها اطلاع دادم كه اوضاع خوب است. چند روز بعد تماس گرفتند كه بايد بروي و بمب را به موتور نصب كني. بمب را به تنهايي نصب كردم و وسايلي را كه خريده بودم، در انبار گذاشتم. به من گفتند كه فردا صبح بايد موتور را از انبار برداري و پس از تاييد ما كار را انجام دهي اما در آخرين تماس اعلام كردند كه برنامه كنسل شده و بايد موتور را به خانه امن منتقل كني و دوباره به من گفتند كه فردا بايد اين كار را انجام دهم. فرداي آن روز نيز همين روال طي شد و در نهايت دوباره به من گفتند كه وسايل را به خانه امن منتقل كن و به خانه بازگرد.

متهم تصريح كرد: قبل از اينكه برنامه ترور پيش بيايد مباحثي ضد نظام و حتي ضد اسلام را براي من مطرح مي‌كردند. به من گفته شد كه اين فرد (علي‌محمدي) دشمن بشريت است و خيال تو از اين بابت راحت باشد كه ما با آدم بيگناه كاري نداريم.

قاضي در خصوص احساس متهم پس از انجام عمليات سوال كرد و گفت كه «چطور توانستي به خود بقبولاني كه يكي از نخبگان كشورت را از بين ببري؟» كه جمالي فشي پاسخ داد: اكنون براي اين حرف‌ها بسيار دير است. اگر قبل از آن مي‌دانستم كه چه شخصيتي ترور مي‌شود، مي توانستم كاري كنم اما پس از ترور هنگامي كه از شخصيت وي مطلع شدم از لحاظ روحي به هم ريختم. طبق آموزش‌هايي كه ديده بودم بايد پنج ترور را انجام مي‌دادم ولي به دليل اينكه از جهت روحي اوضاع خوبي نداشتم، من را حذف كردند. حتي ملاقات‌هايي را كه بايد با من انجام مي‌شد نيز كنسل كردند.

وي اضافه كرد: هنگامي كه يك نفر به صورت روزمره موضوعي را براي تو تكرار مي‌كند به طور طبيعي توي ذهن تو مي‌رود. من نيز جوان بودم و فكر مي‌كردم كه كارم درست است.

قاضي از متهم سوال كرد كه «جمعا چقدر براي اين كار دريافت كردي؟» كه وي پاسخ داد: حدود 120 هزار دلار.

رئيس شعبه 15 دادگاه انقلاب سوال كرد كه «آيا مملكت خود را ارزان نفروختي؟» كه متهم با تاييد اين مطلب گفت: درست است.

قاضي صلواتي از وي سوال كرد كه «آيا ترور بعدي كه قرار بود توسط شما انجام شود، ترور دكتر شهرياري نبود؟» كه وي پاسخ داد: بله. حتي آموزش‌هايي را در خصوص ترور شهرياري نيز فرا گرفته بودم.

پس از پايان اظهارات متهم، قاضي صلواتي اظهار كرد كه ترور دكتر شهرياري و علي‌محمدي مانع پيشرفت كشور ما نخواهد شد و دادگاه نيز طبق قانون عمل مي‌كند.

به گزارش ايسنا، در ادامه محمدحسن يزدي صمدي ـ وكيل مدافع علي جمالي فشي ـ با بيان اينكه بنده حسب وظيفه بايد از متهم دفاع كنم، ايراداتي را نسبت به اتهامات موكل و صلاحيت دادگاه مطرح كرد كه پس از پايان دفاعيات وي قاضي صلواتي عنوان كرد كه هيچ‌كدام از ايرادات شما وارد نيست.

وي در خصوص ملاقات با موكلش نيز خاطرنشان كرد: از من سوال شد كه آيا با موكل خود ملاقات كرديد كه من گفتم خير. در جلسه محاكمه براي من موضوع مشهود خواهد شد و اگر سوالي برايم به وجود آيد، خواهم پرسيد. از سوي ديگر اين موضوع براي من ممكن است تالي‌فاسد داشته باشد زيرا موكل هرچه مي‌گويد ممكن است بعدها گفته شود كه وكيلش به وي آموخته است اما هر وقت كه مي‌خواستم به من وقت ملاقات داده مي‌شد.

وي با تاكيد بر اينكه همه مي‌دانيم كه رژيم صهيونيستي كارنامه سياهي دارد، گفت:‌ آنها موكل مرا شستشوي مغزي داده‌اند، آن هم شستشوي مغزي با آب ناپاك و در حقيقت وي را فريب داده‌اند.

وكيل مدافع جمالي فشي در پايان اظهار كرد: غرض از صحبت‌هاي من عدم مجازات موكلم نيست بلكه روشن شدن چگونگي مجازات وي است.

به گزارش ايسنا، عامل ترور شهيد علي‌محمدي در دفاعيات پاياني خود گفت كه با پي بردن به اشتباهش از ترور 5 نفر ديگر خودداري كرده است.

وي اظهار كرد: در اينكه من كار خيلي بدي عليه كشورم انجام دادم شكي نيست ولي اين را در نظر بگيريد كه اگر من ذاتا آدم بدي بودم الان بايد من را براي ترور چهار پنج نفر ديگر هم محاكمه مي‌كرديد.

جمالي فشي ادامه داد: به علت ذات دروني خودم بود كه به اشتباهم پي بردم و از چند ترور ديگر كه احتمال داشت به گردن من بيفتد جلوگيري كردم ولي باز هم دليل نمي‌شود بگويم كار بدي نكردم و در نهايت بايد بگويم كه پشيمانم.

همچنين در اين جلسه همسر شهيد مسعود علي‌محمدي با حضور در جايگاه شكات اظهار كرد: من از عامل ترور فقط اين سوال را دارم كه چطور متوجه نشده كه اسراييل دشمن چندين ساله‌ ماست و براي كشتن يك نفر نقشه كشيده است؟ چطور فردي كه از او به عنوان سازنده‌ بمب اتم نام برده مي‌شود، هيچ محافظي ندارد؟ كشور ما بارها و بارها اعلام كرده كه ما به دنبال بمب هسته‌يي نيستيم.

وي با تاكيد بر اينكه اصل ترور قبيح است، گفت: همه‌ اديان ترور را رد مي‌كنند. آيا دريافت اين پول‌ها براي كشتن يك نفر ارزش دارد؟ ما همه مي‌دانيم كه اسراييل براي ما شمشير را از رو بسته است. اين فرد چطور توانسته خام وعده‌هاي رژيم صهيونيستي شود؟

همسر شهيد علي‌محمدي ادامه داد: آيا جرم همسرم فقط عشق به وطن بود؟ آيا كسي كه وطن خود را دوست دارد بايد كشته شود؟ مگر او جز علم‌اندوزي و آموزش چه كاري كرده بود؟ هميشه مي‌گفت كه من به خاطر شغل معلمي كه دارم از آينده‌ي خود مطمئنم زيرا به كسي ظلم نكرده بود. همسرم به راحتي به اين جايگاه نرسيده بود و بسياري از فشارها را تحمل كرده بود.

وي در پايان با اعلام تقاضاي اعدام براي متهم، گفت: از دستگاه قضايي تقاضا دارم كه اسراييل را به علت اقدامات تروريستي در محاكم بين‌المللي به محاكمه بكشاند و اميدوارم خداوند هر فرد و كشور تروريستي را نابود كند.

صدور حكم اعدام براي «جمالي فشي»

بعد از گذشت يك هفته يعني در روز ششم شهريور ماه 1390، سخنگوي دستگاه قضايي از صدور حكم اعدام از سوي دادگاه انقلاب براي عامل ترور شهيد مسعود علي‌محمدي خبر داد.

حجت‌الاسلام محسني اژه‌اي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: علي جمالي فشي عامل ترور شهيد مسعود علي‌محمدي به اتهام محاربه و فساد في الارض به اعدام محكوم شد.

وي با بيان اين‌كه اين حكم از سوي شعبه‌ 15 دادگاه انقلاب صادر شده است، يادآور شد: حكم صادره به وكيل مدافع علي جمالي فشي نيز ابلاغ شده است.

تاييد حكم در ديوان عالي كشور

روز يكشنبه 17 ارديبهشت ماه سال جاري، عباس جعفري دولت آبادي دادستان تهران از تاييد حكم اعدام قاتل شهيد «مسعود علي‌محمدي» در ديوان عالي كشور خبر داد.

دادستان تهران روز گذشته و در حاشيه برگزاري دهمين جلسه دادگاه فساد مالي نيز گفت كه حكم اعدام «علي جمالي فشي» در همين هفته اجرا مي‌شود.

[url=http://www.tabnak.ir/fa/news/244909/%D9%82%D8%A7%D8%AA%D9%84-%D8%B4%D9%87%D9%8A%D8%AF-%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D9%8A-%D8%A7%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%AF]منبع[/url]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
لطفا ادغام شود. متشکرم.
icon_wink
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13876&start=60

[color=red]
ادغام شد
REZAT1980[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
http://www.mashreghnews.ir/fa/news/120447/فیلممصاحبه-قاتل-شهید-علیمحمدی-پیش-از-اعدام


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1391/2/26/165644_479.flv


[color=red]ادغام شد.
REZAT1980[/color]

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
سلام

اون قسمتی که 20 30 نشون داد رو ندارید !؟ .. اون مهمتره ، بخصوص اونجاییش که می گه 80 درصدشون نظامی هست ...


پیداش کردم :

http://www.webgardi2030.ir/files/fa/news/1391/2/26/13964_810.flv

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نه مشکوک؟ چرا آخه؟ مگه تو پارکینگ نمیشه کسی رو دار زد؟
مگه اینکه بگید صورتش که اون رو میشه با اندازه گیری استخون های صورتش از رو عکس راحت دید خودش هست یا نه

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
اگه اطلاعات اين جور افراد رو اعدام كنه خيلي كار بچه گانه اي انجام داده!
اين تاپيك مال خيلي وقت پيشه. ميشه يه كاري كنيد نياد بالا الكي؟

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اگه اطلاعات اين جور افراد رو اعدام كنه خيلي كار بچه گانه اي انجام داده!
اين تاپيك مال خيلي وقت پيشه. ميشه يه كاري كنيد نياد بالا الكي؟[/quote]

اولا که برای هرکسی مشخصه که وزارت اطلاعات مسئول اجرای حکم نیست.

ثانیا الان حدود دو سال گذشته و استفاده هایی که باید میشد رو انجام دادند.
قطعا اونها بهتر کارشون رو بلدند.

آخرین خبر این تاپیک مربوط به روز گذشته است و قدیمی نیست و الکی هم بالا نیومده.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
نگا طلاعات هم اول تمامی اطلاعات رو ازش می کشه بعد طرف رو می دند دست مراجع قضایی .
مثلا فکر کردی موساد میاد برای اینا کاری می کنه؟ نه اینا مهره سوخته میشند. فقط همین که بفهمند کجاها آموزش دیدند کافیه. اگه اعدام نشند ، تکلیف خون ریخته شده چی میشه؟ اونم دانشمند هسته ای!

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]نه مشکوک؟ چرا آخه؟ مگه تو پارکینگ نمیشه کسی رو دار زد؟
مگه اینکه بگید صورتش که اون رو میشه با اندازه گیری استخون های صورتش از رو عکس راحت دید خودش هست یا نه[/quote]

پارکینگ بودنشو نمیگم. حس میکنم غیر طبیعی هستش، مخصوصا اینکه فقط یه عکسه و از یک زاویه خاص. فیلمی چیزی هم که ندیدیم.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote][quote]اگه اطلاعات اين جور افراد رو اعدام كنه خيلي كار بچه گانه اي انجام داده!
اين تاپيك مال خيلي وقت پيشه. ميشه يه كاري كنيد نياد بالا الكي؟[/quote]

اولا که برای هرکسی مشخصه که وزارت اطلاعات مسئول اجرای حکم نیست.

ثانیا الان حدود دو سال گذشته و استفاده هایی که باید میشد رو انجام دادند.
قطعا اونها بهتر کارشون رو بلدند.

آخرین خبر این تاپیک مربوط به روز گذشته است و قدیمی نیست و الکی هم بالا نیومده.[/quote]

اولا كه ما هم ميدونيم اونا كارشون رو خوب بلدن بنده هم همينو تاييد كردم. احتياجي به حمايت از اطلاعات نبود.
ثانيا خبر مال گذشته س همونطور كه خودتون نوشتيد مال 2 سال پيشه. اصل خبر هم خبر دستگيريش بود كه همينم مهم بود. حالا اعدام شدنش كه اهميتي نداره. در ضمن بخاطر اعلام اعدامش تاپيك بالا نيومده. با نگاهي به تاريخ پستها قابل فهمه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
[quote]اولا كه ما هم ميدونيم اونا كارشون رو خوب بلدن بنده هم همينو تاييد كردم. احتياجي به حمايت از اطلاعات نبود.
[/quote]
اگر میدونید، پس چه نیازی به گفتن جمله زیر بود؟
[quote]اگه اطلاعات اين جور افراد رو اعدام كنه خيلي كار بچه گانه اي انجام داده! [/quote]

[quote]حالا اعدام شدنش كه اهميتي نداره. در ضمن بخاطر اعلام اعدامش تاپيك بالا نيومده. با نگاهي به تاريخ پستها قابل فهمه.[/quote]
اهمیتش رو شما تعیین نمیکنید.

بالا اومدن تاپیک هم برای خبر اعدام هست.
پست زیر:
http://www.military.ir/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=253282#253282

لطفا این بحث بیهوده رو ادامه ندید.

با توجه به پایان موضوع، تاپیک به زودی قفل میشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع نسبت به پاسخ بیشتر بسته شده است.

  • مرور توسط کاربر    0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.